Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mikor az enyémet vettem, azt mondta a srác, hogy az még a gyári láncszett (úgy is nézett ki ), az volt 13/48
Hella mindenkinek!

A cr 250-nek mennyi a gyári lánckerék fogszáma elöl, hátul?
Köszönöm előre is! Jó éjt mindenkinek, lelécelek, mert a mai nap hosszú volt! sziasztok!
Okés köszi szépen.
OK!
az jó ha tök passzentos, majd úgy illesztjük a furatot, hogy a minta belemenjen. Nem gondolom, hogy itt jelentősége lenne 1-2százados illesztésnek. Jövő hétre elkészülünk vele és akkor postázom neked.
Hahó! Becsomagoltam a motyit, holnap utazik ajánlott küldeményként. Zotya! Megmértem most este több helyzetben is a bordás-tengely külső átmérőjét és (gondolom) a kopás mértékétől függően 19,1-19, 25 mm közötti értékek közé esik (a tolómérőm 0, 05 pontosságú). A gipszmintát a fogaskerék belsejéből úgy sajtoltam ki satuban, tehát ha mérsz majd rajta, akkor tudd, hogy totál passzos a kiöntött minta! Remélem segítettem ezzel!
...A próféta szóljon belőled! Köszönöm a drukkot, rám (a CR-re) fér!
ha nem segít egy erősebb rúgó a mechanikábam akkor vagy újra kell gyártani a kilincsművet, vagy kicsit "mélyíteni" kell a fogakon.
de persze..ha egyszer szétszeded beszélünk róla.
berugó kar mechanika megoldásában tudnál segíteni?
egy kicsit szalajt szegényem.
Vicces módon még a CR és a CRF is rendszámozható, sőt, egy hivatai hézag miatt bármelyik krosszmotor. Márkakereskedésekben kérdezz rá.
Hello mindenki azt szeretném megkérdezni hogy a honda crf 250 x (lámpás) ha megvan minden papirja rendszámozható e?
Előre is kössz
Drukkolok, hogy mihamarabb összeálljon rendesen a gép, és sok sok jó élménnyel gazdagítsd az eddig felgyülemlett keserű tapasztalatokat. Vígasztaló lehet, hogy ha egyszer műszakilag rendben van egy félliteres, állítólan nagyon nehéz széthajtani
úgyhogy ha valakinek olyan dolog kell ami nem mindig megvehető, de le lehet gyártani, akkor ne kíméljen!
ééétem
ha meg lehetne venni, (nem NASA áron) akkor nem szaroznánk vele.
Itt meg megoldjuk okosba
minek szarozni ilyenekkel?
boltba nem lehet megvenni?
...mert hogy 100 ezerért én nem vennék CDI-t akkor sem, ha lehetne hozzá kapni az biztos. Egyébként '87-esét sem gyártják már.
Szeva Keme! Nem, nem ez a legfontosabb, csak levettem a deknit, mivel vízpumpás is lett a lelkem, holnapra itt vannak a szimeringek (ha már lent a dekni, akkor cserélem a berugóét is, de az éppen nem volt az üzletben), és hát a tengelyre vonatkozó kérdésedet Zoli megválaszolta helyettem. Még a bal villaszár karmantyú cserés, talán a héten az is belefér, de nem biztos. A CDI továbbra is probléma. Ma lett egy jó és egy rossz hírem ezzel kapcsolatban. A rossz, hogy a Hondától '86-os CDI nem rendelhető, mivel a gyártása leállt. A jó hír, hogy a '87-esé is jó hozzá, megnézettem Honda üzletben cikkszám alapján (pontosabban a srác volt olyan rendes és utánajárt, megnézte nekem) és stimmel. '87-esével gyakrabban találkozom még az ebay-en is, de úgy rémlik, hogy Szatyina Gézáék is mint ha ilyen évjáratút bontottak volna. Felhívom őket (csak eddig meg voltam győződve, hogy '87-esé nem jó bele). ...És akkor még alternartívának ott van '86-'88- ig a 250-esé, talán az is stimm. Ja, egyébként, ha rendelhető lenne a gyári, akkor jelen idő szerint 97 ropi lenne! Úgy hogy gyerekek, egy CR Hondásnak se okádjon be a CDI-je!
hmmm.. azt nem tudom, de szerintem Tom még küzd a CDI-vel
esetleg még annyi, hogyha van otthon valamilyen lakkod, cagy szóróspray-d akkor lefújhatnád. Biztos ami biztos...magyar posta
Már csak ennyi híjja van a CR500-nak?
annyi a cél, hogy meg tudjuk csinálni a kilincsmű-kerék bordázását a berugómechanikához. Mert amikor itt volt nálam akkor béna voltam és nem méreteztem le a bordákat. Meg a tengely nem is volt nálam.
Szia Tom, mi a cél ezzel? Tengelyvég helyreállítása?
Ötletes a modellgipsz.
Szeasz Tom!
Kibaszott jó lett ! Ezt már le tudom méretezni, és meg is tudjuk csinálni!
Küldheted!