Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre emlékeztem,hogy lementettem azért tudtam ilyen gyorsan betenni...
Köszi Zoli. Értem amit írtál!
...mint ha lett volna egy közeli kép a perselyről, a persely belsejébe lett befényképezve azt hiszem. Annyira nem lényeges, ne keresgess feleslegesen!
Aki mondta, az eléggé ért a 2T-hez. Pl. megtekinthettem a műhelyében azt a 2 hengeres 125-ös pályagépet, ami 1976-os, és Drapál János azzal szerezte anno az utolsó világbajnoki pontjait.
te tudod...én kifüstöltem 1 tankot 20al, aztán nyomtam egy olajcserét, és már nem kímélem...1:40
kibaszott fenevad lett
...viszont Matyi eladta a CR250-esét...ami jó is, mert vesz majd újabbat, rossz is, mert jó gép volt.
nekem most olyan gondom van,hogy ha bemelegszik elkezd "zakatolni".....olyan mintah túráztatná magát a gép. Nem tudom mi lehet...azért holnap kicsit megpasztázom a rezót...hátha
Nem hiszem, nagyon szép hangja van...Meglátjuk. Kaptam tanácsot a bejáratásra is, fél óra 1:30, aztán meg 1:40 ami a csövön kifér
woooow...mennyi öröm egyszerre mi?
na az frankó! aztán véleményt kérek/ünk a hüvelyezett hengerről!
illetve a hüvelyezésről...remélem nem lesz gondod vele
Üdv!

Ma összeállt a CR, holnap tesztelem. Meg elkezdtem a triált is összerakni. Ja, és sikerült az üzemóramérőmet lenullázni, így tudom mérni az új hüvelyt, dugót. Ja, és kaptam egy ígéretet, kb. 10 nap és itt a gyári új henger Amerikából.
Én is úgy tudom,hogy ő csinálta azért is raktam be
ez a zsírzógomb megoldás.....
és nagyon jól bevált 5let volt!...köszi a szellemi megalkotónak kivitelezőnek ..azt hiszem ez SokadikX projekt volt?!
Nem tudom hogy volt tömve mert ez még úgy van ahogy megvettem.
Szerintem kitöröltem azokat a képeket sajnos.
Szia!
Sima csapágy bronzból csinálta az esztergályos. Én sima spirális nútot akartam beletenni a zsírzás miatt, de a szaki azt mondta szerinte ez jobb, én meg hallgattam rá. Nem tudom mivel csinálta és nem is túl mély max 1mm.
lazára volt tömve?
A piszok eldugította a kivezető csövet és nem tudott megfelelő sebességgel kijönni a füst.
szasz Tom,
kicsit bekekotyogok...én is most perselyeztem
én porkohászati bronz perselyt használtam. Nem kell nekik kenés. Van a "tiszta" bronz ami hamarabb kopik, de nagyon óvja a tengelyedet ( már ha ez szempont) és van a szürke öntvénnyel ötvözött ami viszont jóval nagyobb terhelhetőségű. HA tiszta bronzzal perselyezünk akkor szoktunk bele tenni egy nagy (kb.3-5 mm emelkedésű ) menetszelvényt.
nekem tuti lett....
Szép Estét mindenkinek
Szerintem erre gondoltál,ha nem akkor bocs...
Bocsesz! Csákány mindenkinek, aki éppen itt múlatja az időt!
...esetleg ha nem lenne olyan messzire az a kép? ...megnézném mégegyszer! ....a tököm tudja hova kéne visszalapoznom...
Halihó! Segíts nekem légyszi! Emlékszem, mikor perselyeztetted a CR himbáját, akkor tettél fel róla képeket is, és úgy emlékszem, hogy a persely belsejében voltak kisebb bemarások (feltételezem azért, hogy a zsír bele tudjon ülni, és a kenés folyamatos legyen). Milyen szerszámmal csinálta bele a szaki ezeket, és mennyire mélyek? ...és még.....milyen anyagból van a persely? köszi előre is!
szasz.
mi volt a gond a gyapottal?
Juhúúú megoldódott a motor problémám. Szétszedtem, megnéztem igazán kissebb kopásokat lehetett diagnosztizálni. A probléma okozója a hátsó dobban a gyapot volt . Jót szereltem de legalább van még benne egy pár óra motorozási lehetőség
akkor jó