És ez lett kitalálva új konstrukcióként! Új tengely lett esztergálva úgy, hogy ahogy a képen is látjátok, lett hagyva magából az anyagból egy tárcsa (csak sokkal nagyobb mint a gyári átmérő), ill. dalamidból új fogaskerék készült. A fogaskerék belső része, valamint a tárcsa belső része is ki lett marva annyira, hogy elég szoros illesztéssel lett egymásra tolva. Ezek után 4 db 4 mm-es menetes furat, lapos-fejű csavar és fogja, mint szar a gatyát. Ha véletlenül a fogaskerékkel lenne valami, akkor is cserélhető marad (csak fogaskerék csere), és tengely használható továbbra is (ha a 2 szimering meg nem ette nagyon). Jól működik!
na crossosok, adok egy tippet a cr vízszivattyú kivitelezéséhez, nekem nagyon bevált, de fogjátok látni, hogy jobb mint a gyári! Amikor megvettem a mocit már valaki barbárkodott a vízsz. fogaskerekével, ugyanis egyfajta szoros illesztéssel van felrakva a tengely azon részére, ami sűrűn bordázott, és ez elengedte, úgy hogy a fogaskerék faszául pörgött a tengelyen önmagában (gondolom kicsit meg is melengették a motort, mert hogy normális hűtése nem lehetett az biztos, maximum a thermo-dinamika elvén. Ilyen az eredeti (a fogaskerék tövében a lyukak már valami barmolás eredménye).
Az elmélet, az elmélet! Az ember egész életében tanul, ártani nem fog senkinek, ráadásul pénztárca barát anyagból készült.
A jó könyv mindig megtalálta, és ma is megtalálja azokat, akiknek íródott.
Szevasztok!Nem haragszom rád,megadtad a választ akinek ez kell az jön.A témát nem én dobtam fel,nem nekem van már szükségem erre.Véleményem meg biztos van....
Viszont elgondolkodtam azon, hogy eddig kopott cuccossal hogy ment a gép. Nem volt kifejezetten "hanyattesős", de még így is nyomatékos volt. Igaz az öcsémnek egy kövérebb gázra még így is befigyelt a "hanyatt"! Kurva kíváncsi vagyok, hogy mit mutat majd! Őszintén szólva az eddigi paramétereket tekintve, kicsit kezdek előre "bereccsenteni"!
A jó hír az, hogy ebéd után megyek az "új" hengeremért, meg az új prox-szettért. Ezt viszont nem tudom, hogy másutt is bevállalnák-e (határidő)? Tegnap fél 2-kor vittem oda a szakinak a hengert és a fülem hallatára rendelte meg telcsin a dugó-szettet. Ma ebéd utánra kész!
Keme nem felejtem el megkérdezni a hüvelycserét, ezek után már engemis nagyon érdekel!
Sziasztok! Szevasz Sokadikx! Amit leírtál, azzal teljes mértékben egyetértek. Nekem nem ezzel van problémám, nem a segítségnyújtással. (Megjegyzem, hogy Faisstot teljes mértékben megértem, mert jelenleg is aktívan versenyez.) Ha tudsz olvasni a soraim között, akkor érteni fogod, de hogy könnyebb legyen, itt egy idézet a hozzászólásomra adott válaszból: "Bár,ha te sajnálod mindenre a lóvét akkor szerintem te "cigánykodsz",a tudást sosem adták,és nem is fogják senkinek.A megosztása a tudásnak haverok közt az más.Kérdezd meg Borkát vagy Gyurászikot,Sooky-t mennyiért vállal egy edzést,még a motorod is eladnád,ijedtedben." Erről beszélek!
"A tudás megosztása haverok közt az más." - ez itt a fórumon egy jó társaság szerintem, és bár veled sem találkoztam még soha, úgy tekintek rád mint egy haverra, és ezt most vedd komolyan! És nem csak rád, hanem mindenkire. Ez a fajta mentalitás itt eddig nem volt jellemző, remélem ezen túl sem lesz! Sajnos nem vagyunk egyformák!
