Bammeeeg,nekem sose vót olyan gyors power nyitásig ,lehet nem is vót benne ,vagy a nyitáshoz kulcs kellett volna?Háde a bótba nem lehetett kapni .Bár az is lehet,ha állandó teligázzal nyüstölöd,észre se veszed,hogy van benne Vagy igen,vagy nem? Biztos ami biztos,állandóan kuplungoljá rá
üdv! CR125 öm van és olyan bajom van , hogy a power ig isszonyatosan húz , aztán amikor jönne az a kilövéses érzés mikor nyit , akkor elkezd dadogni kb. 1-2másodpercet- , aztán ugyanúgy húz tovább mintha misem történt volna... a dugó nemrég lett cserélve de már nem bejáratós., a légszürő se dzsuvás, szal nem tom mi lehett a baja , ..
gyertyára gondoltam hogy esetleg , de am pöc-röf szal nem tom,,.. ezért kérdezlek titeket hogy milyen tapasztalatotok van ezzel,ill. ilyennel kapcsolatban.. kösz by GAbcsi
hehe, semmit sem csereltem, ellenben kapott renthal kormanyt, tank szelepet, teleszkop felso legzo szelepet, also karbon kevlar kartellvédőt, uj lancvezetot, uzemoramerot, uj elso sarvedo idomot, meg egy rakas matricat :-)
van meg talonban lencvezeto muanyagom, uleshuzatom, fuvokam, szimeringem es egy rakas tomitesem meg idomom az elozo tulajtol, kurvajo vetel volt :-)
es meg a mai napig erosebb a gep haver 04'-es 250-es ktm sx-enel, ami nem semmi :-)
persze a karbit, legszurot, lancot, fogaskerekeket, power mindig tisztitom, es kinyirt 3 gyertyat meg eltort benne a perforalt cso meg egy kormany + vagy 10fek es kuplungkar. ez ilyen, a cr az birja, hhehehhe.
egyébként ha az ember egy alap motorral kezd versenyezni ((KAKI GYÁRI SHOWAVAL) ami annyira nem szar) lehet hátrányban lesz a jobb futóművel szemben de ha azzal megtanul meg bírja az energiája akkor a hátrányból előbb utóbb előnyt lehet kovácsolni! James Stewart öccse sem azért megy 250 kx-el a négyüteműek ellen mert nem tehetné meg hogy ő is 4T-vel motorozzon hanem azért mert egy 2T-vel többet lehet fejlődni nagyobb koncentrációt, kitartást és tudást igényel!
főtengely ,hajtókar? Enyémbe gyári van már 6 éves a motor és semmit nem lóg! Amúgy ez kezelés kérdése meg javítás kérdése! Mert pl ha dugót cserélsz tűgörgőt nem aztán már szar akkor ott lesz lógás majd egy idő után az alsó tűgörgőn aztán úgy hajtva már a főtengely is faszul...
az egy nagyon egyszerű kis valami ami a karburátor szívó azaz légszűrő felöli oldalába kell beletenni! Egyszerűen megfelezi azt a torok részt egészen a tolattyúig, ezáltal megváltozik a légáramlás valamivel nagyobb légáramlás lesz ill nagyobb vákum a forgattyúsházban! De ez mind csak az alsó tartományban egészen addig míg a tolattyú el nem hagyja a szívótorok felét. Lényeg hogy kis fordulaton lendületesebb lesz meg nagyobb nyomaték
shell/putoline 40es keverék, 8as gyertya, nagygáz-kiskuplung, most tartok a 6.ik guminal hatul, elol ez a 2. bar sajnos az utobbi par honapban vallserulessel kuzkodok, vissza is vettem mind a tempobol, mind az arcombol :-)
A gudóm Prox, hajtókarom még a gyári, de Prox lesz, főtengelyem gyári, csapágyak Nachi és SKF, bár asszem van benne Koyo is, és a hátsó kerékben 3 db kínai 700 Ft-os csapágy forog
ilyet sem hallottam meg, hogy 100-on. 100 mi? orszagut? palya? enduro? egy ora alatt meg lehet etetni 10litert is, meg egesz nap el lehet furikazni egy tankbol, szal valtozo.
gyertyára gondoltam hogy esetleg , de am pöc-röf szal nem tom,,.. ezért kérdezlek titeket hogy milyen tapasztalatotok van ezzel,ill. ilyennel kapcsolatban.. kösz by GAbcsi
van meg talonban lencvezeto muanyagom, uleshuzatom, fuvokam, szimeringem es egy rakas tomitesem meg idomom az elozo tulajtol, kurvajo vetel volt :-)
es meg a mai napig erosebb a gep haver 04'-es 250-es ktm sx-enel, ami nem semmi :-)
persze a karbit, legszurot, lancot, fogaskerekeket, power mindig tisztitom, es kinyirt 3 gyertyat meg eltort benne a perforalt cso meg egy kormany + vagy 10fek es kuplungkar. ez ilyen, a cr az birja, hhehehhe.
Cseréltél gondolom benne cuccokat (dugó,hajtókar,főtengely) mióta Nálad van!?
Itt vagy?
meg jó olajjal
Már csak orvil véleményére vagyok kíváncsi, hogy mivel megy a motorja már 1.5 éve!?
ami olyan 50-60 km lehet kb
Gondolok itt gudó,hajtókar,főtengely,csapágyak.....!
Márkákra értem!