nekem a 14 es nagyon megtetszett elöl,hátul 50 es van-volt mindig is,13 volt eddig rajta ment is rendesen,14es eszméletlen,nem érezni gyengébbnek a motort 1-3 ig csak nagyobbat rúg sokkal gyorsabb,viszont szerencsére igy 5 be már nem emelgeti az elejét annyira , annyira élveztem hogy első nap hajtás után elszakadt a lánc
Ma elmentem motorozni délután kicsit..járatni a gépet. Már megrángattanm a bajszát, veszi a lapot a kicsike Maximális odafigyelést igényel, mert pillanatok alatt a földön találhatja magát az ember! Jövő héten elviszem pályára és akkor lesz videó is, ha minden igaz!
Mindenkinek jó motorzást!
CR 500 RED POWER!
ahogy sokadik is mondja, vagy gyűrű töréses volt, vagy dugobol tört le darab, az pedig nem honolás hanem sima csiszolás amivel eltűntették a kenődés nyomokat,
a honolás szöge egy nagyon fontos tényező, ha nem megfelelő a szög akkor az olaj leszalad a hengerfalon,és nem végzi el a kenést, ergo negyed akkora az élettartalma,
Légyszi nézzétek rá erre a hengerre, hogy azok a kb 1-1,5 mm méretű kis Nicasil réteg hiányok okozhatnak-e problémát?
Amcsiból jönne és viszonylag olcsón. Egyébként ez a hónolási szög normális?
köszi!
Van nálam most 2 db 13 as és egy db 14 es és nem tom eldönteni melyiket tegyem fel mert mind használt, de a 14es a legjobb állapotú. aztán a láncot nem szeretném tul hamar gajjra vágni
13/51 volt a 125-ösömön
De szerintem felesleges könyvből nézegetni, ami neked beválik, illik a "vezetési stílusodhoz", olyat tegyél fel.
Cr500-ra pl. ideális a 13/13
Akkor hanyagolom ezt a vételt.