helló
Olyan lenne hogy mentem a motorral és egyszer csak beblokkolt minde:S
Kuplungal beindul(így nem dugó hiba!)
Kuplungnélkül nem(így valami váltó hiba lehet mert a válto nem muzdul seföl/le)
Az tuti blokkszéthuzás lesz!
Szerintetek?
Itt meg nézheted évjárat szerint hogy néz ki, de a felniben is megtalálható a gyártási év, vagy az alváz és motorszám alapján bármelyik Honda kereskedés megmondja. http://www.motorera.com/honda/...
Hogy mire figyelj? Először is olyan emberrel menj el megnézni, aki ezt a típust jól ismeri.
Külsőségek nem fontosak mert úgyis esik vele az ember.
Felni ne legyen megütve, teleszkóp krómozott része ne legyen megsérülve, első, hátsó futómű ne lógjon, féktárcsák állapota, hidegen jól induljon és ne legyen csörgő csattogó hang a motorból. Röviden ennyi.
A legkevesebb hiba az új motorral van meg avval amit nem használnak.
A használt motornál meg nem mindegy, hogy ki volt a gazdája, mert itt kis hazánkban nagyon megy a sufnizás, tákolás. Ha veszel egyet akkor avval kell kezdeni hogy szétszeded és ami nem jó benn azt kicseréled, mert különben sokat szívhatsz.
Találtam : A korszerű hengerek NIKASIL (NI-kel. CA-rdnium, SIL-icium) bevonatúak, A nikkel a keménységet, a kardnium a kopásállóságot a szilícium a porózusosságot hoz létre az alumínium bevonatán. Ha hengert egy nagyító alatt vizsgálnánk meglátnánk hogy felülete a szilícium miatt kráteres, mint egy szivacs.
- A szintetikus olajak hosszú (6-os) szénláncú termékek amit a nevéből is kihallani szintézissel ( megvilágítással ) választanak ki az alap olajokból. Az alap olajat egy csiszolt fémlapra engedik vékony rétegben. Azt erős fénnyel megvilágítják ezáltal az olaj molekulái szénatom tartalmuk alapján sorba rendeződnek. Az 5-6-os szélnlácú olajok a szintetikus, a 3-4-es szénláncú molekulák a félszintetikus olajok, ez alattiak az ásványi olajok. Ezeket rétegenként lehalásszák. A leírtak alapján egyszerűnek tűnik, a valóság azért ennél bonyolultabb, csak az elvek miatt írtam le. A lényeg a hosszú szénláncú szintetikus olaj.
Ami azért fontos mert a motor működése közben a henger falával érintkezve a szilícium által keletkezett kráterekbe a hosszú szénláncok beülnek és a dugattyú gyakorlatilag a henger falának érintése nélkül a szénláncokon csúszva halad fel le.
A fent leírtak miatt szükséges a szintetikus olaj használata és ezért van a nikasilos hengerek hosszú élettartama, illetve a kis súrlódás miatti magas teljesítménye. A pannoniák abban a korban készültek amikor ezt a technológiát még nem ismerték. Hengereik nem nikasilosak dugatyúgyűrűik még nem krómozottak. A szintetikus, félszintetikus olajok használata nem káros de nem szükséges.
Olyan lenne hogy mentem a motorral és egyszer csak beblokkolt minde:S
Kuplungal beindul(így nem dugó hiba!)
Kuplungnélkül nem(így valami váltó hiba lehet mert a válto nem muzdul seföl/le)
Az tuti blokkszéthuzás lesz!
Szerintetek?
A PJ35-ős karbi szériát ismeri valaki? Mekkora annak a torok átmérője? Nem találtam róla semmi infót eddig. Elméletileg 250-es RM-ről lett leszedve.
http://www.motorera.com/honda/...
Hogy mire figyelj? Először is olyan emberrel menj el megnézni, aki ezt a típust jól ismeri.
Külsőségek nem fontosak mert úgyis esik vele az ember.
Felni ne legyen megütve, teleszkóp krómozott része ne legyen megsérülve, első, hátsó futómű ne lógjon, féktárcsák állapota, hidegen jól induljon és ne legyen csörgő csattogó hang a motorból. Röviden ennyi.
és a vételnél egy ilyen motornál mire kell figyelni és hogy lehet megállapítani az évjáratát?
A használt motornál meg nem mindegy, hogy ki volt a gazdája, mert itt kis hazánkban nagyon megy a sufnizás, tákolás. Ha veszel egyet akkor avval kell kezdeni hogy szétszeded és ami nem jó benn azt kicseréled, mert különben sokat szívhatsz.
Szeretnék venni egy 450-es crf-et max 700000-ért sztem az max 2005-ös és milyen évjáratúval van a legkevesebb hiba vagy ki melyikre esküszik?
azt szeretném kérdezni,hogy a dugó felőli tűgörgő az mikor cserélendő?
egy probához nem kell az a tűelektrodás iridium aranyáru gyertya ami bele valo.
ha nem csinálja a dolgot akkor az a baja,
- A szintetikus olajak hosszú (6-os) szénláncú termékek amit a nevéből is kihallani szintézissel ( megvilágítással ) választanak ki az alap olajokból. Az alap olajat egy csiszolt fémlapra engedik vékony rétegben. Azt erős fénnyel megvilágítják ezáltal az olaj molekulái szénatom tartalmuk alapján sorba rendeződnek. Az 5-6-os szélnlácú olajok a szintetikus, a 3-4-es szénláncú molekulák a félszintetikus olajok, ez alattiak az ásványi olajok. Ezeket rétegenként lehalásszák. A leírtak alapján egyszerűnek tűnik, a valóság azért ennél bonyolultabb, csak az elvek miatt írtam le. A lényeg a hosszú szénláncú szintetikus olaj.
Ami azért fontos mert a motor működése közben a henger falával érintkezve a szilícium által keletkezett kráterekbe a hosszú szénláncok beülnek és a dugattyú gyakorlatilag a henger falának érintése nélkül a szénláncokon csúszva halad fel le.
A fent leírtak miatt szükséges a szintetikus olaj használata és ezért van a nikasilos hengerek hosszú élettartama, illetve a kis súrlódás miatti magas teljesítménye. A pannoniák abban a korban készültek amikor ezt a technológiát még nem ismerték. Hengereik nem nikasilosak dugatyúgyűrűik még nem krómozottak. A szintetikus, félszintetikus olajok használata nem káros de nem szükséges.
de tuti az a német kisgyerek zavart bele a képbe...az a kibaszott Altzheimer
sztem csak egy golyó kell a tengelyvégre
Kivel, mivel?