Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na még egy kép (ez volt az uccsó)!
Na jó! Ideírom, úgy is ismerik a nevét a NET-en is! Írd be a google-ba, hogy "Gyöngyösi Róbert dragster", aztán nézd meg a találatokat! (Lehet, hogy juniorban is lesz ilyen név, mert a fia is versenyez). Tényleg komoly és nagyon hozzáértő szerelő. Ha neki ez a gépműhely megfelel, akkor jó! Na, holnap mondom majd a hüvelyezéses árat is! (de csak ha kíváncsi vagy) A képen a dobogó tetején.
nalátod,nemis baj hogy szétszedted:
Na, főtengely-szimering is cserés! Átforgatva a hajtókart, a főtengely mindkét sonkája csupa olaj. Ez pedig azt jelenti, hogy a forgattyúsházban van rendesen. Nem is figyeltem a leeresztett motorolaj mennyiségét, de hogy nincs meg 7 dl az biztos! Az az érdekes, hogy az 1:20-hoz kevert üzemanyag (meg gondolom az átfolyó motorolaj egy része) ellenére alig füstölt. Nem is értem ...okádnia kellett volna!
Nyársapát is fizetős?
Ajjaj, elment minden pénzem :S, mennyi volt?
köszönöm,éénis erre gondoltam,de azt hittem hülyeség!
Olyan csavrhúzót kell használni, amiben a fém-szár teljes egészében végighalad (általában fanyelű és az ilyet lehet ütni kalapáccsal is a végén). Járó motor mellett ha a csavarhúzó végét nekitámasztod a vizsgálandó felületnek, amásik végét (ahol a nyél van) a füledhez teszed akkor hallani fogsz olyat is, amit egyébként nem. A fém-fém érintkezés továbbítja a hangot! (Gondolj csak a Karl May könyvekre, meg egyéb "indiános" filmekre, ahol a vonat közeledését a sínhez közel rakott fülükkel is érzékelték) És ez nem vicc! Jobb autószerelő-képzéssorán még az "átkosban" előzetes hibafelvételezés módszereként ezt oktatták is! Arra kifejezetten jó, hogy a hiba kissé konkrétabb helyét elég jól be lehessen határolni. Próbáld csak ki! Működik!
Már a Bugyiért is kellett fizetni. Tanuló jegy nem volt, pedig azt akartam venni.
Bugyi már fizetős, vagy most nem szedtek tőletek semmit?
Még nem hallottam csörgő dugót, de szerintem a társaságban majd egyszerre fog eljönni az ideje, mert mindenki most cserél dugót.
Szegény Matlé most hivott, hogy sikerült összerakni a váltómat, 4,5 óra szopással, nagyon boldog vagyok, köszi Matyi
Lehet, hogy a hétvégén már én is a motoromat fogom bejáratni.
Na, figyelj csak! Beszéltem Pinkmotorsékkal (sokan hivatkoztak már rájuk, hogy korrekt áraik vannak), és ami nekem kellene dugó Prox-ból az 33.900.-, de jelenleg nincs méret, talán! 3-4 hét múlva (de ez sem biztos). Ehhez jön a postaköltség, akkor kb. 35-35,5 ezer. Ha még Kiskőrösre is elmennék, + 2 ezer a benzin, otttartunk, hogy 37-37,5 és akkor még nincs benne a gépmunka! Szerintem nekem nem lenne olcsóbb. Megkérdezem holnap a szakit amikor megyek a hengerért, hogy mennyiért cserélne hüvelyt anyagárastul munkadíjastul, aztán majd megírom (nem akarlak idegesíteni vele, de szerintem itt olcsóbb) és olvastad hogy korábban mit írtam az ürgéről (a szaktudás). Az a motorszerelő srác, aki nekem is ajánlotta egy nagyon komoly szerelő, Japánban (is) tanult, hobbyként meg Dragster-versenyző, a hazai versenyek jelentős részén indul, általában futamgyőztes. Nem akarom itt reklámozni, majd mesélek róla vasárnap.
bohóckodsz?
az mit jelent,hogy csavarhúzóval füleled?
Összeállnátok azt bekaparnátok motorokkal.
Gondolom.
Ennyit megérne nekünk is neked is.
nem rögtön...
Megvernétek,elásnátok.
Amit feltettem 2. videót azon van a kedvenc kanyarkombinációm A hosszú asztal utáni jobbos mandiner, ugrató, balkanyar.
Be van má az járatva.VERSENYMOTOR-nak csinálták,ellustul
Ezért gyere te is
Nem...azt én vettem 25-ért, Prox. (Nem vagyok elhalva tőle, de nem is olyan rossz. Az én szintemen megfelelő)
Legközelebb,menjetek egymáshoz közelebb,vagy ,ha van kinn gyorsabb mint ti,próbáljátok,mégha 1-2 kanyrig is ,de követni.Menni fog az.
Jóóóvanna...Szeretném finoman, szépen, vigyázva hozzászoktatni a mocit az új szívéhez

A sarat kikerülni ingyen van, a letépős fóliaszett (5db) meg 5000Ft