Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

énisénisénis :178 cm és 62kg
Ha láttatok már majmot köszörűkövön!Majd nyársapáton!A kx hátsó sárvédője kalapál a gumin!Én is röhögök magamon nagyon viccesen festek!
Én szeretnék 80-ra fogyni. Mióta krosszal foglalkozom, kilóban lement 6-7 ZSÍR, és feljött ugyanennyi izom. Ez picit több, mint egy év.
norbi ég a zsír bazze
épp a versenysúly kérdését tárgyaljuk....csika1 nyert.... eddig
3 hónap,és ha akarom -40!kg!
Újra itt, 177/84 kiló, vagy mi a verseny tárgya?
Zsírosba nyomom!
gyúrsz vaza hogy ilyen szép nagyra nőttél...
én olyan 183 95 kiló
Majd én!193cm,140kg!Amúgy sziasztok!
én is benne vagyok a heti torna órában.bár mindíg én vagyok a legfáradtam és a legtöbbet pofára eső.
172 cm 56 kiló,vagyok má vagy 22éve.Tartom a versenysúlyom!
Az meg embertelen,de te tudod,üzemórás az is.Fáradtan rugdosni nem kellemes.Ha meg olyan fáradt vagy,hogy nembirod berúgni,oszt tolni kell,me má sirógörcsöd van milyen szerencsétlen vagy,fölhöz baszod oszt leülsz pihenni,majd belegondolsz milyen messze áll az autó,szomjas vagy,ideges,oszt mikor felállitod rugdosod nem indul,de erő nincs gondolj rá mit irtam mert ezt egy párszor átéltem 5kilóssal.Ha lett volna nálam pisztoly biztos fejbelövöm magam.
Én is 125-t szeretem a legjobban. Milyen a versenyzőalkat?
de igaza van hogy 125 el nyomja
de itt komoly testsúlykülönbségek vannak ám ő pont versenyzőalkat alattam nem menne úgy a 125 mint alatta
Azért az mond valamit, hogy 2T 125-tel motorozol. Tudsz élni
Figyelemreméltó, hogy ennyi motorostapasztalat után, mint az elvárható lenne, nem a 500ast, vagy a 450est hajszolod, hanem egy kis szöcskét
de valahogy minden motor ilyen mostanában ilyen "reklámmotor" nemtudom mivan itt de buziság
ezért mondom hogy lehet hogy pénztárcakímélőbb lenne egy 500-as
Havonta,cserélem.3-6 havonta hengert,meg mindent.Nekem se jött be a 4 ütem lassabb is voltam,öregen nehéz rászokni a motorfékre,meg hullanak,píztemető,régebbi 125 nekem jobb.Az aluvázasak is hamar kihullottak,főleg nyáron.Nem is tudom mi a jó már.KB félévig jó az új motor,ha rendesen használod,azt annyit ér mint egy régi (állapotra gondoltam).Felújitod azt úgyse olyan már mint legelőször.Utána eladod.Olyanok,mint valami reklám cuccok.A régiekbe még volt anyag minden téren.
megfogok maradni a jóöreg 2t nél
ez az első 4t motorom meg sztem az utolsó is
dugó szelep vezlánc egy vagyon bazzeg felújítani a 2t élvezetesebb és gazdaságosabb főleg egy 500 as sokat elmegy a dugócseréig
Isten vagy Matyi micsoda, forditva? egy karbantartó rakta össze a motoromat, nekem nem volt beleszólásom, mert mire odamentem már összerakta, pedig mondtam neki, hogy várjon meg vele majd én megcsinálom. Azért mégiscsak megcsináltad a lehetetlent, csak egy csapágyat kell ragasztani a többi jó igy is? Remélem minden alkatrész nálad van, és semmit sem felejtettem el. Le vagyok kötelezve, tényleg elismerésem.