OK!
az jó ha tök passzentos, majd úgy illesztjük a furatot, hogy a minta belemenjen. Nem gondolom, hogy itt jelentősége lenne 1-2százados illesztésnek. Jövő hétre elkészülünk vele és akkor postázom neked.
Hahó! Becsomagoltam a motyit, holnap utazik ajánlott küldeményként. Zotya! Megmértem most este több helyzetben is a bordás-tengely külső átmérőjét és (gondolom) a kopás mértékétől függően 19,1-19, 25 mm közötti értékek közé esik (a tolómérőm 0, 05 pontosságú). A gipszmintát a fogaskerék belsejéből úgy sajtoltam ki satuban, tehát ha mérsz majd rajta, akkor tudd, hogy totál passzos a kiöntött minta! Remélem segítettem ezzel!
ha nem segít egy erősebb rúgó a mechanikábam akkor vagy újra kell gyártani a kilincsművet, vagy kicsit "mélyíteni" kell a fogakon.
de persze..ha egyszer szétszeded beszélünk róla.
Drukkolok, hogy mihamarabb összeálljon rendesen a gép, és sok sok jó élménnyel gazdagítsd az eddig felgyülemlett keserű tapasztalatokat. Vígasztaló lehet, hogy ha egyszer műszakilag rendben van egy félliteres, állítólan nagyon nehéz széthajtani
Szeva Keme! Nem, nem ez a legfontosabb, csak levettem a deknit, mivel vízpumpás is lett a lelkem, holnapra itt vannak a szimeringek (ha már lent a dekni, akkor cserélem a berugóét is, de az éppen nem volt az üzletben), és hát a tengelyre vonatkozó kérdésedet Zoli megválaszolta helyettem. Még a bal villaszár karmantyú cserés, talán a héten az is belefér, de nem biztos. A CDI továbbra is probléma. Ma lett egy jó és egy rossz hírem ezzel kapcsolatban. A rossz, hogy a Hondától '86-os CDI nem rendelhető, mivel a gyártása leállt. A jó hír, hogy a '87-esé is jó hozzá, megnézettem Honda üzletben cikkszám alapján (pontosabban a srác volt olyan rendes és utánajárt, megnézte nekem) és stimmel. '87-esével gyakrabban találkozom még az ebay-en is, de úgy rémlik, hogy Szatyina Gézáék is mint ha ilyen évjáratút bontottak volna. Felhívom őket (csak eddig meg voltam győződve, hogy '87-esé nem jó bele). ...És akkor még alternartívának ott van '86-'88- ig a 250-esé, talán az is stimm. Ja, egyébként, ha rendelhető lenne a gyári, akkor jelen idő szerint 97 ropi lenne! Úgy hogy gyerekek, egy CR Hondásnak se okádjon be a CDI-je!
annyi a cél, hogy meg tudjuk csinálni a kilincsmű-kerék bordázását a berugómechanikához. Mert amikor itt volt nálam akkor béna voltam és nem méreteztem le a bordákat. Meg a tengely nem is volt nálam.
A cr 250-nek mennyi a gyári lánckerék fogszáma elöl, hátul?
az jó ha tök passzentos, majd úgy illesztjük a furatot, hogy a minta belemenjen. Nem gondolom, hogy itt jelentősége lenne 1-2százados illesztésnek. Jövő hétre elkészülünk vele és akkor postázom neked.
de persze..ha egyszer szétszeded beszélünk róla.
egy kicsit szalajt szegényem.
Előre is kössz
Itt meg megoldjuk okosba
boltba nem lehet megvenni?
Ötletes a modellgipsz.
Kibaszott jó lett ! Ezt már le tudom méretezni, és meg is tudjuk csinálni!
Küldheted!