Pontositok, a kiflikbe ( v. villahíd ) van oldalról 2-2 csavar mindkét oldalon, na most nekem nincs meg mind, a 8 helyett csak 6 db. Tudod az tartja a tellokat a helyén, hogy el ne mozduljanak.
Mester!
nagyon érdekelne,örülnék ha megosztanád velem!
ki kell javítsalak,nem Szatyina Béla,hanem Szatyina Géza
ha tudnál valami kontaktot adni,az is jólenne!
köszönöm előre is
A sárkány az bírja rendesen. Mikor lesz vége a vizsgaidőszaknak? Jövőhónap utolsó 2 hetében megyünk Kiskunlacházára szabira. Jó lenne összefutni 1 kis sárkányeregetésre.
Kíváncsi leszek a fényképekre.
Én 8.8 as csavart használok a kormányhoz igaz 95mm hosszút, mert csináltam magamnak egy 6 cm-es kormánynagasítót. Meguntam a várakozást hogy küldjék. A 8.8 as csavar bírja már le is volt tesztelve
üdvözletem SX.
már járatom fél tank benzinnél tartok mert sokat tanulok, tudod vizsgaidőszak
de utánna hajrá.
Neked minden rendben a sárkánnyal?
Teszek a héten majd fel egy fényképdokumentációt az adatlapomra, érdekes lesz, csavarra szétkapott cr 250.
......
egyébként igazat megvalva még nem teljesen vagyok kész mert van két csavar ami nem megfelelő : nem kaptam M8x70 est a kormányba ami minimum 9.9 , most 8.8
hát nem volt egyszerü, de meg lehet csinálni.
nekem a csapágy méretek nemigen stimmeltek. A kifliket összekötő tengelynek az alsó vastagított részéből le kell venni 2mm-t. igy kapható hozzá csapágy ( koyo ).Fent rész stimmel.
A kerék tengely a villa befogolyához stimmelt, de itt mindkettő állitható, olyan csavarral meghuzom és ok rendszerű, de nekem csak az eggyik volt ilyen. Igy a végére esztergáltam egy csövet menettel teherviselő résszel, kulcsnyilással ( ennek a rajzát ha kell elküldöm ). szükség volt távtartóra is.
Az eredeti fék megfelelő de a felfüggesztése nem, én vettem egy komplett rávaló féket ( Szatyina Béla ).
igy leirva talán komplikált de hidd el hogy nem az.
ha érdekel el tudom küldeni a teljes dokumentációját, , mert az egész motort lemértem, és lerajzoltam .
hello!
szép lett a motorod
az lenne a kérdésem,hogy amikor te ugye váltottál fordított telóra,akkor kellett más tengelyt,és féket beszerezned?(esetleg még a kerék sem passzolt?
légyszi ird meg,mert kíváncsi lennék!
nem ártana az enyémbe se egy fordított teló
egyébként kivállóan müködnek a tellóid nagyon élvezem.
elvittem felujitatni, de nem volt vele sok gebasz.
7-es olajat raktak bele meg a súlyomhoz állitották de kicsit keménynek érzem.
szerdán lesz egy durva vizsgám, utánna szelektálom a rajzokat, és küldöm.
de mivelhogy nem lakunk egymástól messze segitek is ha elakadsz.
nagyon érdekelne,örülnék ha megosztanád velem!
ki kell javítsalak,nem Szatyina Béla,hanem Szatyina Géza
ha tudnál valami kontaktot adni,az is jólenne!
köszönöm előre is
Kíváncsi leszek a fényképekre.
Én 8.8 as csavart használok a kormányhoz igaz 95mm hosszút, mert csináltam magamnak egy 6 cm-es kormánynagasítót. Meguntam a várakozást hogy küldjék. A 8.8 as csavar bírja már le is volt tesztelve
már járatom fél tank benzinnél tartok mert sokat tanulok, tudod vizsgaidőszak
de utánna hajrá.
Neked minden rendben a sárkánnyal?
Teszek a héten majd fel egy fényképdokumentációt az adatlapomra, érdekes lesz, csavarra szétkapott cr 250.
......
egyébként igazat megvalva még nem teljesen vagyok kész mert van két csavar ami nem megfelelő : nem kaptam M8x70 est a kormányba ami minimum 9.9 , most 8.8
Látom alakul a vas. Mikorra lesz teljesen kész?
akkor Bugyin,... mert oda a vizsgáim után készülök.
hát nem volt egyszerü, de meg lehet csinálni.
nekem a csapágy méretek nemigen stimmeltek. A kifliket összekötő tengelynek az alsó vastagított részéből le kell venni 2mm-t. igy kapható hozzá csapágy ( koyo ).Fent rész stimmel.
A kerék tengely a villa befogolyához stimmelt, de itt mindkettő állitható, olyan csavarral meghuzom és ok rendszerű, de nekem csak az eggyik volt ilyen. Igy a végére esztergáltam egy csövet menettel teherviselő résszel, kulcsnyilással ( ennek a rajzát ha kell elküldöm ). szükség volt távtartóra is.
Az eredeti fék megfelelő de a felfüggesztése nem, én vettem egy komplett rávaló féket ( Szatyina Béla ).
igy leirva talán komplikált de hidd el hogy nem az.
ha érdekel el tudom küldeni a teljes dokumentációját, , mert az egész motort lemértem, és lerajzoltam .
nem nagyon szoktunk járni solymárra
inkább,bugyi,nyáregyháza,taksony,meg ami a környéken van
szép lett a motorod
az lenne a kérdésem,hogy amikor te ugye váltottál fordított telóra,akkor kellett más tengelyt,és féket beszerezned?(esetleg még a kerék sem passzolt?
légyszi ird meg,mert kíváncsi lennék!
nem ártana az enyémbe se egy fordított teló
elvittem felujitatni, de nem volt vele sok gebasz.
7-es olajat raktak bele meg a súlyomhoz állitották de kicsit keménynek érzem.
ez az ember egy vicc
Mr. Steel? http://www.kepesmotor.hu/honda...
tetszik a pálya meg ahogy mentek, és gyorsan tanulok.
http://sportmotor.hu/motoros_v...
eltöltök ott egy-két hétvégét tutira.
szeretem a kemény talajt.
1000/motor a pályadíj
kemény talaj,kevés földel
gyors tempós,sok,közpes ugrós pálya