Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali mindenkinek!
Honda cr 250-be milyen keverék arányt használtok?Hajtóműolaj vagy váltóolaj nem tom hogy hívják a 2ütemben ami nem a keveréshez kell abból milyet szeret?drz400e mellé veszem és abba motult használok!Sikerült hozzájutnom egy 94-96oshoz nem tudni pontos évj!Milyen hibái lehetnek?Első teló akkor gatya csak ha folyik az olaj belőlle?Ja és a hegyekben akarom használni a keverési arány miatt írom le!
Válaszokat előre is köszi!
250-500 az egyforma telóval jött ki az enyémbe 125-ös eleje van mert túl könnyű vagyok és csak a felső kiflit kellet kicserélnem hozzá mert annak az átmérője kissebb ennyi úgyhogy keres 250 elejét
Szevasz crossbajnok! Akkor Lacháza vehető tutira? ...Mert úgy készülünk. Mikorra terveztétek a kiérést? 10-körül? Esetleg 11?
Szeva! Én éppen konkrét példával is tudok szolgálni neked, most cseréltem ki az első villákat a vasban, és az eredeti helyett (nagy valószínűséggel az eredetí típus volt benne, mert a Haynes könyv képeivel is megegyezik a szárak belső felépítése) egy '88-as 250-esét raktam be. A villaszárak hossza pontosan egyforma, a krómszárak mindkettőben 43 mm átmérőjűek (belső felépítésükben eltérnek ugyan -teljesen más konstrukció a kettő-, de ez csak a csillapítás mértékében jelentkezik, még a teflon gyűrűk mérete is egyforma mindkét típusban). Egyetlen különbséget tapasztaltam csak, az 500-nak a villaszár szimeringje /karmantyú/ 43x55x 9,5-11, a 250-esé 43x54x11 méretű. Ez minden. Beépíthetőség szempontjából stimm!
Köszönöm a választ!
Nekem a Pan rugói kénének
Az egyes évjáratokban vannak átfedések, van, ahol hamarabb berakták a 250-esbe azt, ami rá egy évvel jelent meg a 125-ben, a lényeg az, hogy mérd meg a felső és az alsó befogónál az átmérőket, és ahhoz keress másik teleszkópot.
Gondolj bele, a 125-ösnél alig nehezebb a 250-es, aminél meg alig nehezebb az 500-as, nem gyártanak mindegyikhez külön teleszkópot, mikor SOKKAL nagyobb különbséget okoz, hogy Stan vagy Pan indul vele versenyen.
Ez biztos?
igen.
Hello!
Azt szeretném kérdezni, hogy a CR 250 és 500-as motoroknak azonos az első telójuk? A méretekre gondolok, esetleg a 125-ösé is azonos lehet?
bocs,ez kimaradt. 70-510-34-13
Hááát mit is mondhatnék még? A talajról leírtál mindent. Ezen a pályán sem árt ha tud az ember motorozni, de lehet rajta lassan is menni. Mandinereket lehet rajta tanulni A videóim közt van egy kis pályarészlet.
Ön is járt már Kiskunlacházán, mi a véleménye a pályáról?
http://www.krosszmotorok.hu/
Itt megtalálsz minden elérhetőséget.
Hello
Nem tudom jól látom-e de nálad mintha több bontott motor lenne akár egész motort is vennék occsóééért:D
nagyon s.o.s lenne egy blokk gyujtással karbival és a rezóval nem baj ha messze van sürgős lenne és bocs ha valamit félreértettem de remélem tudsz segíteni előlre is kössz válaszod minél elöbb várom
Üdv:Dave:D
Ha alaposan ki akarunk cseszni magunkkal, irány Tököl...itt még alig volt elhanyagolva a pálya ahhoz képest, amin nemrég mentünk...

http://www.sportmotor.hu/motor...
Szia

A lacházi pálya HA száraz, akkor vegyes, van benne homok is meg kemény talaj is. Én teljes szárazság után voltam mindkétszer, akkor helyenként beton kemény, de akadt süppedős homokos rész is. Állítólag eső után 1-2 nappal nagyon jó pálya, ezt Pity#14-től kéne megkérdezni. Összességében kevésbé várasztó, mint a kecskeméti, gondolj bele, az 500-assal mentem 5 kört Lacházán
Kakukk is volt ott. Egy haverom is kint volt velünk, aki még barátkozik a krosszal, előtte robogózott, neki tetszett a pálya, körbe tudott menni. Tulajdonképpen 2 részre van vágva, elöl vannak a nagyobb ugratók, és van egy hátsó rész, ami elnyújtottabb, laposabb, lehet hátul nyugodtan gyakorolgatni, de lehet egész köröket is menni. Pénteken szerintem mi oda megyünk mindenképp. A Lakitelki pályával az a baj, hogy ha megázik, akkor utána nagyon jó a nagy homokot dúrni, de ha alaposan szétjárja pár menő, akkor már nem szerencsés azt választani gyakorlópályának, mert olyan mély nyomokat vágnak bele, hogy tyű. Lacházára amúgy lehet, hogy a másik 500-as is kijön.
Csákány! Beszéltem Molnár Zolival, még nem tudja hogy alakul a hétvégi programjuk. Majd értekezünk még (akár itt a fórumon is). Hali
Hahó! Imi! Te - ha jól tévedek - próbáltad a kiskunlacházi pályát! Mi a véleményed? Jó? Milyen a talaja? Jó lenne olyan pályán menni, ami nagyjából rendbe van rakva, mert a múltkor Kecskemét a sok rumpli miatt elég sokat kivett belőlem, mivel azonban a kondi a "zéró" irányába konvertál, jó lenne, ha nem kellene az egész pályán birkózni a motorral, mert akkor sokkal több lesz benne a pihenés, mint a motorozás. ...De ha azt mondod, hogy Lacháza jó, akkor mehetünk oda is.
esténként vagyok pesten,napközben nem jellemző,akkor elbújok,félek az árnyékomtól
ahogy akarod,jó a posta,de nálunk soha nem csengetnek
így elsőre nem tűnik vészesnek,persze minden vallatásnál derül ki Legyen 3 ezer cakli pakli
nekem teccik ez a pálya,elég változatosnak tűnik :)
csak ha nagyon szeretnéd

de hidd el sokkal jobban járnál egy ilyennel http://www.orgazmus.hu/szexpar...
Köszi
Lapsracernél ne sikerült volna? Már ma fel is tettem a helyére, frankó lett.
A késlekedésem oka egyedül a .
légyszi dobj egy telószámot a geri1@citromail.hu-ra!