Szia, nos sikerült mindent venni, jól halad a project? Ebben a szar időben meg nagy betegségben nem tudok másra koncentrálni csak a motorra, szóval bocs ha zaklatásnak hat. A tiéd tökéletes, valamit irtál a kipu dobról. Most jól hozzáfogyok a 125-höz (7 nap alatt 7 kg)
nah téged is látni erre fele: látom még nem írt neked senki segítséget.
63/28 c3 főtengely csapágy 2 db
16001 vízpumpa csapágy,
6203 váltóba 2db
6205 ami 13-13,5mm széles, kuplung alá
lánckerék alattit nemtom fejből,de ha azis lóg utána nézek,
18x22x23,5 dugó alatti tűgörgő
38x58x10 főtengely szimering
20x37x8 főtengely szimering
12x22x5, 12x25x7 vízpumpa szimering
30x40x8 lánc kerék alatti
14x22x5 váltó kar alatt
12x18x4 kuplung kilincs alatt
20x28x5 berúgó kar alatt
Nagyon szép lett, meg az ujjad is , de a nicasilosnak jobb a kenése. Remélem azért nem fog durván hanyattvágni. Elvileg hétvégére az én mocim is kész lesz, aztán mehet a tömeges hupákolás a friss generálos gépekkel
nekem is az alkar "hal meg elsönek"
eltellik egy óra és 5-10 percet megyek ill. majdnem ennyiket pihenek.
egy óra mulva viszont bemelegszik és minden ok.
Kértétek, íme! (a hengerfúrás tökéletes, csak ahol nagyon karcosnak látszik azért van, mert ott rosszul törik meg a fény, de teljesen fasza lett, jó munka)
40x17x12x0,6 mm
csak nem emlékszem már a méreteire,majd hétvégén megnézem
63/28 c3 főtengely csapágy 2 db
16001 vízpumpa csapágy,
6203 váltóba 2db
6205 ami 13-13,5mm széles, kuplung alá
lánckerék alattit nemtom fejből,de ha azis lóg utána nézek,
18x22x23,5 dugó alatti tűgörgő
38x58x10 főtengely szimering
20x37x8 főtengely szimering
12x22x5, 12x25x7 vízpumpa szimering
30x40x8 lánc kerék alatti
14x22x5 váltó kar alatt
12x18x4 kuplung kilincs alatt
20x28x5 berúgó kar alatt
eltellik egy óra és 5-10 percet megyek ill. majdnem ennyiket pihenek.
egy óra mulva viszont bemelegszik és minden ok.