Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hónnap meek a parillába és rákérdezek hogy mibekerül és ahoz igazítom az árat..baromságot nem írok

hónnap irom ,,,,,,
kitakarítottam a légszűrőt karbit a tank meg 2hónapja lett kimosva azóta szűrővel töltöm a benzint bele.sztem kap benzint mert a gyertyán látszik és az benzin nem fagyálló.
holnap asszem szerelő....
én már feladom
hallgass kennexre, és fusd végig a rendszert. Én mondjuk a benzintankkal, a benzincsappal, a benzincsővel, majd a karburátorral kezdeném, alapos takarítás.

Engem szivatott már meg így egy 125-ös CR, felújítás után minden baja volt, alig akart beindulni, folyton leállt, durrogott. Kiderült, hogy a pár nap alatt, míg felújítottam, állás közben a tankban leülepedett a kosz, és egyszerűen elzárta a benzin útját.
Már végtam le 1 kis darabot a gyertyakábelböl...
és a leállító vezetékeit csatlakozásait gombját átnéztem
nekem behalt a gyári gyertyával!
most bp6es van benne..
már elég régóta,semmi hiba nincs vele
nem eszi a vizet szürke a füstje
A füst, amit a motor melegen ad ki, milyen? Nincs, ritka, kék, fehér?
CR 250 gyári gyertya: NGK BR8EG
a gyertya két pólusa közt ad egy pici kék szikrát
Nehéz dolog így távgyógyítással orvosolni problémát. Azt javaslom, hogy ellenőrizz le minden egyszerűbb, de fontos beállítást, csatlakozásokat, érintkezéseket. Érdemes pl. próbálkozni pipa-cserével (én egyszerű nem rádiózavarszűrt pipát javaslok), aztán amikor lecsavarod a pipát a trafó nagyfesz-kábeléről, nézd meg, hogy nincs-e eloxidálódva a vezeték (ha igen, akkor kb 1/2 cm-nyit vágj le belőle, úgy tekerd vissza a pipát és ügyelj, a pipa-kábel közti szigetelésre, ne hogy beázhasson). Egyébként a gyertyapipa nagyon alattomos hibaforrás tud lenni, képes arra hogy ellenőrzéskor jót mutat, amúgy meg nem tökéletes. Ha még ez sem oldja meg a problémát, akkor tovább kell vizsgálni: ellenőrizd az elektromos vezetékek kontaktját, trafó testelését, nincs-e vezeték-kidörzsölődés ami időszakos zárlatot okozhat, leállítógomb jól működik-e, ilyenek....! Még esetleg a forgórész-jeladó közti légrést is megnézheted, hogy megfelelő értékű-e? - ha nem, akkor állítsd be (adatot a Haynes könyvben találsz évjáratfüggően), ellenőrizheted a gyújtást is, hogy az alaplap megfelelő helyzetben van-e a gyári jelzéshez (ehez mondjuk le kell húzni a lendkereket, de 2 perc alatt lehúzóval lejön)! Ezeket próbálgasd, ha előtte ment a gép, akkor talán nem lett nagy baja. A jeladó nem igazán szokott meghibásodni, még esetleg a CDI, de ezeket már csak akkor kell fontolóra venni, ha az előbbiek nem oldják meg a problémát. Amiket leírtam, mindebben semmi ördöngősség nincs, egyszerűen próbálj a módszeres hibakereséssel végignézni mindent (nem sok tyúkbél van a CR-en, gyorsan végzel)! ...de hozzáteszem, hogy ezek nem szentírások, csak én így csinálnám.
kék
Milyen színű a szikra?
Valami árat csak mondj rá...10-es, vagy valami?
De valami a gyujtással lehet?
az a puffanás azért van mert nem megfelelő a szikra az ngkbr8-as gyertyával sem
szevasztokk

van 1 ilyenem kő valakinek

mittomén mennyijé
így nagyon nehéz eltalálni, mi baja lehet, ez csak tippelgetés vakon. Látni kéne.
Köszi keme!
de azt nem tudod miért nem indulhat?
A gyártó a 125-be NGK BR9EG-t, a 250-esbe BR8EG-t ír.
Én ngk 9-est most próbáltam volna a nyolcast
Hella
Én NGK-t használok 7-es hőértékűt. Sosem volt vele bajom.
Kennex!Lenne még 1 kérdésem...
Kicseréltem a gyertyát és most meg be sem indul már a régivel sem...
Tegnap melegen faszán ment...
De már akkor is hidegen 10-15. rugásra indult be...
Eddig 1re 2.ra.
azt hittem a gyertya miadt...
de most megnéztem szikra van (igaz elég gyenge,de nincs viszonyítási alapom milyet ad működés közben.)
benzint kap mert ha száraz gyertyát teszek bele látszik rajta.
nem is vizes a gyertya(fagyállós)!van mikor rugásra puffan 1-et és kifúllya a füstöt,a kipuffon de nem indul!
Kőszi kennex !
Az lehet a baj,az én tudásomhoz még egy kicsit erős
ritkán van csutka gázon, sűrűn megviccel...
universalmotor
1 ker
gold fren

oktogonnál van a zichy jenő utcűban egy motoros bolt
ott is van golf fren 4000 körül

annyira nem vagyok jártas fékbetét beszerzés ügyben
pénzhiány van,most generál van a másik motrimon is