Ácsi bácsi,megsúgom mostanában a pinktől vett wösnerekkel elég sok problematika volt anyaghibából adódóan,de már több szerelő jelezte.Úgyhogy ha van rá zs,akkor vájszekóó,többet bírrrr
Szia! Heló mindenkinek! Nekem ebben nincs akkora tapasztalatom, hogy felelősséggel tudnék ajánlani bármit is. Általánosságban elmondható, hogy a kovácsolt dugattyúk jobb minőségűek, a wössner-ről (német) kifejezetten jókat hallani, dícsérik, de dícsérik a wiseco-t is! Én az enyémbe proxot vettem (pont akkor ment tönkre, mikor a válság bebaxott és akkor a wiseco 50 felett lett volna - ezért). A prox szerintem általános megoldás. Nem gondolnám, hogy szar lenne, neked kell eldöntened attól függően, hogy van-e éppen lé a háznál - vagy nincs. Ha van, akkor kovácsolt dugó! ...és szerintem mindenképpen 2 gyűrűs (némelyik - pl. vertex - árul 1 gyűrűs versenydugót is, én jobban bízom a 2 gyűrűsben). A prox is Japán, sokan használnak ilyet itt a fórumozók közül. Hallgasd meg a véleményüket!
Igaz hogy engem nem kérdeztél, de én is proxot haszálok. Tavaly decemberben vettem a motort lehúztam a hengert kimértem rajta mindent és egyik gyürúm volt csere határon de összeraktam avval. Azóta azt használjuk ketten a fiammal, kb 60 órát a használt prox dugóval. A mult héten kezdett vacakolni.
köszi keme a te véleményed azért elég mérv adó, a pinkmotors-nál érdeklődtem ott a wössner dugót és prox hajtókart ajánlották, bár szerintem azért mert ezek a drágábbak de szerencs a srác proxokat ajánlott :D
molnarzo, kennex nektek mi a véleményetek?
A Prox más, mint a Wössner vagy a Viseco, az tény. Olcsóbb is pár ezer forinttal, csak pl. a hüvelyes hengerbe kifejezetten a Proxot ajánlotta több "szaki" is, ahhoz jobb, mint bármelyik.
Az, hogy pár embernek, aki addig hajtotta szerencsétlen motort, míg szét nem hullott, leszakadt a Prox dugó szoknyája, igaz. Ehhez már tényleg igazi sóhernek kell lenni, mert nekem 47 órája Prox van a 250-ben, és semmi baja. 100 órát nyilván nem bír, meg gyűrűcserélgetést okosba.
Üdv mindenkinek!
7végén megadta magát Cr-em, az én hibámból mivel tudtam, hogy szét van a vízpumpa szimering és nem néztem, hogy van-e benne víz, ha lehet erre nem kérem a kioktatásokat A lényeg, hogy a dugóm jár, de eléggé csörög szegény amikor beindul. Szerintetek elég lesz a dugó, hajtókar, csapágyak és szimeringek cseréje vagy esetlegesen más gondja is lehet pl. a power vagy más egyéb? Szerencsen a kisgépgép központban (megbízhatóak és a tulaj is 125cr el mozog) régebben kértem egy árajánlatot és 80ezret mondott, úgy hogy prox dugó és hajtókar, meg minden egyéb ami kell szerelési költséggel. De szerintetek melyik a jobb prox wössner vagy melyik márka?
jah és még keresek egy hűtő párt a motoromra
Tudok 450 Crf-et '03-as felujitva, fehér idomos szép állapotban, enduróra használt, de az elmult két hónapban talán ha ment 2üó-át! Felujitás óta kb 10üó van a motorban!
Sziasztok!
Az alapjáratom megszűnt a crf-en...ha állítok rajta vagy magas vagy le is fuladt a moci,
szerintetek mi lehet a gond? lehet eldugult az alapjárati fúvóka?
köszönöm előre is...
http://www.hasznaltauto.hu/3284087_honda_crf_200
5
molnarzo, kennex nektek mi a véleményetek?
Az, hogy pár embernek, aki addig hajtotta szerencsétlen motort, míg szét nem hullott, leszakadt a Prox dugó szoknyája, igaz. Ehhez már tényleg igazi sóhernek kell lenni, mert nekem 47 órája Prox van a 250-ben, és semmi baja. 100 órát nyilván nem bír, meg gyűrűcserélgetést okosba.
Miért vetted ki a motorodból?
Hol laksz?
7végén megadta magát Cr-em, az én hibámból mivel tudtam, hogy szét van a vízpumpa szimering és nem néztem, hogy van-e benne víz, ha lehet erre nem kérem a kioktatásokat A lényeg, hogy a dugóm jár, de eléggé csörög szegény amikor beindul. Szerintetek elég lesz a dugó, hajtókar, csapágyak és szimeringek cseréje vagy esetlegesen más gondja is lehet pl. a power vagy más egyéb? Szerencsen a kisgépgép központban (megbízhatóak és a tulaj is 125cr el mozog) régebben kértem egy árajánlatot és 80ezret mondott, úgy hogy prox dugó és hajtókar, meg minden egyéb ami kell szerelési költséggel. De szerintetek melyik a jobb prox wössner vagy melyik márka?
jah és még keresek egy hűtő párt a motoromra
és itt még meg is locsolta valaki a pályát
5 ezer
köszi a gyors válaszod
Az alapjáratom megszűnt a crf-en...ha állítok rajta vagy magas vagy le is fuladt a moci,
szerintetek mi lehet a gond? lehet eldugult az alapjárati fúvóka?
köszönöm előre is...
A főtengelyed olyan, mint a '92-é?
Milyen árban adnád?
köszi