Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem nem így van...
amíg más már elfáradt mert szétrázza a pálya a kezét...
addig a jó telóval sokkal tovább birja az ember...
no meg több hibát is engedélyez a jó telót..sokmindent kimozog...amin néha én is meglepődöm
futómű és a fék a legfontosabb..utána jöhet a többi
Hát 100-on a 18L az sok!
Van itt fent a videók közt Gellénháziaknak videójuk. Én szoktam oda járni versenyt nézni és az egyik gyerek (cr250-e van) mondta, hogy 8L-es a tank és kb 70km-t el szoktak menni vele! Persze nem a pályán egy edzésen!
akkor vegyél egy endurót,vagy egy simsont
hát..nekem nincs üzemóra mérőm,nem értek hozzá..meg nagy se vagyok
akkor cserélek dugót ha már nincs benne akkora kompót,vagy érezhetően rosszabbúl megy
jah, nyaron en is nyomom ahogy birom ... telen meg csak hetvege.
Srácok nektek mennyit eszik 100-on a 250 cr!Me én sokallom a magam kb 18-20 literét!
Hát atért 2-nél több, meg aztán mikor volt egy 88-as cr125-öm, akkor is volt, hogy 1 nap 30 perceket el szoktam menni csak úgy!
egy honap alatt sosem fogsz 30uzemorat menni, hidd el nekem :-)
a hetvegei 6 ora motorozas meg kb 2 uzemora lesz. lefullad, pihentek, cigi, megallas, valaki elfekszik, etc .....
Mondjuk gondoltam, hogy azért nem fogok 30 óra mocizás után, amit beleteszek 1 hónap alatt, a boltba dugóért szaladni!
cimbora most vett 80ezerert 600xl-t. igaz hogy nem mai gyerek, de addig is motorozik, kolteni meg nem kell ra. aztan tavasszal meg elmegy 120-ban huzora ....
nagyon nem. ha a moci megy egy orat, az egy uzemora. viszont a nagyok szerint endurozasnal nyugodtan lehet felezni, ha mar ragaszkodunk a franya uzemorahoz. de mindenki a szaja ize szerint mericskel ....
Igazad van, de sajnos most nincs pénzem 450.000-es motorra!
telen olcsobb ... most is szarer-hugyer mennek a jarganyok ...
ilyenkor kell venni, tavasszal meg nyaron felmegy az ara.
Orvil nem így mondta!
1óra motorozás az 1üzemóra...nem annyira bonyolult
szerintem meg amig az ember nem a nemzetkozi mezonyben megy, addig tanulja meg ertekelni a showa meg kayaba telot is, amit adnak. ott lehet hogy szamit, amator szinten a tehetseg sokkal elorebb van, mint a futomu. az csak a masodik ....
ilyen sztory pl mikor ember 25-os dt-vel lenyomja fel brigadot, kik csak a motorjaikbol osszerakhattak volna a magyar allamadossagot.
Akkor tényleg jól jártál!
Én arra számítok, hogy legkésőbb Juniusban sikerül megvennem, nem kell belenyúlnom Novemberig, aztán ha lesz pénzem, akkor a télen (2010) kicserélek mindent benne!
Aztán akkor ahogy írtad 1-2 évig esetleg gyűrű,dugó csere, semmi más....!
Igen, gyenge volt a motor, amit az eladó a kopott dugó+gyűrűvel indokolt, kivittem kipróbálni, és gyűrűtörés lett a vége, ami lekapta a nikaszilt a hengerről, úgyhogy meg lett hüvelyezve...ami nem sikerült jól, ezért azóta még egyszer meg lett hüvelyezve, most kiváló.
nekem is akad egy ..... uzemora pedig relativ .... erdozni, bohockodni siman elmegy 80-100 uzemorat 1 dugoval. ugyis tudod, mire hasznalod, hallani fogod, ha cserelni kell. a 22.5 ora, amit a szervizkonyv ir az versenykorulmenyekre van kitalalva, mikor minden szamit .... meg a legyszar is a benzinben.
amugy jo moka cr, majd 1.5 eve nem nyultam a blokkhoz, ugyanis akkor vettem, nem zorog, durva kompresszio van meg mindig ... szal birja, makom van/volt .....
ha jol emlekszem keme rosszabbul jart a vetelnel cr nel, de lehet rosszl emlekszem
Szerintem azt, hogy csökkenti az örvénylést a torokban.
Bocs, de még csak pár napja vagyok itt és még annyira nem néztem körül!
Most viszont megnéztem és látom!
Akkor majd Tőled tudok tanácsot kérni a későbbiekben!
adatlapom szerint igen...
Bocs, "orvil"
Amúgy "ovril" vagy "keme", valamelyikteknek van cr250-e?
Hát...az ember ugye nem Top Fuel Dragsterrel jár boltba...