Nincs vele semmi baj, csak a 250 2T lehet megbízhatóbb, egyszerűbb és olcsóbb. Meg már többen is jelentkeztek, hogy elcserélnék és most fontos e-mailt várok, mert van egy esélyes 2004es CR 250.
Annyira mondjuk nem akarom elcserélni, mert nagyon jó gép, de nemtom......
azt árulja már el nekem valaki hogy hogyan tudnám a hátsó tellón azt elérni hogy ne üljön annyira meg ? meg hogy mi mit állít rajta pontosan , és hogy mit is jelent a húzó illetve nyomó fokozat?
Na figyu! (én is szakembertől tudom, nem így születtem )
NGK-ról beszélek most. BR8EG - "B" - nem tudom biztosan, de típusjelölés lehet; "R" - rádiózavarszűrős típus; "8" - hőérték; "EG" - nemesfém (általában platina) elektróda (a középső elektródája olyan kis "vékonyka". Az a gyertya, aminek a végén "ES"-jelölés van az hagyományos "rézelektródás". Az "R" jelzéssel ne foglalkozz, legfeljebb recseg tőle egy kicsit a rádió, meg a TV hangyásodik. A nemesfém elektródásnál egy kicsit jobban kell pörgetni a gépet, hogy rendesen kiégjen, amatőr szinten nekem a "szaki" "ES" jelűt javasolt, és egyel kisebb hőértékűt, mint a gyár által javasolt, mert hogy úgy sem tudok versenyző szinten menni, ezért a gyertya sem ég ki rendesen, kvázi hamarabb tönkremegy. De azért van ellenpélda is, úgy emlékszem Husgy BR8EG-t használ (mint ha ezt írta volna) és tökéletes a "gyertyaképe", pedig az 500-asnak rendesen kellene küldeni, hogy kiégjen, ami lehetséges is, csak ember lagyen aki megmarad rajta (persze csak akkor, ha a gép úgy megy ahogy kell). Próbálj meg ha máshol nem, valami komolyabb motorosboltban érdeklődni, de egy jobb autósboltban is megrendelik neked a kívánt típust szerintem, ha éppen nincs is raktáron (manapság már másnapra megérkezik, nem kell rá várni heteket). Remélem tudtam segíteni!
Eygszer már rábasztam az NGK gyertyával,még anno a Yamahámnál.Valami szarfos hamisítvány volt,és ment vele kb.5 km-t ..
azóta vigyázok vele
Annyira mondjuk nem akarom elcserélni, mert nagyon jó gép, de nemtom......
Megvolt a mai brümmögés?
és mivel az agyam rövid,már le is mentettem wordpadba
NGK-ról beszélek most. BR8EG - "B" - nem tudom biztosan, de típusjelölés lehet; "R" - rádiózavarszűrős típus; "8" - hőérték; "EG" - nemesfém (általában platina) elektróda (a középső elektródája olyan kis "vékonyka". Az a gyertya, aminek a végén "ES"-jelölés van az hagyományos "rézelektródás". Az "R" jelzéssel ne foglalkozz, legfeljebb recseg tőle egy kicsit a rádió, meg a TV hangyásodik. A nemesfém elektródásnál egy kicsit jobban kell pörgetni a gépet, hogy rendesen kiégjen, amatőr szinten nekem a "szaki" "ES" jelűt javasolt, és egyel kisebb hőértékűt, mint a gyár által javasolt, mert hogy úgy sem tudok versenyző szinten menni, ezért a gyertya sem ég ki rendesen, kvázi hamarabb tönkremegy. De azért van ellenpélda is, úgy emlékszem Husgy BR8EG-t használ (mint ha ezt írta volna) és tökéletes a "gyertyaképe", pedig az 500-asnak rendesen kellene küldeni, hogy kiégjen, ami lehetséges is, csak ember lagyen aki megmarad rajta (persze csak akkor, ha a gép úgy megy ahogy kell). Próbálj meg ha máshol nem, valami komolyabb motorosboltban érdeklődni, de egy jobb autósboltban is megrendelik neked a kívánt típust szerintem, ha éppen nincs is raktáron (manapság már másnapra megérkezik, nem kell rá várni heteket). Remélem tudtam segíteni!