Szevasztok srácok! Segítsetek! 1990-es CR 250-esem van, a hátsó telóban nincs gáz. Azt mondták nyomjak bele levegőt 3-4 bár-t az is jó. Kérdésem: Ez igaz? Válaszotokat előre is kösz.
Akkor Matlénak miért nem folyik az olaj a dobon? Meg hát ugye ismered te is azt a gépet? Lehet rá bármit mondani, csak azt nem, hogy lusta! Hogy lehet ez Keme? Ő mindig 1:20 keveri!
Nagyon jó ez a táblázat! ...úgy látom amiről azt tudtam, hogy úgy van, ahogy nekem mondták, az még sem teljesen igaz! ...jó pap is holtig tanul. Ez a korrekt táblázat Molnarzo!
Elfogyott a 20 liter, de rohadjak meg, ha még egyszer 1:20-as keverek be...folyik ki a dobon az olaj, a motor füstöl, és a lerakódott olajtól lusta a gép
Különben fent van sportmotoron is ez a srác...régebben tett fel 1 vidit full hideg volt a motor(lehetett hallani a hangján) és rángatta neki a gázt,elég sokan írták is neki,hogy nem tesz neki jót stb stb szóval én minden képpen hanyagolnám...
motorral minden ok?
én ma kevertem be a 20as bejárató keverékemet...
valóban vigyek magammal pót gyertyát mert annyira fog kormolni?
mennyi van még a 20 literből?
Az enyémen a tetején van ez a feszítő csavar, ha azon feszítek akkor megemeli a farát és keményebb lesz a fara.
A himba típus cserénél arra gondoltam, hogy vannak különböző típusszámú himbák, amik formában, áttételben különbözők, aminek a hatására változik a motor magassága lágysága keménysége.
Az EVX jelölésben az E -- menethossz=19mm a VX -- konstrukciós jellemző = Platina középelektróda+speciális test elektróda (tudomásom szerint de ez nem biztos Platin Gold-Palladium elektródás). Jah és a B jelölés az menetátmérőt jelent.
amúgy jövő hétvégére kész a motorom
Próbáltad mailben elküldeni?
én ma kevertem be a 20as bejárató keverékemet...
valóban vigyek magammal pót gyertyát mert annyira fog kormolni?
mennyi van még a 20 literből?
Erre gondoltam
ez a gép még anno mesterszállásról való,ő esetleg lehetséges hogy többet tudna róla mondani...
A himba típus cserénél arra gondoltam, hogy vannak különböző típusszámú himbák, amik formában, áttételben különbözők, aminek a hatására változik a motor magassága lágysága keménysége.
Van neked a himbához az a "halszem" csapágy, amihez a hátsó rugós tag csatlakozik?