Hali! A kárpitos srác beceneve aki csinálta: "Tapír" (a rendes nevét nem tudom, de mindenki csak így hívja úgy hallottam, és persze nem is sértődik meg ezen). A tel.száma: 20/323-6327 (persze ha azóta nem változott). A pontos címet nem tudom, bár én odatalálok. Hívd fel, aztán biztosan elmagyarázza, hogy hol találod meg, és mikor menj. Normális srác. Amikor én csináltattam, akkor 5 rugó volt az ára, de ha kell, az áthúzás árában bejavítja a szivacsot is, ha hibás valahol.
DRZ07. Ewerts nevű srác nemcsak a videóját szedte le. Állítolag volt neki egy SX 250 amiről még képet is rakottt fel tegnapi videóban egy WR 250-nel ment az adatlapjára már ez is a motorok közé volt írva.(tegnap kb 21 órakkor ez volt). (Tegnap kb.22 óra30) adatlapja: Motorok: kis robi, Yamaha yz 125. Már biztos keresett is yamahás videót. Amúgy elég sűrűn cseréli a motorjait. WR 250-es videójában megkérdeztem hogy hol van ez a pálya? Sajnos nem tudott válaszolni
nemcsak a honda 250-es 4T-je ugrik szét hamar hanem szinte az öszes 250-es 4T. az már más kérdés hogy melyik. Haverom megvette a 2006-os suzuki rmz 250-t 60 üzemórával ment vele 2 hónapont elkezdte enni az olajat pedig jó állapotban volt meg rendszeresen cserélte az olajat olajszűrőt sőt mondhatni betegesen szigorúan 5 üzemóránként szétkapták( hajtókar görgőkkel dugó vezérműlánc szimeringek csapágyak... ) aztán dír 250 rigó ha nyomatékot is akarsz vegyél 250-es 2T! nekem egy 2003-as honda cr250r-em van a póverja már electronikus és már kis fordulaton is elég nyomatékot ad le ráadásul szinte egyenletesen! Én szeretem sok gond nincs vele meg megy is pályán ha megfelelő kézben van a 4T-ket is lelehet nyomni főleg amatőr szinten persze kodicióból több kell mint egy 4T-hez. Én lenem cserélném( persze ez csak a többlet költség miatt van meg azért mert a 2T az 2T vad nyers erő és ez a leg jobb benne)
nemtudom a többieknek miért tudsz normálisan válaszolni és nekem miért ebben a szutykos tróger kripli stílusban nyomod de kb le is szartam itt ezt a fórumot vagy lehet kevés volt a borodban a szölő vagy sok a cukor nemtudom na páááássss
viszem majd hozzád erre vehetsz mérget is de ha már szerelni akarod akkor azt áruld el mi a faszér kell azt annyit szerelni vagy ennyire nem értesz hozzá drága testvérem
Me sokat köll szerkesztegetni,ha motrotolni,és nemcsak szerelőnél tartani akarod.Ha sokpízed van vegyé,jó az,azt hozzad hozzám,én meg akkó belűled élek
kakukk79[20660] ma 21:10azért mert elég sokat járok krosszpályára és szinte mindegyik vagy szar éppen vagy szarakszik,vagy éppen be se tudják rugni,vagy épp eladó valamiért
ezért.
sok pénzem nincs de nyomatékot szeretnék mert volt egy 2002 ktm sxs-em de az vagy tolta fel az elejét vagy toporgott mind egy simson sosem tudtam hányasba megyek de komolyan 2t szeintem pályára való bár fasztudja milyen lehet 1 250cr
Nekem volt olyan 1990-esem, amit nem adtam volna oda a legtöbb "megkímélt, endurozásra használt, frissen felújított" ifjabbakért.
sajnos kettö nem lehet drz+rm is
ezért.
válasz erre előzmény
videóját is leszedte
amiröl kiderült hogy fent van a youtubon