Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a segítséget!
helloszia mindenki!
sikerült beleszakítanom az első lánckeréknél a csavart..
hogyan,mi lenne a módja a javításnak?
Ez attól van hogy elkopott a vízpumpa szimeringed. Ezért van az a lyuk hogy ha ereszt lehessen láttni. Nekem is volt egyszer ilyen probléma a régi CR-emmel, de nekem nem csak a vízpumpa szimering hanem az olajszimering is ekopott és a fagyálló befolyt a váltóba mert valószínűleg eltömődött a lyuk . Cserélj szimeringet és mindig tartsd tisztán azt a lyukat.
Sziasztok
Egy olyan kérdésem volna h a vízkeverö alján van valami tulfolyó lyuk....És az nekem volyamatosan csöpög,kicsöpög belöle az összes hütöfolyadék....És a kérdésem az volna h ez mitöl van,hogyan szüntethetö meg?
Én is ha 1be tolom behúzott kuplunggal összevannak tapadva a lamellák, olyan mintha hozzá sem értem volna a kuplunghoz.
Hogy kell csinálni a stoppie-t? Én már egy párszor próbáltam de mindig csak csúszott az első kerék. Elöl kell lenni a súlypontnak? Vagy lehet hogy túl könyyű vagyok(nem hiszem) 60kg?
Az hogy álló helyzetben-sebességben nehezen tudod megtolni a motort behuzott kuplungal teljesen normális dolog, akkor van gond ha járó motornál fog a kuplungod vagy menet közben csuszik! Ne gondold hogy álló helyzetben egyforma könnyen tudod tolni a motort üresben és behuzott kuplungal sebességben!
Atesz 30/4756019 ateszdrz@vipmail.hu
kuplungproblémánál kérném a segítségeteket ! probléma oka 1esben behúzott kuplungnál (a motor nem jár) megtolom a motort és érzem hogy nehézkesen mozdul meg mintha a kuplung nem emelne ki rendesen ! amire eddig rájöttem : a kosaramon kevéske beverődést vettem észre ezt finoman ép hogy csak kisíkoltam, behúzom a kuplungot és a lamellák nem csúsznak teljesen szét csak egy hangyafasznyit,pedig nincs mibe akadjanak meg a lamellák ! próbáltam spannolni a rugón egy + alátét segítségével megmértem a lamellákat határértékhez képest megfelelő viszont a fém lamellák el vannak színeződve gondolom melegüka volt valamikor ! a motor az egy beválltós típus úgyhogy motorolaj van a váltóban is ! Kérlek segítsetek ! kössz
nyitott powernel nem kapkodnek a kuplung felé, lehet ez a perec oka :-)
250-nel nyitott powernel gaz kicsit vissza majd nyelgaz, fent is van, nekem meg a hatsofekes tema nem megy, neha para van. persze mikor kicsit sem akarok kerekezni, akkor meg megy .... fene sem érti
milyen alternatívák vannak? Nem vagyok túl okos ezekben a postai dolgokban.ha írsz egy mobil,vagy mail címet hamarabb meg tudjuk tárgyalni! köszi
hali.amennyiért bajner fater is csinálja,3-4 ezer heggesztés,horpadástól függően
Ahogy sejtem, kb. hajnal 3 körül fog válaszolni. Ilyenkor dolgozik.
Na találtam dobozt,akkor hogy adjam fel neked a rezót?
20-ért ez állítólag újszerű állapotban van. Holnap meg is nézem. A gyári 32 volt tavaly, most nem tudom, mennyi.
20-ért,megvasaltam 1 óra alatt
csinálgatsz rezókat?
mennyibe fájna nálad?
elkéne már egy visszahorpasztgatás neki
én még anno 9 ezeré bizniceltem gézabával
de lehet,hogy 20 ért nagyon patentot kapsz
Megnézem, Matyi haverom milyet csinál. Beszéltem az aluhegesztős sráccal, köszi a számot. Sajnos nem tud segíteni, de amúgy nagyon jó arc

(találtam bontott, de jó állapotú berúgókart 20-ért)
ha nem akarsz kisérletezni akkor inkább megcsinálom én... tuti lesz
Jah, hát neked is fizetek annyit, mint Bajnernak.
háát. . . persze mindjárt neki kezdek rá kell állni merci drága a palack töltés
Szasz
Remélem jól sikerül a rezós kísérlet, és ráállsz a nagyüzemre.
csak egy pillanatra mig felveszed kerékre,csak peccincs a gázon
Kössz gyobali!