Halihó! ...egy kísérlet mezei modellgipszből! Csináltam róla néhány fényképet, pillants rá légyszi, hogy szerinted jó lesz-e? Ha igen, akkor becsomagolom és holnap küldöm.
A cimbiknek mondtam, hogy most egy kicsi ideig nem motrizok a lánc meg a hajtás miatt, és úgy "megíjedtek", hogy kaptam tőlük mindent csak mennyünk. Használt cuccok, de szerintem ezt az évet ki fogja bírni. (Nagyon rendesek)
Hali mindenkinek! Okés Zoli! Valamit kitalálok, és küldeni fogom (az jutott eszembe, hogy fogtechnikai lenyomatvételre alkalmas motyival kellene, mivel az a megkötés után sem törik, de kemény marad). Ha megcsináltam, az elküldés előtt majd hívlak.
Uj hajtókarral, ha csak a blokkot ujitod fel kb 100, de azért számolj a vázra is, himba-kormánycsapágy-kerékcsapágy-lác-lánckerék! Szétszeded-átnézed és amit kell cserélsz az összeg meg változó, mert kinek ezt-kinek azt kell cserélni. 130-150-ből szépen rendbe lehet rakni egy motort!
És mekkora költség kb egy komplett felujitás? Full komplet fötengely henger dugó csapágyak szimeringek tehát minden a motorban? Csak hogy tisztába legyek a legrosszabal!
nem egy horror, ennyi megy a kocsira is bőven::--((
már elfelejtettem,hogy működik!
de jó a simia "üveges" gitt is.
Kennex, megmértem a 250 tebgelyét, de az csak 17mm....
mindenképpen kellene valami "lenyomat"
Crf-be milyen 4t olajat ajánlatok?
köszi
Henger hüvelyezés : 28.000
Vertex dugó-gyűrű: 30.000
Prox-hajtókar szett : 29.000
Főtengelycsapágy Nachi : 4480/ db
Főtengely szimering : 725
Himba szett: 28.000
Főtengely/hajtókar szerelés: 9000 (mert lemezburkolatos)
A 125ös sztem egy 10-15 %al olcsóbb.