Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Végüis melyik dugattyú mellet maradtál akkor? Prox? Nekem wiseco lesz azt mondták két nap alatt tudnák postázni és 37e!
Nagyon ki akarom próbálni a CR-t!
és mennyibe van egy ilyen kialakítása? a méreteket a régi darabról szedted le vagy máshonnan?
Minusz 1-2-ben is húzzuk Nyársapáton vasárnap?
És ez lett kitalálva új konstrukcióként! Új tengely lett esztergálva úgy, hogy ahogy a képen is látjátok, lett hagyva magából az anyagból egy tárcsa (csak sokkal nagyobb mint a gyári átmérő), ill. dalamidból új fogaskerék készült. A fogaskerék belső része, valamint a tárcsa belső része is ki lett marva annyira, hogy elég szoros illesztéssel lett egymásra tolva. Ezek után 4 db 4 mm-es menetes furat, lapos-fejű csavar és fogja, mint szar a gatyát. Ha véletlenül a fogaskerékkel lenne valami, akkor is cserélhető marad (csak fogaskerék csere), és tengely használható továbbra is (ha a 2 szimering meg nem ette nagyon). Jól működik!
az jo tölem bármikor mehetünk ugy is közel van mindkettö
na crossosok, adok egy tippet a cr vízszivattyú kivitelezéséhez, nekem nagyon bevált, de fogjátok látni, hogy jobb mint a gyári! Amikor megvettem a mocit már valaki barbárkodott a vízsz. fogaskerekével, ugyanis egyfajta szoros illesztéssel van felrakva a tengely azon részére, ami sűrűn bordázott, és ez elengedte, úgy hogy a fogaskerék faszául pörgött a tengelyen önmagában (gondolom kicsit meg is melengették a motort, mert hogy normális hűtése nem lehetett az biztos, maximum a thermo-dinamika elvén. Ilyen az eredeti (a fogaskerék tövében a lyukak már valami barmolás eredménye).
Az elmélet, az elmélet! Az ember egész életében tanul, ártani nem fog senkinek, ráadásul pénztárca barát anyagból készült.
A jó könyv mindig megtalálta, és ma is megtalálja azokat, akiknek íródott.
Hogy a viharba ne próbálom ki, sőt ha lehet minél többet járnék oda is. Amit beszéltünk az is most is áll.
Na akkor csatabárd elásva!
edelény? dédes? nemprobálod ki?
Hát aki megtanul könyvből....... az má nagyon profi.
Szevasztok!Nem haragszom rád,megadtad a választ akinek ez kell az jön.A témát nem én dobtam fel,nem nekem van már szükségem erre.Véleményem meg biztos van....
biztos vagyok benne hogy egy picit más lesz.több láncfeszités,és fékezés lesz a motorozás során.én szurkolok.megyek veszek is hozzá ezt azt.
Viszont elgondolkodtam azon, hogy eddig kopott cuccossal hogy ment a gép. Nem volt kifejezetten "hanyattesős", de még így is nyomatékos volt. Igaz az öcsémnek egy kövérebb gázra még így is befigyelt a "hanyatt"! Kurva kíváncsi vagyok, hogy mit mutat majd! Őszintén szólva az eddigi paramétereket tekintve, kicsit kezdek előre "bereccsenteni"!
A jó hír az, hogy ebéd után megyek az "új" hengeremért, meg az új prox-szettért. Ezt viszont nem tudom, hogy másutt is bevállalnák-e (határidő)? Tegnap fél 2-kor vittem oda a szakinak a hengert és a fülem hallatára rendelte meg telcsin a dugó-szettet. Ma ebéd utánra kész!

