Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyári manual aztat írja, hogy 7,5 üzemóránként dugócsere, oszt jóvan, olajcserénél érdemes aztat megnézni, milyen minőségű olajat mennyire használsz el, én a 250-esemben aztatat olyan 3-10 óránként cserélem le. Ipone 10w40, aztat veszem aztat, de mástot is lehet venni, amily minőségre olyantot, mint emez-e.
Hobbiszinten amúgy 40-50 órát is kibír egy dugó, én aztatatat vallom hee. De többetet ne nagyon kockáztassá mán. Két, max. 3 dugónként meg aztat javaslom, cseréld a hajtókartot lefele izibe.
Bammeg,én a csajok szoknyája alá lesek,azt ha látom a lukat,abba biztos nem a dugószoknyát lesem
Olajat szerintem kb 10, de legkésőbb 15 üzemóránként cseréld le (van aki 5 üzemóránként cseréli), dugó amatőr szinten 50 üzemóra körül (képes elmenni esetleg 60-70-et is, de az már elég lutri, ott már elég egy gyűrűtörés és rossz esetben a hengert is kidobhatod a kukába). A leírtak csak tapasztalati javaslatok, a gyári adatok szerint a gatyádat is dugattyúra költhetnéd - igaz azt a gyár verseny-körülményekre írja elő).
dugattyút csak ha már elkopott, de aztat majd látni fogod ha megnézed.
én évente szoktam megnézni alaposabban ilyenkor lehúzom a hengert mer aztat is megnézem, azt amikor már aztat látom hogy alig van valami a dugóból na akkó rakok bele egy másikat.

először a szoknyája kopik el mindig, ha benézel a rezó helyén és még van szoknya akkó még bőven jó.
Nekem naponta Neked szerintem naponta 2x
Sziasztok, tudnátok abban segíteni hogy egy 125/2t crossba mennyi idő után kell dugattyút és olajat cserélni, előre is kösz!
Amúgy felhúztam magam rendesen az itthoni árakon. 15 ezerért Amiból itt van egy fox nadrág. itthon meg 27 ezer. Amit szeretnék venni bukót, az Amiból postával egy 20as (posta nélkül 11) itthon meg 30 akciósan mert sérült. Hajtókar szett (prox) a motoromba 18 postával, itthon meg 25 és 30 között.
Ha ebayröl vásárol akkor csak csak fussa, de kell hozzá sok idő. Egyik cimbim ép most van túl rajta. Főtengely, dugó csere, szelepek vezérmű cucc, csapágyak, szimeringek minden lett benne cserélve és az anyagköltsége ott van a 2 kilónál.
Nem fussa a rendeset fullra.
Újíccs fel egyet, azt majd megtudod pár ezer ft nem sok Majd írd meg mennyi volt
Ha rendesen meg akarod csinálni minimum 200 ezer.
hát ja...30 felett már nagyon kevés...az idő.

Építőmérnököset azt nem, de konstruktőri az van...daruipar....az is épít
arra vigyázz nehogy 1x csak azon kapd magad, hogy tűsarkú cipőben flangálsz a főutcán
Hello Tom
csak azt nemértem mér írnak az oldalon amit linkeltél HPP-t, a manualba meg CRV-t...
Üdv mindenkinek! Egy egyszerű kérdéssel fordulok hozzátok, 450-es crf blokkfelújítása mennyibe kerül kb. vagy ha nem a teljes blokkfelújítás csak csapágyak,szimeringek cseréje mennyibe kóstál?
Köszi keme!
benne,jó mélyen!
Mé benne volt?
na kibújt a szög a zsákból...
A tiédnek is HPP (Honda Power Port) a neve, de nem olyan, mint a 125-ösökben van, hanem "körpoweres". 2002-ben jelent meg az első RC-s 250-es, addig ez a "körpoweres" volt mind.

CR250R
Hát mi is?
arra vagyok kiváncsi hogy az enyémben melyik van, HPP kicsukva, RC nemtomm, legjobban erre a CRV-re hasonlít. évjáratba mikortól van az RC?
ilyenek vannak..
Ez áll a manualba, (1992 and later cr 250r)