Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontositok, a kiflikbe ( v. villahíd ) van oldalról 2-2 csavar mindkét oldalon, na most nekem nincs meg mind, a 8 helyett csak 6 db. Tudod az tartja a tellokat a helyén, hogy el ne mozduljanak.
He, He ott az 5 pont tényleg Géza!

szerdán lesz egy durva vizsgám, utánna szelektálom a rajzokat, és küldöm.
de mivelhogy nem lakunk egymástól messze segitek is ha elakadsz.
sima ügy még 5 nap és végeztem
Mester!
nagyon érdekelne,örülnék ha megosztanád velem!
ki kell javítsalak,nem Szatyina Béla,hanem Szatyina Géza
ha tudnál valami kontaktot adni,az is jólenne!
köszönöm előre is
A sárkány az bírja rendesen. Mikor lesz vége a vizsgaidőszaknak? Jövőhónap utolsó 2 hetében megyünk Kiskunlacházára szabira. Jó lenne összefutni 1 kis sárkányeregetésre.
Kíváncsi leszek a fényképekre.
Én 8.8 as csavart használok a kormányhoz igaz 95mm hosszút, mert csináltam magamnak egy 6 cm-es kormánynagasítót. Meguntam a várakozást hogy küldjék. A 8.8 as csavar bírja már le is volt tesztelve
üdvözletem SX.
már járatom fél tank benzinnél tartok mert sokat tanulok, tudod vizsgaidőszak
de utánna hajrá.
Neked minden rendben a sárkánnyal?
Teszek a héten majd fel egy fényképdokumentációt az adatlapomra, érdekes lesz, csavarra szétkapott cr 250.
......
egyébként igazat megvalva még nem teljesen vagyok kész mert van két csavar ami nem megfelelő : nem kaptam M8x70 est a kormányba ami minimum 9.9 , most 8.8
Csaó Gergő

Látom alakul a vas. Mikorra lesz teljesen kész?
És ha már fényképezgettem most itt tartok.
lefényképeztem miről is van szó a tengelynél.
Bugyiról Keméék meséltek az is érdekel, Nyáregyházáról meg olvastam.
akkor Bugyin,... mert oda a vizsgáim után készülök.
hali,

hát nem volt egyszerü, de meg lehet csinálni.
nekem a csapágy méretek nemigen stimmeltek. A kifliket összekötő tengelynek az alsó vastagított részéből le kell venni 2mm-t. igy kapható hozzá csapágy ( koyo ).Fent rész stimmel.
A kerék tengely a villa befogolyához stimmelt, de itt mindkettő állitható, olyan csavarral meghuzom és ok rendszerű, de nekem csak az eggyik volt ilyen. Igy a végére esztergáltam egy csövet menettel teherviselő résszel, kulcsnyilással ( ennek a rajzát ha kell elküldöm ). szükség volt távtartóra is.
Az eredeti fék megfelelő de a felfüggesztése nem, én vettem egy komplett rávaló féket ( Szatyina Béla ).
igy leirva talán komplikált de hidd el hogy nem az.
ha érdekel el tudom küldeni a teljes dokumentációját, , mert az egész motort lemértem, és lerajzoltam .
ezek nem mi vagyunk
nem nagyon szoktunk járni solymárra
inkább,bugyi,nyáregyháza,taksony,meg ami a környéken van
hello!
szép lett a motorod
az lenne a kérdésem,hogy amikor te ugye váltottál fordított telóra,akkor kellett más tengelyt,és féket beszerezned?(esetleg még a kerék sem passzolt?
légyszi ird meg,mert kíváncsi lennék!
nem ártana az enyémbe se egy fordított teló
Sziasztok!Hétvégére ujra összeáll a vas....Remélem jó idönk lesz és csapathatok kicsit a Rétsági cross pályán...
egyébként kivállóan müködnek a tellóid nagyon élvezem.
elvittem felujitatni, de nem volt vele sok gebasz.
7-es olajat raktak bele meg a súlyomhoz állitották de kicsit keménynek érzem.
én meg wiseco-ra költöm a pénzt nem hogy vettem volna egy sárga felnit
szerintem 187
ez az ember egy vicc
Igen, de csak a sárga felnis változat.
ez tényleg 87 lovas?
pár hét mulva betársulhatok néha mellétek?
tetszik a pálya meg ahogy mentek, és gyorsan tanulok.
na ez tetszik a pályadij nem is drága.
eltöltök ott egy-két hétvégét tutira.
szeretem a kemény talajt.
az zsír
1000/motor a pályadíj
kemény talaj,kevés földel
gyors tempós,sok,közpes ugrós pálya
Király lezajlanak a vizsgáim és lenézek.