Csá CRMLACI te hol veted az 5 küllős sportmotor felniket mert én is ilyet szeretnék mert a három küllős nem tetszik ha tudod hol lehet szerezni akkor léci írjál már rám amúgy ha gondolod szívesen megvenném a te fehér felnieidet is
Üdv mindenkinek
A segítségeteket szeretném kérni. Egy Crm 50es hez keresek idomokat, a két hátsót meg a tanknál lévőket, fontos lenne,
ha valakinek valamilyen ötlete lenne azt megköszönném.
Én CRM 125-be tettem be NSR 125 kerekeit. hátul egy az egyben jó minden csak a féktárcsát kell eltolni egy távtartóval (első kép).
Elöl kell egy fékátalakító ( ketteskép ) plusz távtartó a tengely tárcsa felői oldalára (kb 4cm-es) plusz egy alátét a CRM km spirál meghajtójához (csiga) mert az nem egyezik meg.
Beraktam a kerekeket lemértem mit kell csinálni , leesztergáltattam és így 2 nap alatt kész is volt
gyári cr, asszem 2003as de ez igazából lényegtelen, úgy vettem, hogy összehasonlítottam a 2-t és ez paszolt. már lassan 1 éve pihentetem a garázsban, nemtom hogy valaha nekikezdek-e. nekem jó a crm-em ahogy van, szervizelni sem kell, ha meg rárakom lehet minden megváltozik:D
Helló! Nekem NSR felnik vannak alatta. Volt vele munka mire alá tudtuk rakni. Annyi hogy a hátsó keréknél a tengely az jó, de a távtartókat kellett alakítani. Az elejében a tengely az kisebb mint ami a crm-ben van így azzal is kellett dolgoznunk, hogy, hogy is rakjuk bele, de végül megérte a sok munka. Meg annyi hogy nekem 250-es van, nem tom hogy a 125-ös mennyire különbözik a 250-estől.
Nagy kérdés... Én elég supermotos vagyok és érdekelne hogy nem tudjátok-e hogy az NSR kerekei nem kompatibilisek-e a CRM-ével? Ha nem akkor milyen alakítások szükségesek hozzá? Előre is köszönöm.
más a felfogatása a többi nagyjából passzolna. ha esztergáltatsz hozzá vmi csonkot vagy levágod a régit és felrakod a cr rezóra akkor működhet. nekem van egy 250cr rezóm, ezzel a céllal vettem, de azóta hozzá se nyúltam
5000 nél kéne nyitnia a power nek? nekem valahol 7000 nél elötte nem csinál semmi érezhetőt...
amúgy olyan nekem is van h 6dik ban 90-100 nál visszacsuk a powerszelep és elkezd lassulni és hiába húzom a gázt... de visszaváltok egyet és mehetek tovább
ma már motroztam nem tudom vettem olyan fújatós festéket ami birja a hőt aztán avval....
csak a powerrel gondok vannak olyan 4,500 as meg 5000 es fordulat között nem akar nyílni a power hanem vissza kell váltanom 2 vel is valamikor,,aztán ha rákapcsol,húzatom egész végig akkor meg jól megy,szó ami szó nem megy rendesen....
Viszon nekem van egy első eladó kompletten
A segítségeteket szeretném kérni. Egy Crm 50es hez keresek idomokat, a két hátsót meg a tanknál lévőket, fontos lenne,
ha valakinek valamilyen ötlete lenne azt megköszönném.
Én CRM 125-be tettem be NSR 125 kerekeit. hátul egy az egyben jó minden csak a féktárcsát kell eltolni egy távtartóval (első kép).
Elöl kell egy fékátalakító ( ketteskép ) plusz távtartó a tengely tárcsa felői oldalára (kb 4cm-es) plusz egy alátét a CRM km spirál meghajtójához (csiga) mert az nem egyezik meg.
Beraktam a kerekeket lemértem mit kell csinálni , leesztergáltattam és így 2 nap alatt kész is volt
Egyébként amit csináltam vidit, az is tök fasza lett, annak ellenére hogy fényképezős.
majd pendrivére mehet az összes
eladóóóóóóóó
amúgy olyan nekem is van h 6dik ban 90-100 nál visszacsuk a powerszelep és elkezd lassulni és hiába húzom a gázt... de visszaváltok egyet és mehetek tovább
csak a powerrel gondok vannak olyan 4,500 as meg 5000 es fordulat között nem akar nyílni a power hanem vissza kell váltanom 2 vel is valamikor,,aztán ha rákapcsol,húzatom egész végig akkor meg jól megy,szó ami szó nem megy rendesen....