Az egész gyujtásrészt átnéztem,lenkerék állórész,test,kábelek,leállítógomb.csizsoltam kontaktspréztem..
az állórész már majdnem hozzáér a lenkeréken ahhoz a kiálló ponthoz azt írtátok 3-4 tized mm az kb annyi...
gyertyakábelröl testre 1-1.5cmszikrát is ad kéket...
a gyertya is szikrázik.De a motor nem indul pedig benzint kap.
Nem nagyon van időm vissza olvasgatni,de ha más gyertyákkal is ezt játsza,(legyen az akármilyen,csak jó,)ha nincs kompód,akkor a gyűrű leragadt,ha az jó,akkor szerintem szimmeringes,vagy ha az is jó,akkor vagy,a főtengelycsapágyad olyat üt,hogy beleér a lendkerék a tekercsekbe,vagy ha ez is jó,akkor pöcsöm tudja,látni kéne .Nem vagyok Gyurcsók én sem .Hülyeségeket meg 2 hétig is tudnák írni egyfolytában,de azé nem fizetnek .
Szeva!Mivel nincs hasam,így nemtudok ráütni.Most estem le a tetőrű .Írjál pontos évjáratot,ha nem kokecolt megmondom,ha meg kokecolt,akkor tegyél be róla képet,azt segítek.Egyébként annak tuti testnek kell lennie .A 7 vezetékesből egy a test.
250cr :-) van ereje, annyit mégsem kell porgetni, mint 25-os gyikokat.
mennyit eszik? endurora ha tenyleg enduro akkor pipa van, nem lesz elmeny. gurulgatni erdekes valasztas .... palyan annyit, mint a tobbi 250-es 2T
gyilkosba nem leeszi a hajad, gyakran kell nezni a tankot, meg vinni az olajat-benzint-penzt, hatha lesz kut. par honapja egy kb 120km-es kanyar megallt 2tank benyobol, sosem voltam meg ilyen messze vele, de kiraly volt, az osszes energiam elvette :-) osztan kapta az ivet rendesen
És Csika1 te biztos tudod h az vagy csak hasadra ütöttél mondtál valamit?
Mert nem nagyon akarok máikat venni és ez nem olyan mint a tip-mix vagy be jön vagy nem,
A panzió netezőszobájából, várom a két lengyel kollegát, de asszem lassan lefekszem aludni, azt bejönnek, ahogy tudnak ( a kulcsuk nálam van ), szarok rájuk.
MSN nincs.
hali! próbáld ki az ngk bp6es jelzésűt,nekem ez volt benne januárba a,ikor megvettem és soha semmi bajom,gyönyörű szép világosbarna ,vettem tarcsit ebből a biztonság kedvéért, kemény 700ft volt. egy próbát megér
Leveszed a bal oldali deknit. NEm fog kifolyni az olaj, mert ott nincs ilyen. Ha van, akkor kurva nagy baj van. Ott pörög benne egy egy lendkerék, amin van egy bütyök, ami pörgés közben ütemesen elhalad egy kis bizbasz előtt, mert az meg áll az alaplapra fogatva. Az alaplap a lendkerék alatt van, abból jön ki egy ronda fekete kábelköteg, ami elöl mkimegy a blokkból, és elcsavarog a tank alá sunyi módon.
Na, a fent említett bütyök és a bizbasz között legyen olyan 3-4 TIZED mm.
Rosszul nézed a gyertyaképet, mert valószínű, nem a valós állapotát látod! Jól kihúzatod a motort, majd hirtelen, behúzott kuplungnál leállítod és gurulsz. Ha csak tötyögsz, nem lesz igazi a kép!
Hát, hogy a léxűrőt kitakarítottad, az dícséretes, minden motorozás után kéne, de legalább minden második után, olaj, zsír stb.
Ha a gyertya fagyállós lenne, annak más, durvább jelei is lennének, zúgó vízpumpacsapágy, erősen fogyó vízzel
Mérj egy hézagot a jeladónál (a lendkeréken) és a jelfogó között. Ha nincs kedved kísérletezni, vidd a motort a pénzeddel együtt szakemberhez.
az állórész már majdnem hozzáér a lenkeréken ahhoz a kiálló ponthoz azt írtátok 3-4 tized mm az kb annyi...
gyertyakábelröl testre 1-1.5cmszikrát is ad kéket...
a gyertya is szikrázik.De a motor nem indul pedig benzint kap.
Triált megnézzük, ha nagyokat esek, eladom
mennyit eszik? endurora ha tenyleg enduro akkor pipa van, nem lesz elmeny. gurulgatni erdekes valasztas .... palyan annyit, mint a tobbi 250-es 2T
gyilkosba nem leeszi a hajad, gyakran kell nezni a tankot, meg vinni az olajat-benzint-penzt, hatha lesz kut. par honapja egy kb 120km-es kanyar megallt 2tank benyobol, sosem voltam meg ilyen messze vele, de kiraly volt, az osszes energiam elvette :-) osztan kapta az ivet rendesen
Mert nem nagyon akarok máikat venni és ez nem olyan mint a tip-mix vagy be jön vagy nem,
Mentem aludni, jóéjt...
MSN nincs.
Na, a fent említett bütyök és a bizbasz között legyen olyan 3-4 TIZED mm.
azt sem tudom hol van az amit írtál
Ha a gyertya fagyállós lenne, annak más, durvább jelei is lennének, zúgó vízpumpacsapágy, erősen fogyó vízzel
Mérj egy hézagot a jeladónál (a lendkeréken) és a jelfogó között. Ha nincs kedved kísérletezni, vidd a motort a pénzeddel együtt szakemberhez.