na érdekesség képpen kész a felfüggesztésem.
ma készült el.
a hátsóban mind az 5 csapszeget legyártattam CrMo4 böl, majd nitridálva lettek, minden tügörgöt, szimeringet cseréltem. A tengelyeket és csavarokat cnc vel legyártottuk némelyiket átterveztem, 12.1 alatt nincs alkatrész. gyártattunk hozzá szimeringet ( kurva jappánok kivül col-belül mm ).
kormány kifliket cnc vel megdolgoztuk, kapott uj belsö tengelyt is Crom-Vanádium ból. elöl megvannak az uj fékek.
Minden távtartót legyártattam.
több cnc-s ill. szerszámos mérnök és jómagam politechnikáztunk a gépemen és kész lett ma a futómüvem.
minden ccucc röntgenezve :)
poén kedvéért minden alkatrészröl müszaki rajzot csináltam.
igaza volt kennexnek egy ilyen "restaurálás" nagyon király meló, legalább ugy élvezem mint a motorozást.
hétvégén fényezem a cuccokat már amit kell.
aztán a blokk........
üdv mindenkinek
ui.:
azért irigyellek benneteket hogy nektek már megy....
nem fog menni, ezt is porcelánnal martuk meg.
irgalmatlan kemény lett.
csak köszörülni lehet, ill. kovácsoljátok tovább.
a kovácsolást el tudom intézni mert van kovácsunk. de marni kizárt.
ha gondolod lekovácsoltatom 5 mm re. de aztán csak köszörü.
Ez érdekes. Mondjuk én is a Parillában vettem az enyémet, de ezt nem is figyeltem, úgy emlékszem az enyém 1 rétegű. De mindegy is, mert csináltam egy kisebb szűrőt is hozzá, ami befér az eredeti alá (biztos láttad is mert tettem fel róla képet). Megítélésem szerint jó lesz ez így, aztán majd látom mit produkál menet közben!
már leesett.86os rm 125 légszürővel sikerült némi homokkal megetetnem a drágát,de képzeld amit vettél nekem légszürőt a parillába az 2 rétegű.belül nagyon finom szivacs van,kivül meg olyan mint a többi.kicsit meglepődtem.belül fekete,kívül fehér
Szeva Norbi, és mindenki
Köszke az infot nekem is a motult ajánlották. ja gondoltam hogy mingyá 2őt kell vegyek.
Tegnap teszteltem egy gokart pályán aztán most olajat meg szűrőt cserélek. Jahh... meg áttételt mert még a 4diket is felkapja kerékre az SM pályán
Újra Tesztnap a Motorcenter kft szervezésében. Próbáld ki a CRF 250, CRF 450 valamint a TRX 700 XX tesztmotorokat. Gyere el és legyen egy szárnyaló napod! Várunk Téged is Kőszárhegyen 2009. április 4-én délután 2-től a krosspályán.
Ha nem érnél ide? Lesz lehetőséged Lajoskomáromban is 2009 április 5-én!
Sztem Repsolt vegyél, az jó. A váltó- meg motorolajnak is jó igen, de ha mind2t cseréled nem elég egy liter (csak szólok mert régen én így szoptam be )
mesélj mi az ?