Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szelepszakadás nem jól jönne hiszen kb 1 üzemóra van benne felújítás után amúgy meg kell jegyeznem hogy ez egy husaberg csak nem tudtam hírtelen nem tudtam máshová írni bocsi srácok. hát remélem csak szelephézag. kösszönöm!
milyen arányban kevered a benyát meg az olajat?
húzom én mégis ilyen:S
ha már tényleg nagyon nehézkesen indul..vagy csak tolásra,akkor már ne nagyon használd,mert ilyenkor a szelepülék beéghet aztán jön majd a szelepszakadás...nem jó móka
nagy valószínüséggel igen
szedd szét,mérd meg
vagy vidd el szervízbe
srácok van egy kérdésem a moci hidegen meg melegen is nehezen indul nagyon:S szelephézag lehet? ha valaki segítene hálás lennék
húzd a gázt és nem lesz ilyen
az normális h a poweremen fél cm korom (vagy nem tudom mire véljem ezt) van? XD
Lehet hát,viharlámpát
mert lenne egy haveromnak egy 650-es dominátorja aztán rádobna még 180-at aztán vmi cross kéne neki (dominátor füstől már kicsit)
nem számítasz be motorokat?
jólvan megpróbálok ügyelni már a dolgokra:D
ennyi na húzok további jó generálozást.több kárt ne csinálj
mind1 haverom 25-ösére jó volt azt eladtam neki:D
pedig a könyökvédő meg a blokkvédő azon volt. mondjuk a blokkvédő kötegelőzve volt a lánckereket meg nem is néztem csak hogy 13as legyen bazz
generál lesz
ja semmi gond mégse lett felrakva rá:D csak a blokkvédő meg a csonk védő a lánckerék meg 125-ösre való volt
ja
mé vetted volna le a kuplungot
különben tőled vettem a motort nem?
ja akkor 2 komponensüvel visszaragasztom azt a kis darabot felrakom azt a láncvezetőt és már nem is látszik
bocs hogy sokára küldtem el a világító szettet
ja az a rész hegeszthető faszán blokfelet ne keress mert általában párban adják és 40alatt ritkán
lehet
házhoz