háááát még kicsit visszafogottan járatom,de a tapasztalataim azok jók.
Nem nagyon bíztam a hüvelyezésben, de meggyőzött. Robbanékony,erős,a hangja gyönyörű. (bár a szar hangot nálam a lógó főtengelycsapágyak+ az elhasznált hatókar+tűgörgő adta)
nagyon fitten reagál a gázadásra. Egy bajom volt az összerakásnál. Amikor kész volt nem emelt ki a kuplungom rendessen. Azt hittem kihagytam a golyót a kinyomótengely elől de nem. Benne volt! tettem bele egy 2mm-el nagyobb golyót és most már jó. 20as benzinnel járatom,de úgy döntöttem a következő már 30as lesz. Nagyon taknyol a kipuffom így.
szóval nagyon jó lett!
hát nagyon szépen köszönöm mindenkinek a tanácsokat
az jó hogy 18éves fejjel nem csak a boltosokhoz lehet fordulni ilyen téren
és még annyi hogy mivel nem állt be a dugóm, így szerintetek a hengeremmel lesz vmi gond?
Ez csak kedvtelés a részemről, semmi egyéb. Mindig is imádtam a motorokat, a cross is nagyon tetszik, kikapcsolódásnak is kiváló. Csak esni ne kéne, de szerintem te jobban tudod milyen esni 20 évesen, és milyen 40 évesen..... Szerintem van különbség! Én érzem!
Jó lett a gép? Mi a tapasztalatod a korábbi állapotához képest? Érzésre van valami különbség? (persze ha a régi amúgy is kopott volt - nem tudom - akkor nyilván a hüvelyes hengerrel is + új dugó, sokkal jobb lehet).
még az lenne a kérdés!
az bajt jelenthet,ha a "hónolás" utáni kapott felület,nem x-alakú?
majdnemhogy olyan,mintha csak csiszolva lett volna,vagy a franc se tudja.
Hát szerintem ez velem igen gyakran elő fog fordulni - már hogy a földet nézegetem közvetlen közelről. ...de hát ez van. Aki olyan hülye, mint én, hogy 40 éves fejjel kezd el pályára menni, az meg is érdemli! Megpróbálom kipárnázni magam, aztán lesz, ami lesz.
nekem csak jó tapasztalataim vannak a proxról!
generálkor nekem minden prox volt!(dugó,hajtókarszett)
és szerintem és még sokak szerint nagyon sokat használtam a motort!de az 50-60 üzemóra az a minimum,mivel elég kopott állapotban volt,és szétszedésnél elég jó dolgok fogadtak!
szívó oldalon félig elrepedve a dugó.
szóval ennyit bírt!
nekem Wiseco dugó van, Prox hajtókar szettel! Igaza van Kemének. A szaki nekem is megmondta, hogy hüvelyes hengerhez Prox. A dugó azért Wiseco, mert azt tudtam mélyen ár alatt szerezni.
Szombaton elhoztam egy '88-as 250-es CDI-t Palcsee-éktól. Aszfalton tudtam próbálni, pár km-t mentem vele, leforgott, nem dadogott. Majd látom mi lesz.
Nem nagyon bíztam a hüvelyezésben, de meggyőzött. Robbanékony,erős,a hangja gyönyörű. (bár a szar hangot nálam a lógó főtengelycsapágyak+ az elhasznált hatókar+tűgörgő adta)
nagyon fitten reagál a gázadásra. Egy bajom volt az összerakásnál. Amikor kész volt nem emelt ki a kuplungom rendessen. Azt hittem kihagytam a golyót a kinyomótengely elől de nem. Benne volt! tettem bele egy 2mm-el nagyobb golyót és most már jó. 20as benzinnel járatom,de úgy döntöttem a következő már 30as lesz. Nagyon taknyol a kipuffom így.
szóval nagyon jó lett!