Minél többet futott az olaj, annál kisebb a viszkozitása, egyre folyósabbá válik. Nem hinném hogy emiatt csúszik. Lamella és rugócsere lesz valószínűleg.
cső!
figyu már,mennyi idő kellene hogy előkapard az ÖSSZES LÉTEZŐ alkatrészét annak kis CR 80nak tudod amit anno bizniszelni akartam?!
egyszerre sok pénzt hagynék ott nálad ha úgy alakítod a dolgokat! (segédváz ügyileg mi a helyzet?)
Ha valaki mindkét cikket elolvassa, illetve a hozzá fűzött kommenteket is... Nos! A "MAMI Szakközépiskola egyik szakértője" meglehetősen mellényúl 1-2 dolognak a megítélésem szerint! Amit aztán próbálnak korrigálni néhányan a kommentekben. Elég érdekes minden esetre.
Jó a cikk, és valóban értelmes is! ...csak én nehezen tudom pl. elképzelni, hogy "Vincze Vilmos" kecskeméti szaki gépműhelyében gyémántporos hónolási technikával dolgozik a mester. Ettől persze még lehet, hogy így van és csak aggodalmaskodás a részemről. Ettől még a cikk tényleg jó!
Én olyan motorokkal foglalkozok aminek 25.000 óra az üzemideje és csak 4 óra a bejáratási ideje. Sima öntvény henger semmi nicasil. Gondolom ismered az arány számítást, ha le akarod fordítani egy kb. 40 üzemórát bíró motorkerékpárra
A WEB-oldalon klikk a keresés funkcióra és az egyes hirdetések végén ott a tel.száma Attilának. Sokszor kell próbálkozni, mert nem mindig veszi fel (vagy mert külföldön van, vagy mert alszik sokáig, vagy mert éppen nincsen kedve , de előbb-utóbb célba érsz).
a menetes resze a csucskos, a tobbi mar egyenes, az van meg durvan elhajolva, mondom, vagy 3mm van benne :-)
raadasul meg ki is van kopva a cucc, azt meg nemtom hogy csinalta, a masik meg mintha uj lenne ... ezert kellene egy normalis darab, elvagyok ezzel, csak bassza a csoromet .....
errol kestem le tegnap, a kocsog nem postazta magyarhonba:
Nem tud valaki valamit erről?