CR 125 főtengely (hibátlan)
ATAC CR125 henger
125-ös CR blokkfelek
Komplett hátsó fékrendszer nem szép, de olcsó
cr125 kuplung, ronda és olcsó
2 db hátsó villa, egyik himbával, CR125 1991 és 1988
pár idom, mindenféle, rondák
Nyergek: 86 CR250-től a 91-93-ason át minden féle
most hogy kicsit jobban körbenéztem,találtam cr-hez
2 garnitura hagyományos első teló párt befogóval
1 fordított teló párt befogóval,tengellyel
18as hátsó felnit gumi lánckerék féktárcsával
atacos 125 re 2db rezót
cr 250 re gyári rezót meg valamilyen dobot,szinte komplett
üléseket meg ilyen apróságokat,
ha valakit érdekel valami majd szól
hali! nem akarok vaktába igérgetni,mert van jó pár használt idomom crhez,csak nem biztos hogy jó a tiedre.de minden esetre kiviszem őket vasárnap,meg viszek rúgókat is,mert van mindenféle,pont olyan talán nincs,de valahogy megoldjuk a dolgot! csak szólj mi kell,azt bekészítem!
Szeva! Szerintem halgass palcsee-ra! Tudja mit beszél, ha valakinek van típus-tapasztalata, akkor neki van! Annyi motor megy át a keze (meg a tesója keze) alatt, hogy érdemes megfogadni az általa elmondottakat. Nekem pl. soha nem volt (és nem is lesz szerintem) CRF, bár akinek van azt mondja, hogy a motorozás fantasztikus élmény vele, viszont az is abszolút igaz, hogy ha költeni kell rá (és csak az üzemórás cuccok esetén is), akkor rámegy a gatyád is! Persze az anyagi helyzetedet nem ismerem, de nagyjából valóban ez a helyzet.
Csávesz Huligánok! Szia Zotya! Simán elfér a quad! A pályán is el tud menni, de a 3 asztal felejtős a csapdák miatt. Az én kisebbik lányom (12 éves) is motorozni fog a pálya mellett, van ott hely. Mint ahogy korábban is említettem, a csapdákat pont azért hozták létre, hogy 4-kerekűvel ne legyenek szétrugatva az elugrók (mivel emiatt ugye nem mennek fel rá), de ezt tiszteletben is kell tartanunk, és örüljünk, hogy térítési díj nélkül is használhatjuk (mivel ez ugye egy abszolút privát peruházás, ami nem a "nagy közönségnek" készült). Ettől függetlenül a quad el fog férni!
Eddy Seel pár címet begyűjtött ezzel a géppel. Nekünk meg meg kéne tanulnunk motorozni. De a 2004-2008 Berg jó választás, ha azzal kezded hogy vétel után szétdúrod és rálöksz kb. 70-80 e Ft-t ha kell. Utána bírja.
tényleg palcsee kx 500 hoz tudsz hátsó fogaskereket? meg tömítésszettet?és az az rk lánc ami az oldalatokon van azt rámerjem tenni az 500-as kx re vagy szétnyújtaná?
Berg sem rossz, pláne árban, és alkatrészben sem. Bár amit ma 2 öreg szétütött Husqvarnaval műveltünk, bármelyik japán 450-es titánszelepei a homlokomban kötöttek volna ki. Én még most is gondolkodom egy SMR 570-en. Öreg és nehéz, de 6-os váltóval mocskos jó, és megy mint atom
Supermotonak sztem ne vegyél CRF-t, vagy csak újat. Erőátvitel, kupplung, főtengely csapágyazás alulméretezett, és elég sokat kell rá költeni, hogy szériából versenyképes MOTO-t csinálj, bár kezes, könnyű gép, de a gatyádat rá lehet költeni, és nem örök élet. Vagy vegyél belőle gyári HM-t. Bár én az enyémet utáltam, de kinek a Papp, kinek a....
nem gond az! Amúgy sem menne fel ugrókra azzal a quaddal!...akkor viszem...persze ha a kiscsaj is úgy akarja