Majd aki ért is hozzá, majd kijavít, de szerintem inkább gyűjts még 1 kicsit. Egyébként sem tanácsos pont kicentizni a dolgokat anyagilag, főleg nem egy krosszmotornál.
Ami meg le van írva:szerinte egy légszűrőbetét kell bele... az kb 3e ft, vegye meg és ha jó lesz, akkor egyből nem fullad, nem egy 'hibás' motort ad el. Vagy lehet nem is az a baja...? Meg a másik, h a motor olyan mint a képen Nem igaz, h nem bírja lefényképezni...
Mostantól úgy lesem . Nekem sajna nincs összehasonlítási alapom, de az okosak azt mondják, hogy elég technikés, nehéz pálya.
Remélem összefutunk valamikor, ha már a többiekkel futó híjján egyelőre reménytelen a dolog.
Hát mostanában nem megyek ,várom a cdi-t a mocihoz,2 hét.Azután megyek,hétvégén,addig verem szét a házat,me asszony nyaral .Úgy lessed a pályát,hogy annó azt még éntanátam ki azt Darókkal,meg Csegával csináltuk évekig.
Kép alapján nem ismerlek. Újabban a hétvégeken megfordulok a pályánkon, de szerintem még nem találkoztunk. Péntek este, szombat délután/este reményeim szerinte kint leszek.
Láttam a géped kicsit szétszórt mostanában, vagy már összeállt? Leszel kint vmikor?
A hirdetésekben megadott évjáratokat óvatosan kezeld, 3-4 évet általában nyugodtan levonhatsz belőlük. A bikepics.com-on nézegesd az adott évjárathoz tartozó képeket és próbáld meg kiszúrni az egyes évjáratok közti különbségeket. (tárcsafék vs. dobfék, színösszeállítás, idomok formája, stb...)
Nekem nem jött be a low-cost motor, neked persze ettől még bejöhet. Vásárláshoz mindenképpen vigyél egy tapasztalt szerelőt. (2T krosszban jártast)
Szerintem az olcsó krosszmotor a legdrágább. Persze csak ha menni is akarsz vele.
És egy 86-os motorhoz a gyakran kopó/sérülő alkatrészeket nem fogod bontóban megtalálni. Szerintem
Érdekelne a véleményetek, mert egy motor vásárlás előtt állok, hogy egy Honda CR 125ös 1986ba gyártott megér-e 120 ezret? Azt mondja a pali, hogy a motor jól megy de ha mégse, kapok-e olcsón bele alkatrészeket vagy egyáltalán kapok-e ilyen régihez alkatrészt? Szerintem rég volt újba téve a motor, mennyi lehet kb egy ilyenhez egy új szett? Megéri rá költenem?
nem rossz cucc az a csavar mentő,bár én is szívtam már vele.a balos fúró verzió is akkor hatákony ha kitekerésnél jó erősen rászorítod a furót a csavarra.azonnal tekeredik kifele
Hát akkor jó ha nincs a beleszorulva a csavar, én egyszer próbáltam kiszedni vele. Bele is törtem utána még fúróval sem bírtam kiszedni mert jó acélos a csavar mentő. Lehet vele próbálkozni de óvatosan.
Létezik erre speckó szerszám is: egy balmenetes menetvágóhoz tudnám hasonlítani. A lényeg az, amit leírtál: fúrsz egy kicsi lukat, majd a szerszámmal elkezdesz "balmenetet vágni" a beszakadt csavarba, ami erre szépen kitekeredik. A különbség annyi, hogy nem kell hozzá fordulat szabályzós, irányváltós fúrógép, mert kézzel tekered ki a beszakadt darabot.
Ami meg le van írva:szerinte egy légszűrőbetét kell bele... az kb 3e ft, vegye meg és ha jó lesz, akkor egyből nem fullad, nem egy 'hibás' motort ad el. Vagy lehet nem is az a baja...? Meg a másik, h a motor olyan mint a képen Nem igaz, h nem bírja lefényképezni...
Remélem összefutunk valamikor, ha már a többiekkel futó híjján egyelőre reménytelen a dolog.
Láttam a géped kicsit szétszórt mostanában, vagy már összeállt? Leszel kint vmikor?
Nekem nem jött be a low-cost motor, neked persze ettől még bejöhet. Vásárláshoz mindenképpen vigyél egy tapasztalt szerelőt. (2T krosszban jártast)
A suzuki meg már hogy lenne jobb?
És egy 86-os motorhoz a gyakran kopó/sérülő alkatrészeket nem fogod bontóban megtalálni. Szerintem
Érdekelne a véleményetek, mert egy motor vásárlás előtt állok, hogy egy Honda CR 125ös 1986ba gyártott megér-e 120 ezret? Azt mondja a pali, hogy a motor jól megy de ha mégse, kapok-e olcsón bele alkatrészeket vagy egyáltalán kapok-e ilyen régihez alkatrészt? Szerintem rég volt újba téve a motor, mennyi lehet kb egy ilyenhez egy új szett? Megéri rá költenem?
Olyan, mint ez. Engem sokszor kihúzott a k@kiból.
naszóval mit csináljak?csináltassak?