Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Röviden: CR250 2003, 530ezerért vettem idén januárban, "kopott dugószettel", ami valójában besülés következménye volt.
Gyűrűtörés, nicasilnak annyi.
Henger hüvelyezés, dugószett, összes csapágy cseréje, láncszett-csere blabla stb....
Most, hogy vettem hozzá egy gyári új hengert (elvileg hamarosan megjön ), járok összesen vételárral együtt olyan 750ezernél, és van benne 36 üzemóra a hüvelyezés óta, plusz előtte max. 3.

Krossznál a kopó alkatrészeket jobb, ha nem is számolod, gumi, lánc, láncspré, olaj, légszűrőolaj, zsír... Én rosszul jártam ezzel a gyűrűtöréssel, ennyi. Ha meglesz az új henger, új dugószettel, a motor fullos lesz, koptatom még 40-50 üzemórát. Amennyire megszerettem, valószínűleg sosem adom el.
ez szerintem hülyeség.
még annyit hozzáfűznék talán a kevéske mondandómhoz, hogy EZ A SPORT nem a szegények, nem az átlagos keresetüek, és nem is az átlagon felüli keresetüek sportja, ez a gazdagok sportja, és az elszántaké, akik az életüket is feltennék erre a sportra
nem adom fel Csak most az autó fontosabb. Lesz motor is max 1 év, vmi 2T 250 lesz.

4t meg majd akkor esetleg, ha önálló keresetem lesz, és SOK;)
Nem tud valaki CR125 re rezót?
Tuning rezó is jöhet!
Ne add fel, vegyél egy kétüteműt, és az életed nyugodt lesz és vidám.
Sziasztok. Megváltam végleg a gépemtől!

Leírtam a véleményem, tapasztalatom, kicsit hosszúra sikerült. Próbáltam nagyon reális maradni. Remelem hasznát veszik majd akik HONDA CRF 250R-t akarnak venni;)


A kérdés, hogy megérte-e? Szerintem egy crossmotor esetében ez hülyeség, a crossgépeket nem lehet összehasonlítani így, mivel a megbízhatóságuk függ az ember anyagi helyzetétől, hogy hogy szervizeli, függ az ember motortudásától, függ a szerelőtöl stb.

A motort 2007. Augusztus 15.-én vettem Pécsen a Megamotorsnál használtan. Ekkor új dugó, 2 új szívószelep volt benne.
- 15 éves voltam, ez volt minden álmom. A motorral fél évig hobby szinten crossoztam, enduroztam, semmi baja nem volt. Télen elkezdett csörögni, elvittem szervízbe, kilett cserélve a vezérműlánc, mert ez miatt csörgött, belett állítva benne minden. Plusz még a hátsó telót felujítattam. Hogy mennyibe fájt? 80-ba.
- Elhoztam a gépet haza, örültem hogy hasznalhatom megint, de jött egy probléma, nyomta az olajat mint az atom, elvittem szervízbe hát megint. Kilett cserélve a szelepszárszimering. Elhoztam haza, örültem megint. De megint nyomta az olajat! Visszavittem hát, bár ideges voltam mint a fasz. Kiderült hogy rossz szelepszárszimering lett beletéve! Kilett cserélve a jóra, és minden szuper lett. Mennyibe fájt? 40-be.
- Közbe volt egy térmütétem igy sokat pihiztem. Majd 2008 Júniusába elmentem endúrozni. A gépp cakkunpakk beállt. Ekkor úgy döntöttem hogy más szerelőhöz viszem, Langer Józsefhez, akinek amunkájával nagyon megvagyok elégedve! Kiderült h a gépnek a gyüjtőtekercse törött össze, mert az előző szerelő, a kipufogó szelep lapkáját nem tette vissza a helyére, és az verte szét! Hogy olcsón megússzam elküldtük valahova, ahol 50be megcsinálták, 4 hét alatt. Az új 80 lett volna! Mennyibe fájt? 70-be.
- Ezután jött a következő térdműtét, így motorra csak 2009 Januárjába ülhettem, sokat edzettem, így márciusba elindultam életem első versenyén Bátmonostoron. A motor az első futamba ismét beállt. Elvittük szerelőhöz. Új hajtókar, új szelepek, új, dugó stb. nem mennék bele holnapig sorolhatnám. Mennyibe fájt? 220-ba.
- A motor azóta kb 5 üo-t futott, nagyon rendben van. De árulom. Hogy miért? Belefáradtam abba hogy csak viszi a kevés pénzem így 16 évesen, anyámékat is kurvára sajnálom hogy csak nyeli a pénzt. És hát betöltöttem a 17-et, szal autót veszek!:))


