Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, oké. Úgy érthető, ha fogy.
Csinálgatni szoktam motorokat és ha kell akkor ott van.
Igen,koncentrátum
Ilyenem van:
shell
20 liter? Mi a szent szaros szarnak neked 20 liter fagyáló bele, enyémben idén talán 2 liter, ha kellett, az is az ügyetlenségem miatt, mert az egyiket leeresztés után véletlen felrúgtam
ez egyébként tömény?
Hát azért veszem mert 20l adnak 3ezerért. De a CRbe megy a bolti Glicosam ALU, most is az van benne.
nem hát
Na, azok se Hondák voltak akkor
én mán fiatalabbat is, de pár ilyen hibájú autót is
na igen, ez a legkorrektebb
az üó csak egyfajta gyorssegitcség hogy ne kelljen mindig mérni, gondolom
Tökmindegy, az előző nekem méregzöld volt, a mostani neonsárga. A lényeg, hogy a leírásában szerepeljen, hogy NITRATE-FREE. Mondjuk a legtöbb már mind ilyen, különben nem lenne környezetbarát, és az aluötvözet sem a régi, jobban bírja...vagy láttatok már 99-2000 utáni krosszmotort szétrohadt vízpumpafedéllel?
Valójában több is, nade mennyivel? Sokan adig ütik a lovat, míg meg nem döglik, én nem várom meg, míg szanaszét száll. Megnéztem a manual-ban, nem ír órát, hanem mérettűréseket.
többnek gondoltam
régen a kék volt a menő divatos szín fagyálló téren neha volt zöd is aztán jöttek az alu barátok amik általában rózsaszínűek
azé ha hosszab távra is tervezel akkor olyat vegyé ahol tudod mit veszel
Ti ezzel mit csinálnátok?
Én kigittelném

http://www.sportmotor.hu/motor...
Csak az a baj hogy nem a gyári hordójába kapom, nincs címke semmi.
Kék színű és a srác azt állítja hogy alublokkokhoz való.
(Pici pézé)
Nem. Ezt én gondoltam ki magamnak, tekintettel arra, hogy a Prox-okról sokfelé hallani, hogy 40-50 órát bír ki egész biztosan, utána hajlamos a szoknyaleszakadásra, azt meg nem várom meg. Gyárilag nem emlékszem pontosan, az tuti, hogy a 125-ös 7,5 üzemórás, de a 250-esre nem emlékszem, azt hiszem 15.
ezt az 50 üót a Honda nem a verseny használathoz adja meg 250nél?
nem a szine bántya az alut
Szerintetek, lehet kék színű alubarát fagyálló?
Én nagyon lightosan használom a gyerekemmel együtt, így egy év alatt kb 4,5 óra verseny üzemórának megfelelő időt mentünk vele. Átszámítva kb 70 lightos üzemóra megfelel 4,5 verseny üzemórának.
Én igen. A legutóbbi 47,5 óránál lett kihajintva (PROX), és a mostaninak is van még max. 20 órája a 45-ig, és cserélem le (hajtókarszettel együtt, ezek is PROX-ok).
hangokra
250esné ölég mögmérni, hogy tűréshatáron belűű van e. A 125ösné hagyatkozni köll a hagyományokra mög a hengokra.
a 250nél is 40-50 üzemóránként cserétek dugót hobbi szinten?