Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a feszítésen a rúgó alján lévő anyát érted és azt kéne feljebb tekerni? és hogy érted azt hogy a himbát átcserélni ?
van ám önbizalom
én is kerestem,de nem találtam semmi adatot.

Eygszer már rábasztam az NGK gyertyával,még anno a Yamahámnál.Valami szarfos hamisítvány volt,és ment vele kb.5 km-t ..

azóta vigyázok vele
A húzó és nyomó fokozat azt jelenti, hogy a kerék föl és le mozgása közben mekkorát csillapítson. Azt hogy ezt hogy kell beállítani az jó kérdés.
Nincs vele semmi baj, csak a 250 2T lehet megbízhatóbb, egyszerűbb és olcsóbb. Meg már többen is jelentkeztek, hogy elcserélnék és most fontos e-mailt várok, mert van egy esélyes 2004es CR 250.
Annyira mondjuk nem akarom elcserélni, mert nagyon jó gép, de nemtom......
Hm...
A rugón kell feszíteni vagy a himbát átcserélni más típusúra.
azt árulja már el nekem valaki hogy hogyan tudnám a hátsó tellón azt elérni hogy ne üljön annyira meg ? meg hogy mi mit állít rajta pontosan , és hogy mit is jelent a húzó illetve nyomó fokozat?
hello
Helló

Megvolt a mai brümmögés?
Mi baj van a crf-el?
Üdv mindenkinek
nekem pl. azt mondták,hogy a világítás,a gyújtástérképe,és a váltó áttételezése is más,meg a telók a régebbiből vannak benn,láttam már 125-be ilyet!
Ezt sajnos nem tudom.
Tán csak nem akarsz venni egy ilyent?
Jaja, pedig, ha R-es lenne akkor sokkal jobb lenne.
Amiből kevés van forgalomban, ahhoz általában kevesebb is az alkatrész, főleg bontottan.
Én sem. Aszondja a srác, hogy bele is van ütve. http://kepesmotor.hu/honda-kro...
Főleg nem gyáriban. Az lehet, hogy felfúrták
Én még nem hallottam 260-as hengerről
Ahhoz a 260ccm-s Cr-e-hez lehet alkatrészt kapni egyáltalán?
még egy kérdés....az EVX az milyen elektródát jelöl?
nem is keveset! Köszi
és mivel az agyam rövid,már le is mentettem wordpadba
Na figyu! (én is szakembertől tudom, nem így születtem )

NGK-ról beszélek most. BR8EG - "B" - nem tudom biztosan, de típusjelölés lehet; "R" - rádiózavarszűrős típus; "8" - hőérték; "EG" - nemesfém (általában platina) elektróda (a középső elektródája olyan kis "vékonyka". Az a gyertya, aminek a végén "ES"-jelölés van az hagyományos "rézelektródás". Az "R" jelzéssel ne foglalkozz, legfeljebb recseg tőle egy kicsit a rádió, meg a TV hangyásodik. A nemesfém elektródásnál egy kicsit jobban kell pörgetni a gépet, hogy rendesen kiégjen, amatőr szinten nekem a "szaki" "ES" jelűt javasolt, és egyel kisebb hőértékűt, mint a gyár által javasolt, mert hogy úgy sem tudok versenyző szinten menni, ezért a gyertya sem ég ki rendesen, kvázi hamarabb tönkremegy. De azért van ellenpélda is, úgy emlékszem Husgy BR8EG-t használ (mint ha ezt írta volna) és tökéletes a "gyertyaképe", pedig az 500-asnak rendesen kellene küldeni, hogy kiégjen, ami lehetséges is, csak ember lagyen aki megmarad rajta (persze csak akkor, ha a gép úgy megy ahogy kell). Próbálj meg ha máshol nem, valami komolyabb motorosboltban érdeklődni, de egy jobb autósboltban is megrendelik neked a kívánt típust szerintem, ha éppen nincs is raktáron (manapság már másnapra megérkezik, nem kell rá várni heteket). Remélem tudtam segíteni!
Meg az a 10ccm?