Na jó! Ideírom, úgy is ismerik a nevét a NET-en is! Írd be a google-ba, hogy "Gyöngyösi Róbert dragster", aztán nézd meg a találatokat! (Lehet, hogy juniorban is lesz ilyen név, mert a fia is versenyez). Tényleg komoly és nagyon hozzáértő szerelő. Ha neki ez a gépműhely megfelel, akkor jó! Na, holnap mondom majd a hüvelyezéses árat is! (de csak ha kíváncsi vagy) A képen a dobogó tetején.
Na, főtengely-szimering is cserés! Átforgatva a hajtókart, a főtengely mindkét sonkája csupa olaj. Ez pedig azt jelenti, hogy a forgattyúsházban van rendesen. Nem is figyeltem a leeresztett motorolaj mennyiségét, de hogy nincs meg 7 dl az biztos! Az az érdekes, hogy az 1:20-hoz kevert üzemanyag (meg gondolom az átfolyó motorolaj egy része) ellenére alig füstölt. Nem is értem ...okádnia kellett volna!
Olyan csavrhúzót kell használni, amiben a fém-szár teljes egészében végighalad (általában fanyelű és az ilyet lehet ütni kalapáccsal is a végén). Járó motor mellett ha a csavarhúzó végét nekitámasztod a vizsgálandó felületnek, amásik végét (ahol a nyél van) a füledhez teszed akkor hallani fogsz olyat is, amit egyébként nem. A fém-fém érintkezés továbbítja a hangot! (Gondolj csak a Karl May könyvekre, meg egyéb "indiános" filmekre, ahol a vonat közeledését a sínhez közel rakott fülükkel is érzékelték) És ez nem vicc! Jobb autószerelő-képzéssorán még az "átkosban" előzetes hibafelvételezés módszereként ezt oktatták is! Arra kifejezetten jó, hogy a hiba kissé konkrétabb helyét elég jól be lehessen határolni. Próbáld csak ki! Működik!
Még nem hallottam csörgő dugót, de szerintem a társaságban majd egyszerre fog eljönni az ideje, mert mindenki most cserél dugót.
Szegény Matlé most hivott, hogy sikerült összerakni a váltómat, 4,5 óra szopással, nagyon boldog vagyok, köszi Matyi
Lehet, hogy a hétvégén már én is a motoromat fogom bejáratni.
Na, figyelj csak! Beszéltem Pinkmotorsékkal (sokan hivatkoztak már rájuk, hogy korrekt áraik vannak), és ami nekem kellene dugó Prox-ból az 33.900.-, de jelenleg nincs méret, talán! 3-4 hét múlva (de ez sem biztos). Ehhez jön a postaköltség, akkor kb. 35-35,5 ezer. Ha még Kiskőrösre is elmennék, + 2 ezer a benzin, otttartunk, hogy 37-37,5 és akkor még nincs benne a gépmunka! Szerintem nekem nem lenne olcsóbb. Megkérdezem holnap a szakit amikor megyek a hengerért, hogy mennyiért cserélne hüvelyt anyagárastul munkadíjastul, aztán majd megírom (nem akarlak idegesíteni vele, de szerintem itt olcsóbb) és olvastad hogy korábban mit írtam az ürgéről (a szaktudás). Az a motorszerelő srác, aki nekem is ajánlotta egy nagyon komoly szerelő, Japánban (is) tanult, hobbyként meg Dragster-versenyző, a hazai versenyek jelentős részén indul, általában futamgyőztes. Nem akarom itt reklámozni, majd mesélek róla vasárnap.
Szegény Matlé most hivott, hogy sikerült összerakni a váltómat, 4,5 óra szopással, nagyon boldog vagyok, köszi Matyi
Lehet, hogy a hétvégén már én is a motoromat fogom bejáratni.
A sarat kikerülni ingyen van, a letépős fóliaszett (5db) meg 5000Ft