Véleményem? Javaslatom?

- Az vegyen crossmotort, aki televan pénzzel. Más NE. Viszi a pénzt, viszi az életed. Vegyél egy XR-t azt kész. Nem szólom le a motort, mert nagyon jó volt, hangsúlyozom h a vételt NEM BÁNTAM MEG, mert hatalmas élményeket okozott a motor, a gondokat nézve is. Jah a motort szervizeltem rendesen. Érdekes volt ez a 2 év a mocimmal, de tényleg nem bántam meg. Igen, a költségek. Ez fontos lehet ha ilyesmi csodát vennél.
- 825.000-ért vettem. Kiegészítők kb. egy 100as, és ezek középkategóriás cuccok. A nagyobb szervízeket nyomonkövetheted a fenti leírásomban, a kisebb szervízek úgy össz-vissz kb 200. Namármost ha ezt összeadod, a moci bennvan egy 1.600.000-be. Bezony. a Motort most 600-ért árulom. Mennyit buktam? Egy millió forintot. Remelem hasznos volt!:)
50 üzemóra egy 250-esnek Grillmayer kezében nem rossz. Az a mi kezünkben minimum kétszer ennyi.
ez már nagy szám,ha ennyit elmegy egy ilyen 2 kerekű kocsi?
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/tartosteszt_szetszere
les_honda_crf250r
Gyere ki ma 6 körülre Gyálra...tegnap néztem a pályát, ideálisan szar!
Hát én fél órát röhögtem ezen a 4 kockán
a mindenségit neki
A Haynes Bibliát linkeljétek be légyszi!
Tudom, hogy sokszor volt már, de nem találom.

Köszi!
én othon szoktam a garázsban...
védőgázzal heftelek egy pálcát a horpadás közepére, majd lánggal melegítem a horpadást kötben húzom a pálcát.Faszán ki lehet húzni.
Na jó...volt ,már hogy átégett, de befoltoztam
Majdnem.
Na, én lépek aludni, jóéjt
aztakúva,majnemúgy megyik mint én
Már a levegőbe is 2-3 nyomot jártunk ki.
Örülök,ha nem látom,legalább nem agyalok rajta
Csinálni kell magadnak egyet...meg másikat, meg még egyet, meg.... Aztán gyönyörködni benne
Oszt melik nyomon kell menni?
Látom mindenki elijedt a fórumtól, nyugi, senki sem volt se részeg, se másnapos, csak 36 fok volt, vihar előtti páratartalommal. A frissen túrt pályán nyomtunk köröket Nyáregyházán, hétköznap. A munkagép előttünk fél órával ment le, és ketten voltunk egész este, így azért nagyon megéri a 2000 Ft/fő

Másnaposan ne motorozzatok, mert rókát tesztek a futóba, és könnyen autóbalesetet szenvedhettek...
Nem,maximum miskolcra kéthetente anyósékhoz. Nézek neki egy nagyobb dobozt,és becsomagolom. Vagy utánvéttel elküldöm,ez drágább. Vagy elutalod a zsét és simán feladom,ez olcsóbb. Ahogy neked jó...
Passz. Ehhez fel kéne tenni egy gyári rezót a motoromra, menni pár kört, kiállni, lecserélni, és úgy is menni pár kört.
Ahogy hallom, a legtöbb tuning rezó inkább a nyomatékgörbét pofozgatja feljebb, mivel a versenyzők magasabb fordulatszámokon használják a gépet, ott legyen erősebb.