Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megvannak még esetleg a kormány csapágyaid?
megint szükségem lenne rájuk
egy nyarat bírtak nálam...
legyen mondjuk délutánra...
kép?
ha esetleg valakinek szüksége lenne egy 600as, nem túl szép, de megbízható,üzemképes Yamaha XT-re annak figyelmébe ajánlom eladóvá vált endúróm. Olcsó pénzé... Iá: 140 Ezer...92es évjárat.

P.S.: nem dohányzó tulajtól, garázsban tartott, boltbajárós...
KERESEK honda cr 250 '91-93'-ig oldalidomot!
Ha valaki tud segíteni jelezze!
Hát ez magas labda lehet,meg órákat lehetne rajta vitatkozni,azt személyes tapasztalatok alapján tudom mondani,hogy a wisecó hüvely-dugó-hajtókar párositásokkal soha semmi bajom nem volt,nem ragadt,semmi problem,és nagy kopások sem voltak.Ügyes műhelyes utómunka kérdése az egész,ezért bírnak jóval többet a tapasztaltabbak által szerelt motorok,mint az otthoni szerelgetések.Sokszor még nekem is mutatnak újat a motorok,pedig mán láttam ezt azt.1:40 jó olaj azt hagy menjen,ne sajnáld,erről szól
egy 125-ös honda mtx-em van! szerintem tudna az többet is. 5.-be 90nél megáll pedig poweres és szerintem ott már a kipu játszott közre. oké nem végsebességre megyek de azért mégis...
hüvelyes hengerre is egyaránt igaz?
Nem vagytok?Akkor menek a picsába,kúrni
Az sok,20 perc max,3/4-en azt mehet.7.5 óránként kéne dugót cserélni,mit járattok emberek?4 órát?
Vagyok mán,csak közben Dulai-ztam
reggel még mintha az elnököt szállítanád, estére meg mintha a szülő feleséged...Szóval kímélőstől az "ami a csövön kifér"-ig
mindenkinek bedöglik a gép..
nekem ha minden jól megy hétvégére új dugóval megy majd cr-úr
azt tervezem,megint elfüstölök 20 liter.20-ast.
más egyéb ötletek,bejáratáshoz?
Nem kísérleteztem. Futó nélkül voltunk. Szét kellett szedni, hogy beférjen a Caddy farába. Tuti szét szedem és megnézem mi van odabent. Egyáltalán nem csodálkozok rajta hogy ez van vele, mert már 9 hónapja hajtom úgy hogy avval a dugóval megy amivel vettem a motort.
pffff....nálam is majdnem így kezdődött
szeva!
Ne kisérletezzé,szét kell húzni,vagy kuka lesz
Na úgy néz ki, hogy sikerült leharcolni a motorom. begyengült és kg 3-4000-es fordulattól csattog mint a háborodás. Rezót leszedtem, a gyűrűk a helyén vannak, és a dugóból sem láttam hogy hiányozna.
dehogy! én voltam a balfasz sorry. Nem a villahíd, hanem a sárvédő alá...úgy gondoltam én is
le kell szedni a sárvédőt?
Majd megpróbálom felvenni a hangját és felrakom.
mert lényegében olyan minta semmi sem lenne ott! ha bazi keményre van tömve...
én is így jártam, de a többiek itt kioktattak
nem nagyon de mégse olyan mintha nem lenne semmi
de balfasz vagyom ma még írni sem tudok...
szóval "annyi a"
annyia lényeg, hogy alsó villahíd és guma közé beférjen...