20 liter? Mi a szent szaros szarnak neked 20 liter fagyáló bele, enyémben idén talán 2 liter, ha kellett, az is az ügyetlenségem miatt, mert az egyiket leeresztés után véletlen felrúgtam
Tökmindegy, az előző nekem méregzöld volt, a mostani neonsárga. A lényeg, hogy a leírásában szerepeljen, hogy NITRATE-FREE. Mondjuk a legtöbb már mind ilyen, különben nem lenne környezetbarát, és az aluötvözet sem a régi, jobban bírja...vagy láttatok már 99-2000 utáni krosszmotort szétrohadt vízpumpafedéllel?
Valójában több is, nade mennyivel? Sokan adig ütik a lovat, míg meg nem döglik, én nem várom meg, míg szanaszét száll. Megnéztem a manual-ban, nem ír órát, hanem mérettűréseket.
régen a kék volt a menő divatos szín fagyálló téren neha volt zöd is aztán jöttek az alu barátok amik általában rózsaszínűek
azé ha hosszab távra is tervezel akkor olyat vegyé ahol tudod mit veszel
Nem. Ezt én gondoltam ki magamnak, tekintettel arra, hogy a Prox-okról sokfelé hallani, hogy 40-50 órát bír ki egész biztosan, utána hajlamos a szoknyaleszakadásra, azt meg nem várom meg. Gyárilag nem emlékszem pontosan, az tuti, hogy a 125-ös 7,5 üzemórás, de a 250-esre nem emlékszem, azt hiszem 15.
Én nagyon lightosan használom a gyerekemmel együtt, így egy év alatt kb 4,5 óra verseny üzemórának megfelelő időt mentünk vele. Átszámítva kb 70 lightos üzemóra megfelel 4,5 verseny üzemórának.
Én igen. A legutóbbi 47,5 óránál lett kihajintva (PROX), és a mostaninak is van még max. 20 órája a 45-ig, és cserélem le (hajtókarszettel együtt, ezek is PROX-ok).
Igen,koncentrátum
shell
az üó csak egyfajta gyorssegitcség hogy ne kelljen mindig mérni, gondolom
azé ha hosszab távra is tervezel akkor olyat vegyé ahol tudod mit veszel
Én kigittelném
http://www.sportmotor.hu/motor...
Kék színű és a srác azt állítja hogy alublokkokhoz való.
(Pici pézé)