Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

értem!
am a CR is 2002es volt és én 2003 nak adtam el!bár ez nem nagy különbség

na de ez kellett volna nekem!akkor most se sírna a szám HONDA után
Ez a beszélgetés kezd olyan kellemetlen lenni, mint amit ma reggel folyatott az éjjeliőrünk a rendőrökkel egy eltűnt írásvetítő ügyében
mennyit mondtam rá? nehogy kevesebbet írjak
néha bevillansz ide, Miss Rágcsáló
Német e-bayen jártas vagy?
Ismered a slágert: "Rohan az idő, elmúlik a nyár..."

Koncz Zsu énekelte.


...enyém 1985-ös, 55ezerért vettem, ez mennyibe kerül?
ha úgy jobban elkel akkor annyi
még egy hete 98 s volt
elkelt!
mikor érkezik?
pedig 95s évj
Úúúú, ez gecijólnéz ki!
geci jól nézzen ki, az a lényeg, vakuljon a paraszt...
látod látod,nem mind arany ami fínylik
cső
na tedd már be ide a képet a triál masináról! de addig míg itt vagy
mert megint lefagy a sportmotor mint múltkor
geci jól néz ki vett rá most új huzatot,dekorszettet stb tényleg fasza de a hangja! bazmeeeeg/a blokké/
Megy még?Akkor ér még 3 kilót?
na köszönöm!
érdemes lesz akkor áttanulmányoznom,de szerintem ami miatt a leg szarabb,az a kosaram,mert nem gyengén van beverődve.
én most jöttem meg pénzbeszedő körútról,döbbenet mindenki csak panaszkodott.ja és volt szerencsém megnézni az ominózus "újjáéledt" crf-et
mi ez a döbent csend. Én most fél évre előre kiírtam magam, ti jöttök.
Ki bizony!Ha teheti tegyen vastag műanyag csövet a bowwwden külsőre,oszt majd mellátja milyen fínyom lesz
Kezdd fentről. A kuplunkar befogója legyen kissé zsíros, és ne szoruljon benne a kar. A felső bowdenvég a kuplungkarban akadálymentesen forogjon, különben nem csak szorul, de elnyíródik, és leszakad a feje. A bowden legyen végig olajos, ha nem gyári teflonos. A bowden legyen végig törésmentesen, lazán vezetve, kormány forgatásra se csípődjön be, ne tegyen éles kanyarokat, ne legyen szorosan ideoda györskötözőzve vagy drótozva. Lent a bowden másik végén a szem szintén szorulásmentesen forogjon a mozgatókar végében. A mozgatókar tengelye ne kegyen görbe vagy kopott, belül, ahol a nyomórudat tolja, ne legyen el ellapulva, elnyalódva. A nyomórúd legyen teljesen egyenes, üveglapon akadálymentesen guruljon. A nyomórúd végén a golyót érdemes zsír újra cserélni, akkor is, ha szemre semmi baja. Az a vicces kis cilinder, amit nyom, legyen sima, ütődésmentes. Amit ez a tányér nyom, az a nyomólap, azzal nem nagyon szokott gond lenni. A lamellákkal sem, de a lamellák közti fémlemezek rendszerint összekopnak egyféle módon a kuplungkosárral, ezért én pl. ha leveszem a lamellaköteget, egyben veszem le, és ugyanúgy, ugyanazokba a hornyokba rakom vissza. Végül a leglényegesebb: a kuplungkosár ha be van verődve, a lamellák nekehez mozognak, lazulna fel, azaz a kuplung nehezen old ki. Ha a kosár be van verődve, és nem akarsz újat venni, érdemes teljesen síkba reszelni, csiszolni az éleit, mondjuk ezzel el is búcsúzhatsz a gyári edzett felülettől. Utolsó utáni, de lényeges pont: KURVA GYAKORI HAJTÓMŰOLAJ-CSERE.

...kihagytam valamit?
szasz
na légyszi mondj 1-2 praktikát,mert nekem elég durván húzható a kuplungom
sza csikusz