Keme nem felejtem el megkérdezni a hüvelycserét, ezek után már engemis nagyon érdekel!
Sziasztok! Szevasz Sokadikx! Amit leírtál, azzal teljes mértékben egyetértek. Nekem nem ezzel van problémám, nem a segítségnyújtással. (Megjegyzem, hogy Faisstot teljes mértékben megértem, mert jelenleg is aktívan versenyez.) Ha tudsz olvasni a soraim között, akkor érteni fogod, de hogy könnyebb legyen, itt egy idézet a hozzászólásomra adott válaszból: "Bár,ha te sajnálod mindenre a lóvét akkor szerintem te "cigánykodsz",a tudást sosem adták,és nem is fogják senkinek.A megosztása a tudásnak haverok közt az más.Kérdezd meg Borkát vagy Gyurászikot,Sooky-t mennyiért vállal egy edzést,még a motorod is eladnád,ijedtedben." Erről beszélek!

"A tudás megosztása haverok közt az más." - ez itt a fórumon egy jó társaság szerintem, és bár veled sem találkoztam még soha, úgy tekintek rád mint egy haverra, és ezt most vedd komolyan! És nem csak rád, hanem mindenkire. Ez a fajta mentalitás itt eddig nem volt jellemző, remélem ezen túl sem lesz! Sajnos nem vagyunk egyformák!

"Garantálom,kondi és eredmény lesz,de ehhez sokszor megkell "halnotok".Ami nem egyik napról a másikra jön.A lényeg a rendszeresség.Az "Ezt már én tudom" dumát nem fogadom el,mindenkiben iszonyú sok van.Lásd,VB-re csak 1 ember jutott be állandóra,és még sok-sok év múltán is tanul.Pedig neki volt-van kitől tanulnia.(ezeket,nem elfelejteni)A nem tudom- nem akaromot nem ismerem,meg kell próbálni,aztán megjön a kedvetek,könnyebb lesz,minden és, ha már30 percet tudtok majd menni ott má kezdődik valami.Először, nem a pálya a lényeg.Bemelegit mocival stb.8-asozás,rajtolás,egyenes,féktáv,gyakorlás,pihi

,majd jön a pálya(már aki még tud fogni).Pálya feldarabolva gyakorol,majd 1-körös 2 körös gurulás .Ami hibát látok,bárkinél,kiintem,megmutatom,szólok,amit kijavít.A végén rajttal verseny,több is,mért 2 körösek ,későbbiekben ez fokozva."

Szerinted neked, meg a magamfajtának erre van szüksége? Mert szerintem nem! Erre Faisstnak van szüksége, meg annak, aki versenyezni akar és eredményeket szeretne elérni. De természetesen mindenki úgy csinálja ahogy akarja! Én megmaradok hobby-motorosnak, még akkor is ha, idézet: "Emiatt az aggályoskodások miatt tart itt ez a szerencsétlen ország". Még az is lehet, hogy én idéztem elő a pénzügyi-gazdasági válságot, nem?

Nah, én a magam részéről ezt a témát lezártam!
ez egy bölcs gondolat.amig nem forr össze teljesen addíg ne is erőltesd.akkor majd legközelebb,még csak most kezdődik igazán a szezon
Mennék szívesen csak nekem általában a szombat lenne a jó Vasárnap meg ráfeküdtem párszor a még nem teljesen összeforrt bordámra és fáj megint. Muszáj lesz megvárni míg teljesen összeforr.
nagyon elcseszerintettem a vasárnapi napot.nem vagyok rá büszke.vettem egy fmf dobot az enyémre.de a tiednek akkor is jobb hangja van!vasárnap jössz nyársapátra?ha nem fagy meg a hó alatt a talaj,kurva jó lesz
Vártalak a hétvégén egy hátsó dob hallgatózásra.
teccik nekem ez a hó! emlékszel hogy kezdtük ezt az egész bohóckodást?franc be abba a zsalu tréningbe! irány a pálya
crf 250-esek_!

új komplett kuplung és láncszett eladó.

06209112937
Tudjátok mi a jó az izomlázban? Teljesen elvonja a figyelmet a bordatörésről.