Aki mondta, az eléggé ért a 2T-hez. Pl. megtekinthettem a műhelyében azt a 2 hengeres 125-ös pályagépet, ami 1976-os, és Drapál János azzal szerezte anno az utolsó világbajnoki pontjait.
nekem most olyan gondom van,hogy ha bemelegszik elkezd "zakatolni".....olyan mintah túráztatná magát a gép. Nem tudom mi lehet...azért holnap kicsit megpasztázom a rezót...hátha
woooow...mennyi öröm egyszerre mi?
na az frankó! aztán véleményt kérek/ünk a hüvelyezett hengerről!
illetve a hüvelyezésről...remélem nem lesz gondod vele
Ma összeállt a CR, holnap tesztelem. Meg elkezdtem a triált is összerakni. Ja, és sikerült az üzemóramérőmet lenullázni, így tudom mérni az új hüvelyt, dugót. Ja, és kaptam egy ígéretet, kb. 10 nap és itt a gyári új henger Amerikából.
Szia!
Sima csapágy bronzból csinálta az esztergályos. Én sima spirális nútot akartam beletenni a zsírzás miatt, de a szaki azt mondta szerinte ez jobb, én meg hallgattam rá. Nem tudom mivel csinálta és nem is túl mély max 1mm.
szasz Tom,
kicsit bekekotyogok...én is most perselyeztem
én porkohászati bronz perselyt használtam. Nem kell nekik kenés. Van a "tiszta" bronz ami hamarabb kopik, de nagyon óvja a tengelyedet ( már ha ez szempont) és van a szürke öntvénnyel ötvözött ami viszont jóval nagyobb terhelhetőségű. HA tiszta bronzzal perselyezünk akkor szoktunk bele tenni egy nagy (kb.3-5 mm emelkedésű ) menetszelvényt.
nekem tuti lett....
Halihó! Segíts nekem légyszi! Emlékszem, mikor perselyeztetted a CR himbáját, akkor tettél fel róla képeket is, és úgy emlékszem, hogy a persely belsejében voltak kisebb bemarások (feltételezem azért, hogy a zsír bele tudjon ülni, és a kenés folyamatos legyen). Milyen szerszámmal csinálta bele a szaki ezeket, és mennyire mélyek? ...és még.....milyen anyagból van a persely? köszi előre is!
Juhúúú megoldódott a motor problémám. Szétszedtem, megnéztem igazán kissebb kopásokat lehetett diagnosztizálni. A probléma okozója a hátsó dobban a gyapot volt . Jót szereltem de legalább van még benne egy pár óra motorozási lehetőség
kibaszott fenevad lett
na az frankó! aztán véleményt kérek/ünk a hüvelyezett hengerről!
illetve a hüvelyezésről...remélem nem lesz gondod vele
Ma összeállt a CR, holnap tesztelem. Meg elkezdtem a triált is összerakni. Ja, és sikerült az üzemóramérőmet lenullázni, így tudom mérni az új hüvelyt, dugót. Ja, és kaptam egy ígéretet, kb. 10 nap és itt a gyári új henger Amerikából.
és nagyon jól bevált 5let volt!...köszi a szellemi megalkotónak kivitelezőnek ..azt hiszem ez SokadikX projekt volt?!
Sima csapágy bronzból csinálta az esztergályos. Én sima spirális nútot akartam beletenni a zsírzás miatt, de a szaki azt mondta szerinte ez jobb, én meg hallgattam rá. Nem tudom mivel csinálta és nem is túl mély max 1mm.
kicsit bekekotyogok...én is most perselyeztem
én porkohászati bronz perselyt használtam. Nem kell nekik kenés. Van a "tiszta" bronz ami hamarabb kopik, de nagyon óvja a tengelyedet ( már ha ez szempont) és van a szürke öntvénnyel ötvözött ami viszont jóval nagyobb terhelhetőségű. HA tiszta bronzzal perselyezünk akkor szoktunk bele tenni egy nagy (kb.3-5 mm emelkedésű ) menetszelvényt.
nekem tuti lett....
Szerintem erre gondoltál,ha nem akkor bocs...
mi volt a gond a gyapottal?