Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok srácok! Segítsetek! 1990-es CR 250-esem van, a hátsó telóban nincs gáz. Azt mondták nyomjak bele levegőt 3-4 bár-t az is jó. Kérdésem: Ez igaz? Válaszotokat előre is kösz.
Akkor Matlénak miért nem folyik az olaj a dobon? Meg hát ugye ismered te is azt a gépet? Lehet rá bármit mondani, csak azt nem, hogy lusta! Hogy lehet ez Keme? Ő mindig 1:20 keveri!
remélem csak mókázol!
amúgy jövő hétvégére kész a motorom
Nagyon jó ez a táblázat! ...úgy látom amiről azt tudtam, hogy úgy van, ahogy nekem mondták, az még sem teljesen igaz! ...jó pap is holtig tanul. Ez a korrekt táblázat Molnarzo!
Helló Keme!
Próbáltad mailben elküldeni?
Elfogyott a 20 liter, de rohadjak meg, ha még egyszer 1:20-as keverek be...folyik ki a dobon az olaj, a motor füstöl, és a lerakódott olajtól lusta a gép
"B" - menetátmérő. ...na már ezt is tudom!
Kösz az infót! Hanyagolni is fogom.
91-es cr 250 évjárat kinézet, alváz, motorszám alapján is. Külső átmárő 24mm belső 10mm. A külső gyűrű szélessége 12mm a belsőé 15mm
na itt egy kép a gyertya magyarázatra
Különben fent van sportmotoron is ez a srác...régebben tett fel 1 vidit full hideg volt a motor(lehetett hallani a hangján) és rángatta neki a gázt,elég sokan írták is neki,hogy nem tesz neki jót stb stb szóval én minden képpen hanyagolnám...
Aha köszi. Úgyse cserélek erre, pláne azért mert az már baj, hogy nem is hallottam ilyenről, hogy 260.
Méret kéne,külső átmérő,belső átmérő,szélesség,vagy évjárat tipus,nem hazudni évjáratba
motorral minden ok?
én ma kevertem be a 20as bejárató keverékemet...
valóban vigyek magammal pót gyertyát mert annyira fog kormolni?
mennyi van még a 20 literből?
Nekem meg csak hibám van
Meg, Monoron, ha nem is túl sok, de tanulságos. Szarul megyek, de legalább már tudom a hibákat.
Csika
Erre gondoltam
Hello!
ez a gép még anno mesterszállásról való,ő esetleg lehetséges hogy többet tudna róla mondani...
Mindjárt lekattintom de nekem hondához kéne
A legjobb ötletem,szerezz egy könyvet a mocidhoz és gyári közeli értékekre állitsd,abba minden benne van,a többi csak piszmogás
?rugóstagé van csak KTM
Az enyémen a tetején van ez a feszítő csavar, ha azon feszítek akkor megemeli a farát és keményebb lesz a fara.
A himba típus cserénél arra gondoltam, hogy vannak különböző típusszámú himbák, amik formában, áttételben különbözők, aminek a hatására változik a motor magassága lágysága keménysége.
Az EVX jelölésben az E -- menethossz=19mm a VX -- konstrukciós jellemző = Platina középelektróda+speciális test elektróda (tudomásom szerint de ez nem biztos Platin Gold-Palladium elektródás). Jah és a B jelölés az menetátmérőt jelent.
csika1 te véletlenül nem tudnál nekem a hátsó telló beállításában segíteni hogy ne üljön annyira le ? és a húzó és nyomó fokozat állítását.
Hello Csika

Van neked a himbához az a "halszem" csapágy, amihez a hátsó rugós tag csatlakozik?