Az automataváltó-olaj csak egy kényszermegoldás. Vegyél bele rendes motorkerékpár-hajtóműolajat, abban van a kuplung megcsúszását gátló adalék. Én Ipone-t vettem a CR-be, 4000/liter.
Hello! Van egy 91-es 250es cr-em. A váltójába milyen olajat tegyek? Régebben mintha azt olvastam volna, h automata-váltó olajat. Esetleg valami pontos márkát tudnátok mondani?
Köszi előre is.
Csá,mindent meglehet csinálni!Javítottam már saját GSX-R 750-ét,jobb lett mint a gyári,oszt 200 forint volt bele a cucc.Ezen nem a gyári van hanem TEC tuning,de szarakodik,meg a trafóm se gyári.Alaplap,tekercsek jeladó gyári vadiújjj.Ehhez a típushoz van a srácnak rossz cdi-je és trafója,meg van alsó része is,így megcsinálja a rosszat azt mevveszem.Aranyé aggyák a használtakat is azt nem is mind jó.Ennyi pénzért megéri a próbát,azt ha más versenyzők akiknek csinált nem panaszkodnak, akkor csak jó lehet Ha meg szar lesz, mérgembe veszek komplet Motoplat gyújtást azt szia,jó és nem is drága,csak kokecolni kell vele befér-e stb,na ezt én má csak végső esetre hagyom.
Még valami..... Nekem a motorról hiányzott a CDI (nem csak az a probléma, hogy nem jól működött, hanem nem is volt meg). Ezért nálam az az út nem járható, hogy elküldöm neki, mert nincs mit elküldenem, kerítenem kell egy rá valót.
Heló! Tudom azt írtad, hogy nem kell megköszönni, ennek ellenére köszi! Lenne azonban egy kérésem feléd! Ha neked elkészült, akkor légyszi írd le a tapasztalataidat a moci működéséről, hogy te mit tapasztaltál menetteljesítmény és dinamika vonatkozásában. Biztosan emlékszel, hogy korábban leírtam egy készített CDI-vel a tapasztalataimat (a fickót aki készítette többen is istenítették, sőt volt olyan CR 500 tulaj, akinek a motorja is állítólag szinte tökéletes lett vele, legalább is ő ezt állította). Én viszont megjártam, nekem nem jött be. Ezért lennék kíváncsi, hogy neked mit fog mutatni az elektronika. Lesz összehasonlítási alapod is, hiszen ha jól tudom, eleinte normálisan működött a motorod. Amikor én utánanéztem az otthon készült CDI-knek, akkor azt olvasgattam össze róluk, hogy a legfőbb probléma az, hogy 1, vagy 2 fokozatú CDI-t lehet készíteni házilag, ami alsó, illetve felső fordulatszám-tartományban működik. A gyári viszont ha úgy tetszik "fokozatmentes", csak hogy odahaza ehhez nincs technológia, mivel egy szilícium lapkára integrált nagy teljesítményű analóg erősítő a lelke, ezt pedig otthoni körülmények között képtelenség előállítani. Ettől függetlenül, ha jól eltalálják a paramétereket, még valóban lehet jó is, hiszen vannak ilyen tapasztalatok. Én egyszer megjártam, ezért van bennem kétely és ezért kérlek arra, hogy ha kész a tied, akkor légyszi oszd meg a tapasztalataidat! Lehet, hogy aki neked készíti, ő közelebb van a pontos kivitelezéshez. Amúgy nézegettem az ebay-en is, előfordul néha '86-os használt CDI, de mire lejár a licit, addigra felnyomják az árát. Köszi mégegyszer!
De a vízpumpánál nem rég lett csapágy,szimering cserélve,tudtomal azóta alig járt a motor talán nem is baj hogy nem olyan vad a készülék,igy legalább motorozható :) a telóra nincs ötletem,sok volt benne a levegő? frankón összel lesz csak veretés vele? sajnálom,na mindegy
Szeva,itt egy szám 06-30 2458088,nekem most csinálja a cdi-t és télleg kis ,sokadikx intézte nekem Vagy elkűdöd neki az egészet az értékek miatt,megcsinálja kispénzé,vagy megbeszéled vele mi a terv,oszt megoldja.Nem mindig van bekapcsolva,ezért ne add fel.Csorba József.Nem kell megköszönni,de ne nyüglödjön má motrid
Nekem műbör kéne de valami hasonló ami volt!
neked nincs meg a régi?
mert neked a régin nincs szakadás!
látam egy ujitás elötti képet!vagy annak mibaja?
Műbőrből van az enyém (mutatott egyfajta kéket, ami volt neki otthon, nekem meg pont tetszett és megfelelt). ...de ha te más anyagot szeretnél, akkor kérdezd meg tőle, hogy mekkora méretű anyag kell, elmész megveszed, aztán odaviszed neki, hogy rakja fel. Az árban meg megegyeztek. Nagyjából ennyi.
Szava Matyikám! Működik, de csak a tőled kapott CDI-vel, még nincs bele való. Egyenlőre nem nagyon tudok azonban kimenni vele, előtte szét kellene kapnom az első villát, valami lett a bal oldali villaszárral, mivel álló helyében kinyomta az olajat a karmantyúnál (nem tudom mitől, még csak nem is napon áll) - még nem néztem meg. Aztán úgy tűnik, hogy cseppen a hűtőfolyadék a vízszivattyú túlfolyóján, a szimeringet is ki kellene cserélni. Szerintem ezekre nekem időm csak ősszel lesz már. Közben keresgetem a CDI-t is (elsősorban 500-asét, de azért érdeklődöm az általam korábban többször is emlegetett évjáratú 250-esé felől is, sajna egyenlőre semmi). Ez a helyzet.
Matlé, neked miért szólnék be? Csak nem bírom az ilyen kis rohadtkákat akik olyat állítanak magukról amik nem igazak. Egy SX 250-e van? Ha ráülne és leérne a lába meg betudná rúgni még akkor sem merné betenni 1-esbe.
Köszi előre is.
Ennyiért akármi baja van megéri szerintem...
ha más nem kiárulod alkatrészbe
ez azé olcsonak tünik!
értem azé kösz a teloszámo
itt vár rád a garázsban! Pécsre jössz vagy Komlóra?
15én mennek a kerékért!előre is köszi!
neked nincs meg a régi?
mert neked a régin nincs szakadás!
látam egy ujitás elötti képet!vagy annak mibaja?
vagy tudja ő ha elviszem?
majd felhivom!