Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dettó,le is fektettem a gépet
jaja,nagyon patent volt
és még az idő is fasza volt...bár a kötsög naptól néha nem láttam semmit
hát igen,a lényeg hogy motoroztunk
jaja
8 helyett,lett negyed 1
jaja,én is zsibbadok,még elmentem melózni utána.Kár hogy nem mentünk hamarabb,többet mehettünk volna
csőő
jaja
kurvára elfáradtam bazzeg
nélad mi a pálya?
cső,akkor hazaértél
a te 100 lóra tuningolt cr ed a király

20 körül ehet...mondjuk homokban
ha ezt az én kérdésemre írjátok akkor pls olvassátok el még egyszer!barátommal tippelgettünk hogy egy maserati vagy egy 250es cr zabál jobban!én tisztába vok vele h aki cross mocit vesz amellé még kell egy benzinkutat is vennie!
amugy igaza van kemének!
tőlem is mindíg kérdezgetik,hogy menyit eszik...
hát mondom nekem volt már olyan,hogy egy tankkal 40km-t sikerült elmennem.
és akkor tátott száj..
Lenne erre pár hülye kérdésem: homokon, sziklákon, aszfalton, lekvárban vagy sárban, vagy hol? Hegynek fel, télen, versenytempóban vagy sétálva?

Kit érdekel, mikor kifolyik 2 deci, ha felborulsz, kijön a túlfolyón is a ramplikon valamennyi, kell fél-egy liter a légszűrőt kimosni stb.

Ez KROSSZMOTOR. Vegyél enduro-t.
üdv cr esek!lenne egy hülye kérdésem mégpedig az hogy egy 250es cr menyyi benzint ehet 100km en?természetesen a lehető legnagyobb értékre vagyok kiváncsi!thx a segítséget!
Köszi Zoli!
Szeva mindenki.

Én is ismerem azt a motort, és tudom, hogyan van használva. Szerintem nyugodtan meg lehet venni. Ha költeni kell rá valamit az biztos csak valami apróság lehet .
Jah és a cserélt cuccok megvannak! Üdv!
Ne irkálj hülyeségeket látatlanba ! Gyere el nézd meg! 210lett ráköltve és kb 10üó-át ment! Főtengely-szelepek-vez.lánc stb... cserélve! Kb 2hónapja nem ment a vas! Mi sem arra gondoltunk mikor felujitottuk, hogy sajnos el kell adni a közeljövőben!
Hellóóóó Én már voltam olyan hülye ,meg szoptam is,kicsit is meg nagyot is
hányas kiadás? mert ha már 2 évnél időseb ráfér egy főtengely csere. hajtókar szelepek vezérműlánc szelep lapkák, dugattyú a henger kitudja hogy kopott(meg kéne méretni) szimeringek csapágyak, és akkor ez még csak a motor kitudja milyen a futómű himbarendszer nem e lóg... egyéb apróságok és kétlem hogy ez mind lett volna cserélve mert ez minimum 250 max 400 rigó és ha már így felújítok egy motort akkor nem adom el ráadásul ha még 450-es crf mert ha azt mondjátok hogy az a motor pikk pakk és akár a blokkot is széthúzhatjuk... akkor viszem a cr-t aztán cserélhetünk
na tedd cask rá a nyakad széthuzzuk elötted a motort de ha igaz amit irt husgy ugrik a nyak
Annál az sx-nél az enyém is erősebb sokkal:)meg gyorsabb,de csak azért mert kívánja az új dugót az SX
A nyakamat merném rá tenni hogy nem kifogástalan! Nincs olyan ember aki egy crossmotort úgy ad el hogy teljesen felújítja! Gyanítom szelepcserére is rászorul kitudja milyen kopás van a hengerben... sorolhatnám egy négyüteműnél bocs hogy rontom az üzletet de legalább a kissebb hibákat illik..
Srácok ha valakit érdekel egy Crf 450R kifogástalan állapotban, valóban felujitva, two brothers rendszerrel, fehér idomokkal irjon az adatlapon lévő cimre!
hat nem gyenge ....
mert ez egy borzalmas blokk ami ebbe van