Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez tök biztató!
akkor lehet nem is a crf a legjobb választás ha már mindenáron 4 t akarok?!
ja meg hajtókar jött volna pár csapágy aztán ott vagy hogy 3 kilo a nagyszervíz amit kb évenete kell ha nyomatod az üzemórákat,endúróba meg szalad bele
én mindig csak szervízeltem szinte minden 2 hétvégente olajcsere,olajszűrő,aztán cseréletm benne dugót szelepeket vezláncot,meg pár apróságot,most megint dugócsere jött volna csak ellopták....
a pénz a legkevesebb! " mint mindenhol sajnos":::---(((
a brigádba mindenkinek 4 t van " drz xt crf " és a mi igényeinknek és terepeinknek szerintem az a célszerűbb,biztos van igazságod nem cáfolom mert kevés vagyok a motorozáshoz mint árvaházba a szülői értekezlet.
Csak egyszerűen tetszik és kész.
ha nemszámít a pénz akkor vegyél crf-et ha számít akkor 2-t zel(de nincs jobb a 2-t nél...)
semmire nemjó, a komolyabb hardendúróban forr mint a bableves,a csikicsukiban hosszúak a fokozatok a földúton rövidek, cak crosspályára való oda nagyonfasza, de viszont széthullik mint egy riga
endurozni csak jobb az nem?
jó a 2t csak forgatni kell!
soha ne vegyél négy ütemet
miért is?

Én azt hallottam hogy ha rendbe van rakva akkor élég megbízható kis vas tud lenni!
én is most nézegetem őket jó lenne a kis cr mellé egy crf!::--))
Szia

A rossz hüvellyel? 8ezernél nem forgott többet, ott már erősen becsattogott, detonált, fulladt, és így utólag visszanézve kissé sokat fogyasztott.
Pisti meg a faterja eléggé vágják a 2T-ket, lehet, hogy érdemes lenne jobban összedugni a fejeteket, és több időt rászánni a 86-os projektre.
köszi
okés majd jelentkezz!
Ha kiforog és erő is van akkor semmi probléma, ha egyátalán van probléma, de lehet csak egy kicsit tulparázod a dolgot és közben minden rendben! Áttétel rengeteget számit és még a gumi és kerékméret is, de ezt gondolom mondanom sem kell!
semennyire. mindig megcsal, megissza a sörödet, lenyúlja a pénzedet, a 4 utem az ilyen. a 2 utem csak a sorodet issza meg ...
mennyire megbizható a crf?
A menetteljesítmény és menetdinamika vonatkozásában nem zavar a dolog, mert erő is van meg megy is, csak az okára lennék kíváncsi. Felmerült, hogy esetleg egy korábbi hüvelyezésnél (nem tudom, hogy volt-e hüvelycsere, de a korából adódóan bőven lehetett akár több is), nem baxták-e el esetleg az utómunkát, hasonlóan, mint először Keme motorján (résvezérlés tökéletlensége).Ezért érdekelnének az ő általa tapasztaltak.
Üdv! Rövidek a fokozatok? Lehet a váltón belül más az áttétel, mert ugye 500-asnál '89-től-'01-ig ugyanaz a blokk, de mi volt előtte és nem a tárcsa, vizhütés meg forditott telóra gondolok! A leforgást meg miért nem elenőrzöd mondjuk egy digit fordulatszámmérővel? Valakitől próbálj szerezni kölcsönbe egy próbára!
91-es csak nem a saját telói vannak benn.
ma csinálok képet
Hali! Imi! A te CR-ednek mi volt a tünete, amikor az elbaxott hüvelyezéssel ment? Erőtlen volt? Nem akart leforogni teljesen? Vagy mi? Azért érdekeln, mert ahogy Pisti kipróbálta az enyémet és véleményt alkotott, jó lenne kiderítenem, hogy mi okozza az egyes fokozatok rövidségét? Mert erő az van (ezt ő is megerősítette), de miért van olyan hamar végük a fokozatoknak? (nem áttételnek kellene lennie, mert az enyém még talán 1-el hosszabb is volt, mint az övé - de mondjuk ennek ellenére talán nem teljesen kizárt).
mennyiért adnád? 89 es évjárat ( elméletileg ) esetleg fényképet tudnál csinálni?
nem érdekelne valakit alkatrészként vagy egyben a cr-em?
henger hüvelyes.új dugóval!
rezonátor kell rá,és egy hátsó betét
nekem van jó sok lamellám,ha érdekel válogathatsz!
vannak rugóim is.
valaki nem érdekel a cr-em?
Nem tabu csak fos lesz. Ez nem LADA kupplung vazze....
...tabu? Hogy érted ezt?