"Garantálom,kondi és eredmény lesz,de ehhez sokszor megkell "halnotok".Ami nem egyik napról a másikra jön.A lényeg a rendszeresség.Az "Ezt már én tudom" dumát nem fogadom el,mindenkiben iszonyú sok van.Lásd,VB-re csak 1 ember jutott be állandóra,és még sok-sok év múltán is tanul.Pedig neki volt-van kitől tanulnia.(ezeket,nem elfelejteni)A nem tudom- nem akaromot nem ismerem,meg kell próbálni,aztán megjön a kedvetek,könnyebb lesz,minden és, ha már30 percet tudtok majd menni ott má kezdődik valami.Először, nem a pálya a lényeg.Bemelegit mocival stb.8-asozás,rajtolás,egyenes,féktáv,gyakorlás,pihi
,majd jön a pálya(már aki még tud fogni).Pálya feldarabolva gyakorol,majd 1-körös 2 körös gurulás .Ami hibát látok,bárkinél,kiintem,megmutatom,szólok,amit kijavít.A végén rajttal verseny,több is,mért 2 körösek ,későbbiekben ez fokozva."
Szerinted neked, meg a magamfajtának erre van szüksége? Mert szerintem nem! Erre Faisstnak van szüksége, meg annak, aki versenyezni akar és eredményeket szeretne elérni. De természetesen mindenki úgy csinálja ahogy akarja! Én megmaradok hobby-motorosnak, még akkor is ha, idézet: "Emiatt az aggályoskodások miatt tart itt ez a szerencsétlen ország". Még az is lehet, hogy én idéztem elő a pénzügyi-gazdasági válságot, nem?
Mennék szívesen csak nekem általában a szombat lenne a jó Vasárnap meg ráfeküdtem párszor a még nem teljesen összeforrt bordámra és fáj megint. Muszáj lesz megvárni míg teljesen összeforr.
nagyon elcseszerintettem a vasárnapi napot.nem vagyok rá büszke.vettem egy fmf dobot az enyémre.de a tiednek akkor is jobb hangja van!vasárnap jössz nyársapátra?ha nem fagy meg a hó alatt a talaj,kurva jó lesz
A jó könyv mindig megtalálta, és ma is megtalálja azokat, akiknek íródott.
LINK
Keme nem felejtem el megkérdezni a hüvelycserét, ezek után már engemis nagyon érdekel!
"A tudás megosztása haverok közt az más." - ez itt a fórumon egy jó társaság szerintem, és bár veled sem találkoztam még soha, úgy tekintek rád mint egy haverra, és ezt most vedd komolyan! És nem csak rád, hanem mindenkire. Ez a fajta mentalitás itt eddig nem volt jellemző, remélem ezen túl sem lesz! Sajnos nem vagyunk egyformák!
"Garantálom,kondi és eredmény lesz,de ehhez sokszor megkell "halnotok".Ami nem egyik napról a másikra jön.A lényeg a rendszeresség.Az "Ezt már én tudom" dumát nem fogadom el,mindenkiben iszonyú sok van.Lásd,VB-re csak 1 ember jutott be állandóra,és még sok-sok év múltán is tanul.Pedig neki volt-van kitől tanulnia.(ezeket,nem elfelejteni)A nem tudom- nem akaromot nem ismerem,meg kell próbálni,aztán megjön a kedvetek,könnyebb lesz,minden és, ha már30 percet tudtok majd menni ott má kezdődik valami.Először, nem a pálya a lényeg.Bemelegit mocival stb.8-asozás,rajtolás,egyenes,féktáv,gyakorlás,pihi
,majd jön a pálya(már aki még tud fogni).Pálya feldarabolva gyakorol,majd 1-körös 2 körös gurulás .Ami hibát látok,bárkinél,kiintem,megmutatom,szólok,amit kijavít.A végén rajttal verseny,több is,mért 2 körösek ,későbbiekben ez fokozva."
Szerinted neked, meg a magamfajtának erre van szüksége? Mert szerintem nem! Erre Faisstnak van szüksége, meg annak, aki versenyezni akar és eredményeket szeretne elérni. De természetesen mindenki úgy csinálja ahogy akarja! Én megmaradok hobby-motorosnak, még akkor is ha, idézet: "Emiatt az aggályoskodások miatt tart itt ez a szerencsétlen ország". Még az is lehet, hogy én idéztem elő a pénzügyi-gazdasági válságot, nem?
Nah, én a magam részéről ezt a témát lezártam!
új komplett kuplung és láncszett eladó.
06209112937