Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

estét....
kész az enyém is...
csak szar lett nem emel ki rendesen a kuplungom
jo munkat
Jóvammánna,ne kötözködődjé tejise.Méret jó lett Jenő?
Hello emberek. Holnap délre kész a henger, estére a motorom, Komló kilőve, majd egyszer, máskor, később...
online feluletukon is csekelheted van e gyertya,www.bardiauto.hu
en bardiauto bol vettem pedig utalom oket rengeteg csar rossz silany alkatreszt arul,de jokat is igaz
Bótbú Messúgom,de csak halkan én éccaka is tudok,a templombú
Majdcsak kiderül,hogy okosak-e
Szombaton honnan szerezzek bele gyertyát :S Elég droid és drága való bele. 8-9ezer környéke.
Ugye mivel ez R-es, villany kilőve, csak a gyujtástekercs van benne..meg ugye a nagyfesztrafo.
nekem egyszer az eggyik crf-em csinált hasonlokat, aztán ment tovább hiba nélkűl,
igy elég szar volt rájönni hogy mi a tököm baja van, aztán egyszer már kocsival vittűk haza mert már be sem indult, na akkor végre meglett a baj,
az also gerjesztő tekercs szopatott,

de a tiéden lehet bármi más , a gyertyát egy pillanat alatt ki tudod szűrni, aztán mész tovább amig meg nincs a hiba,
nem is ertem min megy a vita valami keveresi a ranyon?azt a szerviz manual megmondja
Sziasztok. CRF 450 szaki(k)hoz lenne egy kérdésem. Az mitől van, h bmelyik sebességbe 1 tempóval haladva dadog a gép? 4-5be elég szépeket is szokott durranni néhanéha. :S Gyertya bibis lenne?
ezzel nem vitatkozom..... sajnos így van
nem az okosok a bkv nal vannak
igen ez így volt kipróbálhattam őket... lehet hogy igazad van és nem kell tanácsot adni.... de szerintem mi is a tapasztalatunkat mondtuk el nem tudom ebben mi a baj... de tudod az okos ember mindig a bölcsebb embertől tanul
Senki nem beszélt itt mérvadó tapasztalatokról, csak tapasztalatokról és az hogy mi a mérvadó majd addesz srác eldönti!
Nem ismersz szerintem senkit,így nemtudod ki kicsoda!Hidd el nem a levegőbe beszélünk ,de akkor legyen a ti tapasztalatotok a mérvadó, NEKTEK.
csika, ki akart itt okoskodni addesz kérdezett valamit és én leirtam a saját tapasztalataimat! Engem nem érdekel ki milyen profi az életben ez a fórum ha jól tudom azért van hogy megosszuk egymással a tapasztalatokat, legalábbis eddig igy volt! Ha pity14 50-es keveréket használ akkor használjon! 120mm-es dugó azt meg kit minek tartanak, mindenki magának köszönheti! Mégegyszer mondom én a saját tapasztalatom irtam le!
Te pár éve az Everts meg Cairoli mocijával is mehettél!Ezek még ezt sem hinnék el szerintem még azt sem amit látnak,na ezé szoktam néha kibontakozva ugatni,azt én vagyok a köcsög.Hát legyek köcsög!
Hagyjad őket mesterem Ők má sokkal több olajat elpocskoltak mint mi Így jobban tudják,mi a jó meg mi nem .Profik,mi csak voltunk Mert egy kicsit moccoltak, már nagyon okosak.Nekem még mindíg vannak új dolgok !De egyáltalán ,mi is az az olaj? Ezek a szavidőt se nézik,csak veszik a drágát,gondolom én
elárulom hogy én az 500-ba 50-es keveréket használok AGIP racing olajat
És ha már 120 mm a dugattyú akkor már 20-as keverék kell?
bőven elég a 40-es a kilencvenes évek eleji olajok teljesítmény különbsége olyan messze van a mostaniaktól mint makó jeruzsálemtöl csak sokan a régi berögzött szokásaiktól nem tud megszabadulni 2009-et írunk srácok.....
Szia!

Én 30-33-ba keverem, de semmi gond nincs vele szépen elég nem rakodik le sehova, és nem is folyik a kipuban. Kell neki a kenés,vashengerben nagyobb a súrlódás, a gyári ajánlás is 33mas ha jól emlékszem.
fazekas45@freemail.hu