"ezt nem igen tudod fúrni" - a hengereket valójában nem fúrják (ez csak szleng)! Amit "fúrnak", az is hónolás és spec. szerszámmal csinálják. Mindegy az hogy nicasilos, vagy acélhüvelyes, mindegyiket hónolják! Csak a nicasilosnál, sokkal kisebbek a méretlépcsők, feltételezve a gyakoribb dugócserét és a mérsékeltebb kopást.
A tengely csinálja a problémát (az első lánckeréknél). Szétbontani nem nagyon akarom csak, ha muszáj, mert most lett nemrég. Majd azt próbálom meg, hogy leengedem a váltóolajat, hátha van benne vmi fémforgács... de remélem nem...
Hali! Szerintem azt azért el kellene tudnod határolni, hogy lánc, vagy a blokkból jön a hang! Ez abszolút kiszűrhető! Ráadásul meg ha ezt kizárólagosan 3. sebességfokozatban csinálja (és a lánc kiszűrve), akkor nagy a valószínűsége hogy a váltóval lesz valami. Finoman figyelgetni kéne hogy a többi seb. fokozatban is előjön-e a probléma? A tempó (menetsebesség) az ami előhozza, vagy tényleg az adott seb. fokozat produkálja csak? Aztán ha ezek tisztázódnak, akkor lehet eldönteni, hogy hogyan tovább.
Hello mindenkinek.
Valaki tudna nekem abban a kérdésben segiteni, hogy Pest vagy esetleg Bács-Kiskun megyében merre találok Honda bontót?
A választ előre is köszönöm.
Üdv.: crfnorbi
Mi lehet a probléma akkor, ha olyan hangot ad a motor főleg 3dikban, mint amikor kanyar előtt fékezel és a gödrökbe csattog a lánc, csak nálam folyamatosan kattog menet közben, ha húzom a gázt? A láncot feszítettem, lazítottam de ugyanúgy csinálja
hülye vagyok! ez tuti Nikasilos látszik a kipunyílásnál!ezt nem igen tudod fúrni, ezt csak honolják! de sztem ahol fel van kenődve ott igen le is kapta a nikasilt
más valaki mit lát?
jah és ezzel a dugóval is úgy ment hogy ihaj! csak épp nem tetszett a blokk hangja és miután levettem a kiput furcsa kis darabok voltak a nyílásnál és így meg kellett bontanom! az az érdekes hogy a membrán felöl van ez a kis baj és ezt pl Cr500-ak gyengéje asszem,na de velem is előfordult!
hy! nekem gyanús hogy az a felkenődés kihozható még hónolással elég csunya! dugók 28-akár46 is lehet (pl nekem wiseco 160€ lenne)
tennék fel a hengeremről képet de ma elküldtem honolni de adugóról teszek egyet!
Ja! És a dugó tetejének szélén látható világos sáv apró kráterekből van,olyan érdes mint a smirgli.
Azt hallottam ez attól van,hogy bejut a hűtővíz az égéstérbe,és ott hirtelen hőtől és nyomástól "felrobban" apró darabokat szakítva ki a dugóból. Ettől érdes. Hallottatok már ilyenről? Létezik?
Akkor a vadi új gyári honda hengerfejtömítés nem tömített?
Szétszedtem a gépet,sajnos az amire gondoltatok.... dugó széttört Hengert csak hónolni kell szerintem.
Még ilyet nem láttam,víz oké volt,olaj is,de mégis széttört...Proxot nem veszek többet....
Wisecót fogok bele tenni,mibe fáj most egy dugó kb,nem tudjátok?
Szia! Nagyon nem szedtem szét, csak segédváz, légszűrőház. Biztosan emlékszel említettem, hogy nincs kedvem állandóan tömködni rajta a réseket. Hát csak ennyi.
Ki tudja milyen a tuti olaj a 450crf-be? Meg lehet e használni ugyanazt a vátóhoz is?
Én nemrég furattam a mocim, és ott adtak bele dugót is...kíváncsi vagyok hogy fogja bírni, összesen 27ezret kértek
Valaki tudna nekem abban a kérdésben segiteni, hogy Pest vagy esetleg Bács-Kiskun megyében merre találok Honda bontót?
A választ előre is köszönöm.
Üdv.: crfnorbi
hónolással talán rendbehozható
boccs az off-ért hát a többi képen meg látszik hogy hüvelyes
inkább nem szolok semmit
más valaki mit lát?
tennék fel a hengeremről képet de ma elküldtem honolni de adugóról teszek egyet!
Azt hallottam ez attól van,hogy bejut a hűtővíz az égéstérbe,és ott hirtelen hőtől és nyomástól "felrobban" apró darabokat szakítva ki a dugóból. Ettől érdes. Hallottatok már ilyenről? Létezik?
Akkor a vadi új gyári honda hengerfejtömítés nem tömített?
Még ilyet nem láttam,víz oké volt,olaj is,de mégis széttört...Proxot nem veszek többet....
Wisecót fogok bele tenni,mibe fáj most egy dugó kb,nem tudjátok?
köszönöm, és jó éjt