125 cc 4ever NE VEGYÉL APRILIÁÁT!
Hverom amit szenvedett vele 2-3 év allat ráment egy vagyon a blokkjá
ra Olasz rotaxx FOS! lehet másnak jol működött de haverom motorja ugy megragadt h magamn se tuduom mi baja....tűgörgö szétment...
Netről rendeled?Sztem mond meg hogy hány milliméteres a hengered, és úgy kérj hozzá dugót, mert úgy tuti jó méretet adnak. Hülyeséget meg nem akarok mondani, mert utána meg szidod anyukámat
Köszi szépen.
Most került csak hozzám a gép, szép , gyári állapotban van, a dugattyú volt "csak" megszorulva, tettem rá egy 180-as malossi hengert+új dugattyút csak az utcában próbálgattam még, de a vizet nagyon melegíti, mindig pirosban van, pedig még a termosztátot is kivettem (rossz volt 3km alatt felforrt a víz), azt mondják a nagyobb henger miatt kevés neki a hűtés, nem akarom, hogy megszoruljon...van ötleted?
A power pedig, nem nyit egyből hanem 7000 körül stagnál kicsit a fordulat, tartja, gondolkodik majd kb 15-25 másodperc múlva nyit csak akkor elindul, egyenesben még csak-csak lehet így használni, de emelkedőn erre nincs idő+ még jobban leesik a fordulatszám....
Valami tapasztalat? Ezért kérdezem a bekötést, amúgy a bovdenek nekem fordítva voltak rajta, a rugós volt a kontraanyás helyén...
Ezekkel a képekkel tudok segíteni.
Már 1 éve nincsen meg a CRM tehát megnézni nem tudom, és nemnagyon emlékszem rá. De azt tudom hogy ha ráadod a gyujtást akkor két végállásba eltekeri a motor aztán áll be alaphelyzetbe.
Szia!
Pont ez lenne a kérdésem, hogy kössem be a powert?
Első képemen a motor ilyenkor áll alaphelyzetben?
A második képemen a power nyitva van a jelnél...
A rugós bovden a jobb oldalon van a tárcsán, de a motoron is jobb oldali lyukba kell kötnöm ezt?
Gyújtás ráadásakor teljesen kinyitná és utána visszaállna zárt helyzetbe?
Lenne esetleg több képed?
Köszi, nagy segítség lenne!
ezt én is nézegettem jó állapotot írnak.....
hányas dugattyút rendeljek akkor szerintetek?a dugó mérete 56 mm
a hengeré pedig 56,6 mm,az hányas fúratás?
A crm-ben gyárilag 3 vagy 4ah aksi van? mert az enyémben 3-as volt de a használati utasításban én 4-est olvastam de nem tudtam rájönni hogy az az nsré vagy a crmé mert franciául van...
Köszi a segítséget de már rájöttem mi volt a baj. az új bowdent szarul raktam fel és azért csinálta.... És meg tudnátok mondani, hogy hol van a fesszabályzó a motoron mert azt is cserélni kell rajta.
Hverom amit szenvedett vele 2-3 év allat ráment egy vagyon a blokkjá
ra Olasz rotaxx FOS! lehet másnak jol működött de haverom motorja ugy megragadt h magamn se tuduom mi baja....tűgörgö szétment...