Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is össze van horpadva és utána érdeklődtem az egyik kasznis ismerősömnél. Ő azt mondta hogy szétvágja kikalapálja és vissza heggeszti.
De én úgy döntöttem hogy most nem csináltatom meg, inkább lehet veszek egy új dugót.
Köszi hogy ilyen pontosan leírtad Rezonátor kihorpasztásról nem tud senki semmit? Kb. ekkora horpadás van rajta neki:
A CDI gyújtás úgynevezett kondenzátor kisüléses gyújtás. A kondenzátort egy egyenirányító diódán keresztül feltöltünk a töltő tekercsel. A kondi sorba van kapcsolva a primer tekercsel és ezen keresztül töltődik fel. A kisütés úgy történik hogy az impulzus tekercs jelet kap azaz áram kezd el folyni a tirisztor Gate és Katód lábán ezért az Anód és a Katód között is megindul a vezetés. Hirtelen kisül a kondenzátor ami hitelen mágneses mező összeomlást okozva a primer tekercsben és ezáltal a szekunder tekercsben nagy felültség fog indukálódni.
Létre jön a villamos ív a gyújtógyertya elektródái között.

Egy kis rajz hozzá:
(szebben nem tudok rajzolni Paintben :D)
Köszönöm!
Szeva,ha megyek kérek telószámot,aztán beszélsz velük .
Köszi
test
Gyújtáselektronika.
Alternatívaként egy megoldás (nekem tökéletes), járműalkatrész üzletben (ahol motorkerékpár-alkatrészekkel is foglalkoznak) ezer-párszáz pénz.
Sziasztok megint én vagyok. Havernak tegnap kicsit behorpadt a CR-en a rezonátor és mondtam neki hogy csinálnak valahol olyat hogy belefújnak levegőt és elkezdik melegíteni és szépen kihorpad. Pest közelében hol csinálnak ilyet? Vagy egyáltalán hol tudnak ilyet csinálni? Esetleg valami hasonló kihorpasztási módszer?
Sziasztok. Lenne egy elég kezdő kérdésem. Sokan küzdenek most CDI problémával. Tudom hogy valami gyújtással kapcsolatos dolog de még is mi ez? Köszi
Sziasztok!
Nincs tüzkarika a cr 250-es em kipufogójában...
a motor után a rezó előtt 'asszem azt az első dobot úgy hívják '
próbáltam már mindennel ragasztani de minden kiég a hőáló cuccok meg a nagy rezonanciátol lepattognak!
Olyan gumit ami oda való meg nem tudok beszerezni motoros boltban azt mondták 1 hónap! Valaki Segítsen tipp, vagy ha van oda való alkatrésze...
nem lesz széthúzva, mert nem tudtam megegyezni az eladóval, de már rajta volt az új henger mikor megnéztem, és mentek vele kb. 1500km-t. Csak utólag gondolkodtam mi lett volna ha megveszem. De végül is jól döntöttem mert a blokkhoz nem nyúltak, csak a beállt dugót cserélték meg a hengert, a többi maradt ugyanúgy. Csávó azt mondta az új henger+dugattyú 120e Ft volt.
hoppá....ezt az XT topicba akartam írni...de ha valakinek van valami sejtése azt megköszönném!
ha már úgyis szét lesz húzva a blokk, akkor természetes, hogy meg kell nézni és ha szar ki kell cserélni,...sőt ha nem is olyan szar akkor is ki kellene cserélni. Nem egy olyan nagy tétel.
Azt viszont nem értem,hogy hogy akarod a hengert a főtengelyre tenni?
szeasztok,

vettem egy lepukkant Yamaha XT 600at endúrózni. Mentem vele kétszer, utoljára leraktam , majd amikor berugtam csattant egy kicsti és dőlt a füst belőle. Most is beindul de füstől mint atom, és amikor ráhúzom a gázt lefullad. Csak egy pár 5let kellene...
Olajlehúzó gyűrű?
üdv!

Szeretnék kérdezni a tapasztaltabb szerelőktől! Bár nem CR henem egy 125ös Gilera enduró, de azért a lényeg ugyan az. Az történt hogy rossz olaj miatt besült a motorja. De úgy hogy elszakadt a lánc is, és még a deknit is eltörte.. Megvették rá az új hengert és dugattyút majd összerakták. Kérdésem az lenne hogy egy kb 18.000km-t ment főtengelyre rá lehet tenni az új hengerszettet? Tekintettel arra hogy jelentős erők gyilkolták a blokkot ha még a lánc is elszakadt ugye.. A motor egyébként megy ahogy kell, nem hallani zajosnak, a karbi súbere zörög talán egy kicsit. Én úgy tudom ha már fel kell újítani a motort érdemes kicserélni a csapágyakat a blokkban, megnézni a főtengelyt is. Vagy kibirja a blokk az ilyen besülést?
Hát nem sokkal lettem előrébb.
De azért Köszi.
Megyek meg nézem mit csinál a szakember mert talán itt van.:
akkor szerinted milyet tegyek bele?
Csupán azért érdekes, mert én is CDI problémával bajlódok. Csak kíváncsi voltam, mert azt hittem újat vettél. Csupán ezért.
kábé mint a méz,a diesel autóm váltójába 75w-80 as való pedig hidd el van ott nyomaték értelmetlen 80ccm motorba 80w-90 es olajat tenni,de rád van bízva
Az minek fontos h hol vettem meg h mennyiért.
Amúgy 12 ezer volt trafóval együtt.
helló
ha valaki itt ért az olajokhoz az megmondaná hogy a 80w-90 es milyen sűrű? mert én ilyet használok a 80asomba
hello! 86os cr 250 cdi neked talán még jó is lehet
Szia! Hol vetted az elektronikát, és mennyiért?