Kezdd fentről. A kuplunkar befogója legyen kissé zsíros, és ne szoruljon benne a kar. A felső bowdenvég a kuplungkarban akadálymentesen forogjon, különben nem csak szorul, de elnyíródik, és leszakad a feje. A bowden legyen végig olajos, ha nem gyári teflonos. A bowden legyen végig törésmentesen, lazán vezetve, kormány forgatásra se csípődjön be, ne tegyen éles kanyarokat, ne legyen szorosan ideoda györskötözőzve vagy drótozva. Lent a bowden másik végén a szem szintén szorulásmentesen forogjon a mozgatókar végében. A mozgatókar tengelye ne kegyen görbe vagy kopott, belül, ahol a nyomórudat tolja, ne legyen el ellapulva, elnyalódva. A nyomórúd legyen teljesen egyenes, üveglapon akadálymentesen guruljon. A nyomórúd végén a golyót érdemes zsír újra cserélni, akkor is, ha szemre semmi baja. Az a vicces kis cilinder, amit nyom, legyen sima, ütődésmentes. Amit ez a tányér nyom, az a nyomólap, azzal nem nagyon szokott gond lenni. A lamellákkal sem, de a lamellák közti fémlemezek rendszerint összekopnak egyféle módon a kuplungkosárral, ezért én pl. ha leveszem a lamellaköteget, egyben veszem le, és ugyanúgy, ugyanazokba a hornyokba rakom vissza. Végül a leglényegesebb: a kuplungkosár ha be van verődve, a lamellák nekehez mozognak, lazulna fel, azaz a kuplung nehezen old ki. Ha a kosár be van verődve, és nem akarsz újat venni, érdemes teljesen síkba reszelni, csiszolni az éleit, mondjuk ezzel el is búcsúzhatsz a gyári edzett felülettől. Utolsó utáni, de lényeges pont: KURVA GYAKORI HAJTÓMŰOLAJ-CSERE.
am a CR is 2002es volt és én 2003 nak adtam el!bár ez nem nagy különbség
na de ez kellett volna nekem!akkor most se sírna a szám HONDA után