én bárkinek szívesen oda adom ha pályán akarja kipróbálni,ott úgyis csak magába tehet jelentős kárt.viszont fogadj meg egy jó tanácsot! tapasztalatból mondom hogy pálya melletti baromkodás,földúton való kipróbálásra soha ne add oda
Persze, igazad van ebben, nekem megvan az az "ideális" 85 kilóm , kb. minden velem egy kategóriájú ember ennyi körül mozog. Én szívesen kipróbálok mindenféle motort, de arra már rájöttem, hogy ha összeszokok a sajátommal, utána mindegyiken kényelmetlenül érzem magam. Kivéve a Kakukk 125-ösét, de az meg azért testhezálló, mert az enyém volt Egész jól éreztem magam rajta Monoron
CRE-t ne keverd össze a CRM-mel. A CRM-nek teljesen más a motorja, mint a CR-nek, gyengébb, enduro.
A CRE teljesen megegyezik a CR-rel (abból építik át), annyi, hogy világítós gyújtás van rajta meg két lámpa.
20-30-40-50,mikor milyen a mocim Először vétel után letesztelem,mi lehet vele mocizás alatt,mik a gyengéi,mi nem jól van hozzám beállítva, közben,mi esett szét,stb majd szétszed átnéz a váz futómű,kijavít mindene,utána mindíg teljes futómű és motor felújítással kezdek,onnét számolok.Műanyagok nem érdekelnek.Általában akinek nagyon szép a mocija az használni sem tudja Ja és próba körökre nem adom oda
Akkor ez csak rám vonatkozik,píz,píz,píz ,más meg vegyen tehetséget,vagy 10-15 év kitartó motorozást jó kezek alatt,abból talán lehet valami,ha 4-5 éves most Ahhoz is píz kell pííííííííííz,jó sok
ez igy nem teljesen igaz,
csak a pénz nem elég, kell némi elhivatottság, és kitartás is, elég sok pénzes csili-vili ruciba öltözött drága motorost láttam én már egynyáriként elhullani
Csá,versenymotornál olyan nincs hogy hobby használat.Üzemóra van.Van aki szerencsés,vagy módosabb,jobban vagy precízebb szerelővel csináltatja,az eltudja húzni a csere periódust,nem kevéssel.Blokk,mindennel kb:60-70,ez a full,de kuplunggal,lehet 100 körül is,legjobb-ból,ha te veszed a cuccot .A telókat én,első hátsó anyaggal,15-18 körül csinálom.Árakról meg annyit,hogy amit te veszel, azt mondjuk én megkapom annyival olcsóbban,hogy szereléssel együtt tudom odaadni ugyanannyiért és még zséd is marad.Sokan maguk próbálják kokecolni a motort,ócsóbb.Azé fostalicska a motorállomány az országba.Eladásra összedobott szar van annnyi mint a szemét,tartós mocizásra nagyon kevés.Versenyszintűre meg alig,pedig ezek versenymocik akárhogyis nézzük,bármennyi idősek,vagy venni kell endúrót!
Motor vásárlását tervezem a közeljövőben, de pontos választ nem találtam pár kérdésre...
- Szóval egy CR 125-ös motorba hány üzemóránként szoktatok motorfelújítást csinálni? (Gondolom dugó-gyűrű-henger-hajtókar-tömítések-csapágyak) És egy ilyen nagy motor generál kb. milyen árban mozog? (Átlagos hobbi használatra gondolok)
- A himbarendszert, lengővillát, teleszkópokat hány üzemóránként újítjátok fel? (Itt is normál, főként hobbi használat mellett) És ide is jól esne egy ár!
- Illetve mik még a kopóbb alkatrészek, amik rendszeres felújítást igényelnek?
Bocsánat a sok hülye kérdésért, de ha pontosan összefoglalja valaki, nagyon megköszönném, és biztos jó pár száz kezdőnek segítenétek ezzel!
Üdv.: Zoli
u.i.: Esetleg egy webshopot tudnátok linkelni, ahol árral együtt látom az alkatrészeket?
Persze, igazad van ebben, nekem megvan az az "ideális" 85 kilóm , kb. minden velem egy kategóriájú ember ennyi körül mozog. Én szívesen kipróbálok mindenféle motort, de arra már rájöttem, hogy ha összeszokok a sajátommal, utána mindegyiken kényelmetlenül érzem magam. Kivéve a Kakukk 125-ösét, de az meg azért testhezálló, mert az enyém volt Egész jól éreztem magam rajta Monoron
A CRE teljesen megegyezik a CR-rel (abból építik át), annyi, hogy világítós gyújtás van rajta meg két lámpa.
én max annak adom oda akivel má jó rég motorozok.
hozzánemértő haveroknak kizárt
Te pl. hány üzemóránként csinálsz motor-felújítást? (Csak hogy legyen vmi kiinduló pontom... )
Üdv.: Zoli
csak a pénz nem elég, kell némi elhivatottság, és kitartás is, elég sok pénzes csili-vili ruciba öltözött drága motorost láttam én már egynyáriként elhullani
azoktol lehet occson motort venni,
Motor vásárlását tervezem a közeljövőben, de pontos választ nem találtam pár kérdésre...
- Szóval egy CR 125-ös motorba hány üzemóránként szoktatok motorfelújítást csinálni? (Gondolom dugó-gyűrű-henger-hajtókar-tömítések-csapágyak) És egy ilyen nagy motor generál kb. milyen árban mozog? (Átlagos hobbi használatra gondolok)
- A himbarendszert, lengővillát, teleszkópokat hány üzemóránként újítjátok fel? (Itt is normál, főként hobbi használat mellett) És ide is jól esne egy ár!
- Illetve mik még a kopóbb alkatrészek, amik rendszeres felújítást igényelnek?
Bocsánat a sok hülye kérdésért, de ha pontosan összefoglalja valaki, nagyon megköszönném, és biztos jó pár száz kezdőnek segítenétek ezzel!
Üdv.: Zoli
u.i.: Esetleg egy webshopot tudnátok linkelni, ahol árral együtt látom az alkatrészeket?