Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy, ahogy mondod!
Csak beszélgettünk haverral, aztán mondta, hogy kicsit gáz, hogy cr250-est akarok venni, ha óránként van üzemóra, mert ha hétvégi motorozás van, akkor Péntek-Szombat-Vasárnap 5-6 órát minden nap mocizni fogunk!
Aztán így kicsit költséges lett volna a dolog!
hehe, valahogy igy, heheh, latom te is fizikus vagy mint én :-9
höhö
Tudom, hogy ha elindítod, már számol is
Tehát akkor ha jól értem, akkor 1 órai motorozás után számol 10 perc üzemórát!
Akkor így más más a dolog!
ezzel kurvara vigyazni kell, mert 5-ben felszáll :-)
hehe
ahogy berugod a motort,már számlálja is az órákat
valami kis szar amit a karbi torkához kell illeszteni...bár nem tudom hogy mit befolyásol...
az elso 2digit az orat, a pont mogotti meg minden 6.percet
tehat 60/10 :-)
nekemis eskü az jutott eszembe
A KFC féle spicy wing, mikor kifingod.
mi az a power wing?
Látom eléggé benne vagytok a témában, ennek örülök!
Néztem ezt az ebay-t és a dollár jelenlegi állásához képest hihetetlenül jó áron vannak a cr250 hengerek!
Lenne azonban még egy kérdésem, amire a haverom felhívta a figyelmem!
Az üzemóra számláló tényleges órát számlál, vagy esetleg van valami váltás?
crf450r 2003-2008 és crf250r 2004.2009 alkatrészek igen jó árakon! kipufogók,idomok,tömítések,gyári dugattyúk,vízpumpa tengely,athena big bore kit ,főtengely,könyv,kuplungok,teleszkópok,és még sok sok minden jó áron!akár egyben is eladó!árakat mailben,telefonon adok!

info@motoaction.hu
06302033084
az a legjobb tuning
http://www.kepesmotor.hu/ktm-k...

eztet de megvenném

nekem végülis mind1..ahogy a többségnek jó..
Szasztok!

Én meg tuning gyanánt megtanulok motorozni.
vagy szombaton...de inkább vasárnap.
tudom ám

vasárnap lesz edzés
csak piszkálódunk, jó motor az.
egészen pontosan
"Mentem Faisst motorjával, és arra a következtetésre jutottam, hogy (már a kötömö spéci cuccokkal ellátott fajtája után is ez volt a véleményem) az összes új motorra gyártott kayaba, showa telókkal 1 dolgot lehet csinálni, leásni szőlő karónak, és a nissin is el mehet a picsába....ez a marzo, öhlins kooprodukció nagyon patent, és egy széria gyártmány, és a brembo fog mint a satu, jól választott Faisst koma"
hátaztán...ilyen dolgok mellett..belefér

jól emléxem mit mondott sanya a bringáróó
Ezek szakmai titkok
...meg a kipufogódob rögzítőfülek és a vakszelep sorjázása
Így már értem Köszi Minnyá motrizhat
jó mondjuk nekem is van hgs tunnying rendszer,meg vforce3,meg állítható gyujtáskutyafasza...amit nem is tudom hogy műxik...
de nem az erő a lényeg...hanem a fék és a futómű..szerencsére az is űber brutál nálam
Szokták felénk mondani, ha valaki kicsi, de aranyos, hogy jóból mindig csak keveset adnak. Ez olyan burkolt dícséret.