Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

értem remélem azért megvan tudnál róla képet mutatni?
Azok NSR felnik, és sztem már nincs meg neki.
Viszon nekem van egy első eladó kompletten
Csá CRMLACI te hol veted az 5 küllős sportmotor felniket mert én is ilyet szeretnék mert a három küllős nem tetszik ha tudod hol lehet szerezni akkor léci írjál már rám amúgy ha gondolod szívesen megvenném a te fehér felnieidet is
Üdv mindenkinek
A segítségeteket szeretném kérni. Egy Crm 50es hez keresek idomokat, a két hátsót meg a tanknál lévőket, fontos lenne,
ha valakinek valamilyen ötlete lenne azt megköszönném.
úgy legyen! aztán el ne felejtsd felrakni ide is
ha megyünk hétvégén mink is motrozgatni akkor fényképezőt viszem én is....
Rendben, köszönöm szépen :) Sokat segítettél, főleg a képekkel :D
csá


Én CRM 125-be tettem be NSR 125 kerekeit. hátul egy az egyben jó minden csak a féktárcsát kell eltolni egy távtartóval (első kép).

Elöl kell egy fékátalakító ( ketteskép ) plusz távtartó a tengely tárcsa felői oldalára (kb 4cm-es) plusz egy alátét a CRM km spirál meghajtójához (csiga) mert az nem egyezik meg.

Beraktam a kerekeket lemértem mit kell csinálni , leesztergáltattam és így 2 nap alatt kész is volt
Pénteken hozz magaddal egyet, aztán felpakolom mindet.
Egyébként amit csináltam vidit, az is tök fasza lett, annak ellenére hogy fényképezős.
gyári cr, asszem 2003as de ez igazából lényegtelen, úgy vettem, hogy összehasonlítottam a 2-t és ez paszolt. már lassan 1 éve pihentetem a garázsban, nemtom hogy valaha nekikezdek-e. nekem jó a crm-em ahogy van, szervizelni sem kell, ha meg rárakom lehet minden megváltozik:D
dejókis képek
majd pendrivére mehet az összes
péntekre be van tervezve egy durvább terep(szinte függőleges), ha összejön azt is dokumentálom
szép hely pont CRM-nek való...
néhány kép a ma esti motorozásból (az illetékes fel fogja ismerni remélem )
Köszönöm szépen. Kérdésem az lenne még: hogyan oldottátok meg az első keréknél a dolgokat? Megperselyeztétek a teleszkópot?
Helló! Nekem NSR felnik vannak alatta. Volt vele munka mire alá tudtuk rakni. Annyi hogy a hátsó keréknél a tengely az jó, de a távtartókat kellett alakítani. Az elejében a tengely az kisebb mint ami a crm-ben van így azzal is kellett dolgoznunk, hogy, hogy is rakjuk bele, de végül megérte a sok munka. Meg annyi hogy nekem 250-es van, nem tom hogy a 125-ös mennyire különbözik a 250-estől.
Köszi szépen! Te meg akarod csinálni a tiédet? Meg milyen márkájú a tiéd, vagy csak sima cr250 rezó?
Nagy kérdés... Én elég supermotos vagyok és érdekelne hogy nem tudjátok-e hogy az NSR kerekei nem kompatibilisek-e a CRM-ével? Ha nem akkor milyen alakítások szükségesek hozzá? Előre is köszönöm.
már megcsináltam... de azért köszi,,...most nekem is úgy nyit a power de még nem nagyon húztam itet--...
más a felfogatása a többi nagyjából passzolna. ha esztergáltatsz hozzá vmi csonkot vagy levágod a régit és felrakod a cr rezóra akkor működhet. nekem van egy 250cr rezóm, ezzel a céllal vettem, de azóta hozzá se nyúltam
a kép lemaradt ---
5000 nél kéne nyitnia a power nek? nekem valahol 7000 nél elötte nem csinál semmi érezhetőt...

amúgy olyan nekem is van h 6dik ban 90-100 nál visszacsuk a powerszelep és elkezd lassulni és hiába húzom a gázt... de visszaváltok egyet és mehetek tovább
ma már motroztam nem tudom vettem olyan fújatós festéket ami birja a hőt aztán avval....
csak a powerrel gondok vannak olyan 4,500 as meg 5000 es fordulat között nem akar nyílni a power hanem vissza kell váltanom 2 vel is valamikor,,aztán ha rákapcsol,húzatom egész végig akkor meg jól megy,szó ami szó nem megy rendesen....
Szép lett. Mivel "kented" le ?