hellóka tirisztor kellene nekem cr-250 hez 1993as évjárat van-e valakinek vagy nem-e tugyátok hol lehetne kapni benne a legjóbb vagy valami minden megoldás érdekel. van itt némi föld amit megkéne mozgatni de a cr nélkül nem akkarom
megnézem majd,ha megtalálom akkor megmondom,szinte biztos hogy a tieden is ugyan abból az anyagból van! van felénk müanyagos,de amikor oda vittem a motort úgy indított hogy 1 óra alatt kész van és sok pénzt vigyek,hamar tovább haladtam.
Műanyag hegesztőt érdemes felkeresni. Van aki normális, nem horror áron dolgozik. Nekem a kocsi alján a kötény lemez tört ketté, 2 papírért megcsinálták.
Ha hegeszteni akkor meg kell nézni milyen típusú a műanyag (rá van öntve). Utána hozzá való pálca kell. Ha ez megvan akkor egy hőlégfúvós pákával össze lehet olvasztani.
BR es gyertya, az ellenállásos.
(a motorgyárak rendszerint megadják, hogy ellenállásos, vagy ellenállás nélküli gyertyával kell hasnyálni. Van amelyik gép pipája eleve ellenállásos, az oylanba teljesen értelmetlen a BR gyertya)
BP bedig az előreálló elektrodáju tipus, ez iylen magas vagy előnytelen alaku égésterekbe való.
(ez persze nem akadályozza meg a motorosboltokat, hogy bármibe eladják neked:)
Szóval az első két betű, az rendszerint a ygertya alapvető kialakítására utal, a szám nyilván a hőérték(vigyázat, egyes gyárak fordítva számoznak!)
A szám után lévő betű, vagy betűsor a ygertya egyéb tulajdonságait mutatja meg, többelektróbás, kúszózsikrás ilyesmi.
SEGÍTSÉGET szeretnék kérni!műanyagot szeretnék ragasztani.milyen ragasztót használjak?elötte össze olvasszam valamivel.forrasztó pálka?vagy mit használjak?auto lökhárítóról lenne szó.esetleg ha müanyag alapozót tudna valaki ajánlani rá nagyon megköszönném!
helllo!baromi jó most a pálya.viszont nem teccik hogy megnyúlt a láncom,eddig alig használtam ezen a mocin,de már a 2. feszítés lesz.nem tudom mikor végzel,de ha gondolod oda adom a pörkölőt
Már kiváncsi vagyok nagyon mit fogsz kihozni a gépből! Beszámolót mindenképp, ha megvolt az inditás! Délután megyünk a Crf-ért, kicsit borsos lesz a felujitás, kiváncsi vagyok mi változott!
Aki pedig felveszi a kesztyűt, az ugyanúgy lealacsonyodik közéjük, és utána egy kalap alatt lehet emlegetni az ilyenekkel. Sajnos először én is ebbe a hibába estem, de tanultam belőle, többé nem teszem! Aztán majd annak kell elgondolkodnia a dolgokon, akivel senki nem áll majd szóba előbb-utóbb. Nehéz megállni, tudom nagyon nehéz (én se bírtam először), amikor kapja az ívet az ember, de azt gondolom, hogy ezzel is különbnek kell lennünk! ...és meggyőződésem, hogy különbek is vagyunk! Na megyek szüttyögök egy kicsit az öccázassal!
Keme, Matlé sziasztok! Nem sokára összekötözgetem a cuccokat és utána indításpróba következik! Azokra a fekete dobozkákra vigyázzatok légyszi a kedvemért, mert amit kaptam Matyitól, az külsőre nem éppen bizalomgerjesztő (persze ettől, még lehet, hogy működik). Szigetelgettem azt is gumiámmal, mert voltak rajta kisebb rések. A '88-as motyi meg különösen érdekes lehet ugyanis a '86-os 500-asnak minden tekercse, jelfogó, trafó paraméterek teljesen megegyeznek a '86-'88 között gyártott 250-es CR-ével, Ebből kifolyólag feltételezem, hogy az említett dobozka is stimmelhet. '87- től az 500-asnál, '89-től pedig a 250- nél váltás történt, onnantól már eltérők ezek a paraméterek!
-a kipuff tuti el van tömődve, de majd kiégetjük
-TALÁLTAM OTTHON EGY HELYES KIS DOBOZKÁT, AMIBŐL KÁBELEK LÓGNAK KI, ha értitek...Matlé, majd egyeztessünk, szerintem az tök véletlen van nálam, és akár jó is lehet
az most lett cserélve,saját kezüleg raktam bele.szerintem el van dugulva a kipufogója.olyan csendes mint egy babetta.talán nem lehet meg a megfelelő gázáramlás.megyek hasznossá teszem magam.szép napot (mindenkinek)!
Tudod én is azért látogatom a fórumot hogy segítséget, tanácsot kérjek olyan dolgokban amiről gőzöm sincs ( legyen ez akár egy szelep ) . Nem tehetek róla hogy ha valakinek ez nem jön be. Részemről lezárt ez a vita már megvan a szelep.
Kösz mindenkitől a segítséget
nos,mi a helyzet a mocival,látom már dolgozgatsz rajta.találtam egy 88 as rm 250 cdi-t is.lövésem sincs a külömbségekben.remélem jó lesz a mocid.kemének nem tudom mitől füstölhet a mocija.én kizárólag 1:20 ast használok,de láttad hogy alig-alig füstöl.
(a motorgyárak rendszerint megadják, hogy ellenállásos, vagy ellenállás nélküli gyertyával kell hasnyálni. Van amelyik gép pipája eleve ellenállásos, az oylanba teljesen értelmetlen a BR gyertya)
BP bedig az előreálló elektrodáju tipus, ez iylen magas vagy előnytelen alaku égésterekbe való.
(ez persze nem akadályozza meg a motorosboltokat, hogy bármibe eladják neked:)
Szóval az első két betű, az rendszerint a ygertya alapvető kialakítására utal, a szám nyilván a hőérték(vigyázat, egyes gyárak fordítva számoznak!)
A szám után lévő betű, vagy betűsor a ygertya egyéb tulajdonságait mutatja meg, többelektróbás, kúszózsikrás ilyesmi.
-a kipuff tuti el van tömődve, de majd kiégetjük
-TALÁLTAM OTTHON EGY HELYES KIS DOBOZKÁT, AMIBŐL KÁBELEK LÓGNAK KI, ha értitek...Matlé, majd egyeztessünk, szerintem az tök véletlen van nálam, és akár jó is lehet
Kösz mindenkitől a segítséget
Főtengely szimering oké benne?