Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Asszem a cre-ket az Olaszok rakják össze, míg a cr-t azt a Japók. Tudomásom szerint csak a világítás a különbség.
CR-E? Mennyivel tud kevesebbet vagy többet, mint az R-es testvére?
Milyen az a 250-es, 2001-es Honda CR, amiben gyárilag 260ccm-s henger van, elvileg azért, hogy kiegyensúlyozza a töltőtekercset.... Ez még nekem új.
hali,itthon vagyok már,a többiek is csak szerelnek.Endurocross topicba vannak képek!
Sziasztok,
Bocs hogy csak így bepofátlankodok de szükségem lenne a segítségetekre! Igaz nem CR-röl van szó hanem egy Yami Wr 250-ről (kétütemű). Szval az történt hogy végre összeállt a gép (teljes motorfelújítás, váz-futómű szétszedve) és a központi rugóstagot állogattam amikor a húzó csillapítást betekertem teljesen, megnéztem működik-e rendesen. Szépen működni látszott amikor viszont visszatekertem nem állt vissza teljesen a csillapítás az előző szintre. Most teljesen kitekert húzó csillapításnál is elég lassan jön fel a hátulja. Elképzelhető hogy bemelegedett olajnál éppen jó lesz de akkor sem értem mi történt...
Egyébként a teló nem enged olajat és minden szépen működött eddig rajta. Lehetséges hogy a hideg olaj okozza ezt? Vagy széteshetett magától valami benne egyik pillanatról a másikra?
Segítségetek előre is köszi!
basszameg...annyira nem vagyok tisztába a gyertyák jelölésével,hogy mi mit jelent.
Kellene nekem agy gyertya a mocimba, ami BR 8 EG-s.
De universalmotornál nincs ilyen jelölésű, csak BR 8 EVX...
namost.....az csak hőértékre más vagy mindenben?
éppen azon mókolok,hogy a service manuals-t "pdf.-esíttsem"
úgy barátságosabban kezelhető!...de bazi jó egy iromány!
Király vagy!
azon meg ne görcsölj,hogy hogyan jut le hozzám,nyugodtan add fel postán! Nekem ennyit bőven megér!
Keme csapat hol vagytok?Húzzátok még a gázt?
Elhúzok kajázni, aztán majd RE...
...na mi a bánat van? Leléceltetek? ...nem írogatok akkor én se itt magamba...
Csávesz! Készül a motyid, még 2 db csőnek az átmérőjéből kell leesztergáltatnom 1-1 mm-t (egymásba csúszó alkatrész), utána már megy a többi is elég gyorsan.
Azon tűnődöm, hogy ha a CDI nem lenne jó, akkor nagy a valószínűsége, hogy a '86-'88 közötti 250-esé passzolna, ugyanis ezen éjáratú negyedlitereseknek az összes gyújtáselem paramétere (CDI-t ugyan nem tudom) megegyezik a '86-os 500-aséval (alaplapi tekercsek ellenállása, trafó primer és szekunder körök ellenállása, jelfogó ellenállás). Szóval szerintem csak kellene egyeznie a CDI-nek is. Mit gondoltok? (Egyébként az összerakás során a CDI kivételével minden elektronikus alkatrész mért ellenállása bőven benne van a gyári értékek tűréseiben)
Szevasztok! Még nem cserélgettem ki, de folyamatban van (közben szigetelgetni kell a forrasztásokat és a tekercseket, várni kell a gumiámra, hogy megszáradjon. Kicsit megszopatott a móka, ugyanis méregettem a tekercsek ellenállását, amiket kaptam, aztán ahányszor mértem, annyiszor más értéket, már majdnem kidobtam a multimétert! Egyszer csak a multiméter negatív tüskéjének a házából kiesett a vezeték (elengedte a forrasztás). Na megforrasztom, utána mindent újra elölről. Végül is a CDI-n kívül mindent ki tudok mérni (a Haynes-könyv írja az ellenállásértékeket). A kisebbik alaplapi tekercs amit kaptam, az jó (felraktam), sajnos a nagyobbik tekercs szerintem menetzárlatos, de amit megtekercselt az Ottmár (a nagyobbik) annál teljesen jó értékeket mértem. A jelfogóm benne van a tűrésben, csak a CDI a kérdéses (talán holnap délutánra összeáll (legkésőbb kedd), és akkor majd látom.
hellosziaszevasz mindenkinek.
Azt hittem megesz a rosszseb süt a nap,szárad a pálya....nekem meg kint a hátsótelóm
Hello
Lehet hogy minden oké. Csak úgy megijedt, hogy szólni sem mer.
Hali mindenki!Kennex mi van a nagytestvérrel?Kicserélgetted a cuccokat?Változott valami?
http://www.gerecsemotor.hu/ind...

Hívd őket vagy írj mailt...sztem itt van
helló nem tudjátok véletlen hol lehet kapni honda cr 250 es 1991 eshez gyujtás részt valami bontó vagy valakinek nincs ? a haver nagyon menne motorozni. köszi a segitségeteket
úgy látszik ma mindenki a pályán nyomja reméljük lesz élménybeszámoló
ja ahogy mondod. De ki is szedheted a tűgörgőket aztán kipucolni rendesen és utána már csak tényleg utána kell zsírozni
megnéztem, tényleg nem tűnik nehéznek megzsírozni, csak ki kell venni két vagy három csavart aztán a perselyeknél átkenni...
jól mondom?
Mi a különbség az RC-meg a körpoweres 2T közt?
hát én havonta 1 szer át zsírozom és kész, nem valami nagy cucc szétszedni de ha teszel bele egy zsírzó szemet akkor szét se kell szedni. De ha nem zsírozod sűrűn akkor ne nagyon mosd közelről.