kitakarítottam a légszűrőt karbit a tank meg 2hónapja lett kimosva azóta szűrővel töltöm a benzint bele.sztem kap benzint mert a gyertyán látszik és az benzin nem fagyálló.
holnap asszem szerelő....
én már feladom
hallgass kennexre, és fusd végig a rendszert. Én mondjuk a benzintankkal, a benzincsappal, a benzincsővel, majd a karburátorral kezdeném, alapos takarítás.
Engem szivatott már meg így egy 125-ös CR, felújítás után minden baja volt, alig akart beindulni, folyton leállt, durrogott. Kiderült, hogy a pár nap alatt, míg felújítottam, állás közben a tankban leülepedett a kosz, és egyszerűen elzárta a benzin útját.
Nehéz dolog így távgyógyítással orvosolni problémát. Azt javaslom, hogy ellenőrizz le minden egyszerűbb, de fontos beállítást, csatlakozásokat, érintkezéseket. Érdemes pl. próbálkozni pipa-cserével (én egyszerű nem rádiózavarszűrt pipát javaslok), aztán amikor lecsavarod a pipát a trafó nagyfesz-kábeléről, nézd meg, hogy nincs-e eloxidálódva a vezeték (ha igen, akkor kb 1/2 cm-nyit vágj le belőle, úgy tekerd vissza a pipát és ügyelj, a pipa-kábel közti szigetelésre, ne hogy beázhasson). Egyébként a gyertyapipa nagyon alattomos hibaforrás tud lenni, képes arra hogy ellenőrzéskor jót mutat, amúgy meg nem tökéletes. Ha még ez sem oldja meg a problémát, akkor tovább kell vizsgálni: ellenőrizd az elektromos vezetékek kontaktját, trafó testelését, nincs-e vezeték-kidörzsölődés ami időszakos zárlatot okozhat, leállítógomb jól működik-e, ilyenek....! Még esetleg a forgórész-jeladó közti légrést is megnézheted, hogy megfelelő értékű-e? - ha nem, akkor állítsd be (adatot a Haynes könyvben találsz évjáratfüggően), ellenőrizheted a gyújtást is, hogy az alaplap megfelelő helyzetben van-e a gyári jelzéshez (ehez mondjuk le kell húzni a lendkereket, de 2 perc alatt lehúzóval lejön)! Ezeket próbálgasd, ha előtte ment a gép, akkor talán nem lett nagy baja. A jeladó nem igazán szokott meghibásodni, még esetleg a CDI, de ezeket már csak akkor kell fontolóra venni, ha az előbbiek nem oldják meg a problémát. Amiket leírtam, mindebben semmi ördöngősség nincs, egyszerűen próbálj a módszeres hibakereséssel végignézni mindent (nem sok tyúkbél van a CR-en, gyorsan végzel)! ...de hozzáteszem, hogy ezek nem szentírások, csak én így csinálnám.
Kennex!Lenne még 1 kérdésem...
Kicseréltem a gyertyát és most meg be sem indul már a régivel sem...
Tegnap melegen faszán ment...
De már akkor is hidegen 10-15. rugásra indult be...
Eddig 1re 2.ra.
azt hittem a gyertya miadt...
de most megnéztem szikra van (igaz elég gyenge,de nincs viszonyítási alapom milyet ad működés közben.)
benzint kap mert ha száraz gyertyát teszek bele látszik rajta.
nem is vizes a gyertya(fagyállós)!van mikor rugásra puffan 1-et és kifúllya a füstöt,a kipuffon de nem indul!
hónnap irom ,,,,,,