Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kompresszió van? Berúgókart nehéz lenyomni?
Az egész gyujtásrészt átnéztem,lenkerék állórész,test,kábelek,leállítógomb.csizsoltam kontaktspréztem..
az állórész már majdnem hozzáér a lenkeréken ahhoz a kiálló ponthoz azt írtátok 3-4 tized mm az kb annyi...
gyertyakábelröl testre 1-1.5cmszikrát is ad kéket...
a gyertya is szikrázik.De a motor nem indul pedig benzint kap.
közel az 50-edik üzemóra a CR-ben, ennyi hibát megengedhet magának

Triált megnézzük, ha nagyokat esek, eladom
Mindig van valami? Hej,triálmester leszel?
Nem nagyon van időm vissza olvasgatni,de ha más gyertyákkal is ezt játsza,(legyen az akármilyen,csak jó,)ha nincs kompód,akkor a gyűrű leragadt,ha az jó,akkor szerintem szimmeringes,vagy ha az is jó,akkor vagy,a főtengelycsapágyad olyat üt,hogy beleér a lendkerék a tekercsekbe,vagy ha ez is jó,akkor pöcsöm tudja,látni kéne .Nem vagyok Gyurcsók én sem .Hülyeségeket meg 2 hétig is tudnák írni egyfolytában,de azé nem fizetnek .
Szeva!Mivel nincs hasam,így nemtudok ráütni.Most estem le a tetőrű .Írjál pontos évjáratot,ha nem kokecolt megmondom,ha meg kokecolt,akkor tegyél be róla képet,azt segítek.Egyébként annak tuti testnek kell lennie .A 7 vezetékesből egy a test.
250cr :-) van ereje, annyit mégsem kell porgetni, mint 25-os gyikokat.
mennyit eszik? endurora ha tenyleg enduro akkor pipa van, nem lesz elmeny. gurulgatni erdekes valasztas .... palyan annyit, mint a tobbi 250-es 2T
gyilkosba nem leeszi a hajad, gyakran kell nezni a tankot, meg vinni az olajat-benzint-penzt, hatha lesz kut. par honapja egy kb 120km-es kanyar megallt 2tank benyobol, sosem voltam meg ilyen messze vele, de kiraly volt, az osszes energiam elvette :-) osztan kapta az ivet rendesen
És Csika1 te biztos tudod h az vagy csak hasadra ütöttél mondtál valamit?
Mert nem nagyon akarok máikat venni és ez nem olyan mint a tip-mix vagy be jön vagy nem,
de azoknak tudom a méretét fejből,meg van is itthon raktáron oksi akkor jó éjt! csá
Hát vízpumpacsapágy és szimmeringek...Méretet nem tudok mondani, ahhoz le kellene venni a deknimet, én meg itt raboskodom.
áhhh...itt esek össze.

Mentem aludni, jóéjt...
nyomtok még egy snapszert? gondolom szivesebben lennél bárhol máshol holnap megyek germalexbe,köll onnan valami?meg talán parillába is..
A panzió netezőszobájából, várom a két lengyel kollegát, de asszem lassan lefekszem aludni, azt bejönnek, ahogy tudnak ( a kulcsuk nálam van ), szarok rájuk.
MSN nincs.
szeevaaa,mert nincs kedvem,edzésen voltam és jól elfáradtam,majd holnap kimegyek ha lesz kedvem hol nyomod a netet? msn?
ne nevess!nemrég még te is ezt kérdezgetted!
Mééé nem dolgozol
kérdezd meg csika1-et,ő általában tudja ilyenekre a választ endurocross fórumba keresd
hali! próbáld ki az ngk bp6es jelzésűt,nekem ez volt benne januárba a,ikor megvettem és soha semmi bajom,gyönyörű szép világosbarna ,vettem tarcsit ebből a biztonság kedvéért, kemény 700ft volt. egy próbát megér
bal oldali dekni levesz!és ott a gyujtás!
Leveszed a bal oldali deknit. NEm fog kifolyni az olaj, mert ott nincs ilyen. Ha van, akkor kurva nagy baj van. Ott pörög benne egy egy lendkerék, amin van egy bütyök, ami pörgés közben ütemesen elhalad egy kis bizbasz előtt, mert az meg áll az alaplapra fogatva. Az alaplap a lendkerék alatt van, abból jön ki egy ronda fekete kábelköteg, ami elöl mkimegy a blokkból, és elcsavarog a tank alá sunyi módon.
Na, a fent említett bütyök és a bizbasz között legyen olyan 3-4 TIZED mm.
Rosszul nézed a gyertyaképet, mert valószínű, nem a valós állapotát látod! Jól kihúzatod a motort, majd hirtelen, behúzott kuplungnál leállítod és gurulsz. Ha csak tötyögsz, nem lesz igazi a kép!
nem tom hol az a jeladó meg a jelfogó
szivessen kisérletezek mert legalább annyira szeretek szerelni mint motorozni..de ez már meghaladja a tudásom
azt sem tudom hol van az amit írtál
Ha tuc, dobj sms-t 20 555 02 76, mert nem leszek gép közelében sajna, vagy csütörtökig...
Hát, hogy a léxűrőt kitakarítottad, az dícséretes, minden motorozás után kéne, de legalább minden második után, olaj, zsír stb.
Ha a gyertya fagyállós lenne, annak más, durvább jelei is lennének, zúgó vízpumpacsapágy, erősen fogyó vízzel
Mérj egy hézagot a jeladónál (a lendkeréken) és a jelfogó között. Ha nincs kedved kísérletezni, vidd a motort a pénzeddel együtt szakemberhez.