Csá all!
Mire kell figyelni egy Crm 125 vásárlásakor ,ha jót szeretnék venni?
pl. ilyen h csörög e valami vagy ilyesmi? Ja és annyi hogy a Castrol Power Racing (2T) jó olajnak számít?
Előre is Kösz!
Segítséget szeretnék kérni, nem működik a kilóméterórám CRM 250.
Megnéztem a bovden OK, az elsőkerék tekeri, ezért gondolom, hogy az órával van a baj.
Javíthatóak ezek, vagy csere, vagy nem is érdemes ezzel foglakozni?
De a villahíd az eredetin (gondolom) vízszintes, kiálló részek nélkül.
Itt viszont van egy kb. 2 centis kiálló rész, amitől ez nem ment fel a villára. Be kellett süllyeszteni a villákat a hídba, ezt viszont a fejidomtól a helyén nem lehetett egy 14 ezer forintos készlet racsniját gyilkoltam félméteres csővel, méregdrága bitet és imbuszt köszörültem használhatatlanra, csak hogy most a helyére kerüljön az eLeSeL...
Van mtx het is arrow,de hiába keresem nem találok így külön! 1,2 hirdetésben fellelhető 1es példányokon,arra is gondoltam,hogy írok ezeknek a személyeknek és odaadnám a gyárit + ráfizetnék....Nem-e mennének bele,esetleg ezt lehet megpróbálom!
Haverom pegasot tuningolgatott....160as pollini henger 9felömlővel 34es karbi,auspuff gyári ...Az is jobb lett,1,2 ben gázra jön kerékre,de azért többet vártam tőle,bár nincs normálisan összehangolva,nem létezik,hogy a 160as henger,alacsonyabb fordtartományban dolgozik mint a gyári,értem ezalatt,hogy a gyárival 10-11ig is húzott,ezzel meg 9500körülig! Tehát nem tudom az a lényeg mit csináljak....Am is másik motor kellene,ez csúnya !
Néztem ezt a videódat,de igazándiból nem látni rajta vmi jól,meghát 1,2 be látom ki se volt normálisan fogatva(gondolom az 1kezes vezetés végett )! Így 8secnek számoltam,de sztem ebből simán lejönne 2sec....Egyébként csak azért kérdezem,mert tudnák az enyémre(nem crm),egy 180as szettet és nem tudom mennyivel menne jobban a gyári állapotához képest,azon filózok érdemes-e vele foglalkozni vagy sem! Gyárilag crm ek kb azt mondják 8 alatt vannak fent,tehát tiédnek ez sztem 2sec minusz jelenthetett nagyjából! Bár nehéz így megállapítani,de akkor nagyobb karbi mindenképp nekem is kellene....Arrow rezo meg annyira ritka....h az tuti nem lenne!
Nem mértem soha, de van itt egy ilyen videó link , elején még a fényképezőt fogtam meg ezaz amaz szóval nem teljes gyorsulás , csak a végsebessége miatt volt fent, de nekem nagyon tetszett, nagy élmény volt amit tudott az a motor. Még van amit mindig elmondok, hogy nekem nem csak 160as henger volt hanem komplett arrow rendszer, pollini membrán, könnyített főtengely , meg egy picivel nagyobb karbi ( asszem 30 as de nem biztos ) , és mindez összehangolva . Így sikerült összehozni egy nagyon fasza gépet. Úgyhogy ajánlom mindenkinek hogy ha már feltesz egy nagyhengert akkor rakja körbe mindenféle finomságokkal.
Diszkóba sem vagy vagány ha új a cipőd de szakadt a nadrágod
én tom h megtörténhet rm 250-essle de IPONE olajat használok ami nem a szarok közzé tartozik
tom h a rotax osztrák de az aprilia az olasz
mindenesetre ez egy szar példány volt...
Hát nem tom ahogy elnézem azt a hengert nem lehetett nagyon karbantartva...Vagy rossz vétel lehetett a gép , meg ha arról az rx-ről beszélsz amiről az adatlapodon is van kép az már kissé régebbi változat asszem 89-es ,egy 89-es rm 250-essel is megtörténhet ugyan ez ha még nem is foglalkoznának nagyon vele,meg nem kapna jó olajat stb... Elég sokat hallottam már rx-ről olvastam fórumban rengeteget , beszéltem tulajokkal is, meg élőben is láttam és semmi ilyen eset nem volt ,teljesen korrektek a gépek,szal szerintem az az rx amit te mondtál nagyon el lehetett nyűve meg valszeg az előző tulaja (a haverod előtt) nagyon leszarhatta a gépet, merem kockáztatni se olajat nem kaphatott se semmi kenőanyagot a képet látván ,meg azok alapján amit mondtál.
Meg a Rotax az osztrák
Am bocs mindenkinek hogy a Crm fórumba aprilia rx-ről megy a szöveg
Mire kell figyelni egy Crm 125 vásárlásakor ,ha jót szeretnék venni?
pl. ilyen h csörög e valami vagy ilyesmi? Ja és annyi hogy a Castrol Power Racing (2T) jó olajnak számít?
Előre is Kösz!