Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

125 cc 4ever NE VEGYÉL APRILIÁÁT!
Hverom amit szenvedett vele 2-3 év allat ráment egy vagyon a blokkjá
ra Olasz rotaxx FOS! lehet másnak jol működött de haverom motorja ugy megragadt h magamn se tuduom mi baja....tűgörgö szétment...
jolvan ahogy akarod de azért kössz
lehet, hogy tesók az enyémmel?
Netről rendeled?Sztem mond meg hogy hány milliméteres a hengered, és úgy kérj hozzá dugót, mert úgy tuti jó méretet adnak. Hülyeséget meg nem akarok mondani, mert utána meg szidod anyukámat
segítesz akkor?hányas a furat?
a dugattyúm 56 mm,a henger meg 56,6mm.létszi írj mert akkor megrendelném
nekem nagyon tetszik
befigyelnek az nsr kerekek
Császtok! Gondoltam teszek fel képet a 250-es cirmosról! Végre sikerült átalakítanom sm-re!
Köszi a segítséget, próbálgatom...
hűtésnek simán elégnek kell lenni. más a baj esetleg a vízpumpa ( nekem a 160as pollinivel soha nem forrt fel és nem is ment pirosba ! )

a levegőcsavaron tekerj kifelé 2 vagy 3 menetet és próbáld ki a motort. ha nem lessz jobb állitsd vissza !

hirtelenm ez jutott eszembe !
Sziasztok. Én egy Crm 50 eshez keresnék idomokat ha valaki tudna vmi infót megköszönnném.
Köszi szépen.
Most került csak hozzám a gép, szép , gyári állapotban van, a dugattyú volt "csak" megszorulva, tettem rá egy 180-as malossi hengert+új dugattyút csak az utcában próbálgattam még, de a vizet nagyon melegíti, mindig pirosban van, pedig még a termosztátot is kivettem (rossz volt 3km alatt felforrt a víz), azt mondják a nagyobb henger miatt kevés neki a hűtés, nem akarom, hogy megszoruljon...van ötleted?
A power pedig, nem nyit egyből hanem 7000 körül stagnál kicsit a fordulat, tartja, gondolkodik majd kb 15-25 másodperc múlva nyit csak akkor elindul, egyenesben még csak-csak lehet így használni, de emelkedőn erre nincs idő+ még jobban leesik a fordulatszám....
Valami tapasztalat? Ezért kérdezem a bekötést, amúgy a bovdenek nekem fordítva voltak rajta, a rugós volt a kontraanyás helyén...
jah kint a motor is
Ha valami kell még segítek ha tudok
Értem, nem láttam.
Köszi szépen.
Üdv:Kálmi
ha jobban megnézed a tárcsa le van szerelve és el van fordulva az én saját képemen
Köszi.
A rajzon a jobb oldalit mutatja a rugósnak, a képeden a balt jelölted be?
Alaphelyzet a teljesen zárt állapot?
Üdv.

Ezekkel a képekkel tudok segíteni.
Már 1 éve nincsen meg a CRM tehát megnézni nem tudom, és nemnagyon emlékszem rá. De azt tudom hogy ha ráadod a gyujtást akkor két végállásba eltekeri a motor aztán áll be alaphelyzetbe.

(a piros pötty a rúgós )
Sziasztok valaki megtudná mondani mennyi lehet egy hátsó teleszkóp felújítás?! Elszökött a gáz és nincs semmi csillapítása a mocinak!
Szia!
Pont ez lenne a kérdésem, hogy kössem be a powert?
Első képemen a motor ilyenkor áll alaphelyzetben?
A második képemen a power nyitva van a jelnél...
A rugós bovden a jobb oldalon van a tárcsán, de a motoron is jobb oldali lyukba kell kötnöm ezt?
Gyújtás ráadásakor teljesen kinyitná és utána visszaállna zárt helyzetbe?
Lenne esetleg több képed?
Köszi, nagy segítség lenne!
ezt én is nézegettem jó állapotot írnak.....
hányas dugattyút rendeljek akkor szerintetek?a dugó mérete 56 mm
a hengeré pedig 56,6 mm,az hányas fúratás?
Ja és hány lóval rendelkezik egy ilyen vas?
Hanyadikig emeli a kerket?

előre is köszi
Hali Crm-esek mi a véleményetek erről a bicóról? :



http://kepesmotor.hu/honda-rob...
ugyemlékszem nekem is 4es volt...

fesszabályzó meg mutatom hol van..
A crm-ben gyárilag 3 vagy 4ah aksi van? mert az enyémben 3-as volt de a használati utasításban én 4-est olvastam de nem tudtam rájönni hogy az az nsré vagy a crmé mert franciául van...
Köszi a segítséget de már rájöttem mi volt a baj. az új bowdent szarul raktam fel és azért csinálta.... És meg tudnátok mondani, hogy hol van a fesszabályzó a motoron mert azt is cserélni kell rajta.