Úgy, ahogy mondod!
Csak beszélgettünk haverral, aztán mondta, hogy kicsit gáz, hogy cr250-est akarok venni, ha óránként van üzemóra, mert ha hétvégi motorozás van, akkor Péntek-Szombat-Vasárnap 5-6 órát minden nap mocizni fogunk!
Aztán így kicsit költséges lett volna a dolog!
Látom eléggé benne vagytok a témában, ennek örülök!
Néztem ezt az ebay-t és a dollár jelenlegi állásához képest hihetetlenül jó áron vannak a cr250 hengerek!
Lenne azonban még egy kérdésem, amire a haverom felhívta a figyelmem!
Az üzemóra számláló tényleges órát számlál, vagy esetleg van valami váltás?
crf450r 2003-2008 és crf250r 2004.2009 alkatrészek igen jó árakon! kipufogók,idomok,tömítések,gyári dugattyúk,vízpumpa tengely,athena big bore kit ,főtengely,könyv,kuplungok,teleszkópok,és még sok sok minden jó áron!akár egyben is eladó!árakat mailben,telefonon adok!
egészen pontosan
"Mentem Faisst motorjával, és arra a következtetésre jutottam, hogy (már a kötömö spéci cuccokkal ellátott fajtája után is ez volt a véleményem) az összes új motorra gyártott kayaba, showa telókkal 1 dolgot lehet csinálni, leásni szőlő karónak, és a nissin is el mehet a picsába....ez a marzo, öhlins kooprodukció nagyon patent, és egy széria gyártmány, és a brembo fog mint a satu, jól választott Faisst koma"
jó mondjuk nekem is van hgs tunnying rendszer,meg vforce3,meg állítható gyujtáskutyafasza...amit nem is tudom hogy műxik...
de nem az erő a lényeg...hanem a fék és a futómű..szerencsére az is űber brutál nálam
Csak beszélgettünk haverral, aztán mondta, hogy kicsit gáz, hogy cr250-est akarok venni, ha óránként van üzemóra, mert ha hétvégi motorozás van, akkor Péntek-Szombat-Vasárnap 5-6 órát minden nap mocizni fogunk!
Aztán így kicsit költséges lett volna a dolog!