Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi srácok a válaszokat a henger témában!
Akkor hanyagolom ezt a vételt.
nekem a 14 es nagyon megtetszett elöl,hátul 50 es van-volt mindig is,13 volt eddig rajta ment is rendesen,14es eszméletlen,nem érezni gyengébbnek a motort 1-3 ig csak nagyobbat rúg sokkal gyorsabb,viszont szerencsére igy 5 be már nem emelgeti az elejét annyira , annyira élveztem hogy első nap hajtás után elszakadt a lánc
Az 'o' kimaradt..
Ma elmentem motorozni délután kicsit..járatni a gépet. Már megrángattanm a bajszát, veszi a lapot a kicsike Maximális odafigyelést igényel, mert pillanatok alatt a földön találhatja magát az ember! Jövő héten elviszem pályára és akkor lesz videó is, ha minden igaz!
Mindenkinek jó motorzást!
CR 500 RED POWER!
ahogy sokadik is mondja, vagy gyűrű töréses volt, vagy dugobol tört le darab, az pedig nem honolás hanem sima csiszolás amivel eltűntették a kenődés nyomokat,

a honolás szöge egy nagyon fontos tényező, ha nem megfelelő a szög akkor az olaj leszalad a hengerfalon,és nem végzi el a kenést, ergo negyed akkora az élettartalma,

ezt a hengert én sem venném meg,
Na nemérdekel valakit?
Odaadom 5000ért csak vigyétek
Vagy felpontozták hogy ne lógjon benne nagyon a dugó
És látszik rajta több apróbb ütés nyom is.
Az a honolás meg inkább smirglizésnem tűnik nekem.
Szerintem gyűrű töréses volt.
Hát ha csak 2079-ben fog így kinézni, akkor most elég jó állípotban lehet még. Amúgy én nem venném meg.
Sziasztok,

Légyszi nézzétek rá erre a hengerre, hogy azok a kb 1-1,5 mm méretű kis Nicasil réteg hiányok okozhatnak-e problémát?
Amcsiból jönne és viszonylag olcsón. Egyébként ez a hónolási szög normális?
köszi!
igaz,igaz
következő szett 12-53 lesz
Tegyél előre 12-est, olyan van
53-nál lehet még nagyobbat kapni?
Hehe.

Van nálam most 2 db 13 as és egy db 14 es és nem tom eldönteni melyiket tegyem fel mert mind használt, de a 14es a legjobb állapotú. aztán a láncot nem szeretném tul hamar gajjra vágni
Mérgesen üljé rá
Hu az tuti bika lenne. Igy sem birok vele.
Tegyé 12-53-at vadállat lesz Próba ki
13/51 volt a 125-ösömön
De szerintem felesleges könyvből nézegetni, ami neked beválik, illik a "vezetési stílusodhoz", olyat tegyél fel.
Cr500-ra pl. ideális a 13/13
az mondtam mán,teeeee
Az enyémen 13-51 volt csak nem tudom mi a gyári.
13-52 az enyémnek a gyárija.
én 13-53-al használtam:) nagoyn baba volt.
most 14-46 van,ez már kevésbé jó,viszont endurozásnál jobb:)
Köszi!