A hengertalp alá biztosan jó (általában papír), de a hengerfej alatt (bár én még az enyémet nem vettem le, és nem tudom milyen a CR-é) aluminium lemez szokott tömíteni általában. A kérdés az, hogy ami benne volt, mennyire lapult széjjel? Bár vannak ezek az 1000-1200 C-os tömítőpaszták, azzal kombinálva szerintem jó a régi. Minden esetre megmenekülsz jó pár db ezres kidobásától!
van benne egy pici hernyo csavar oldalrol, utána befogod satuba az alu végét, ahová a tengely megy bele, és fent a fényes szár persely felöli végében találsz keresztbe lukakat, abba beledugsz egy megfelelö acél köracélt, rá egy hosszabito csövet és elkezded kitekerni,
mikor összerakod kend be loctite menet rögzitövel, ha nem jön szét akkor melegitsd meg, de utána ki kell cserélni az o-gyűrűt ami a végében van,,
Szia Zoli! A többiek mind jól mondják! ...csavar ki, aztán már jön is lefelé! Mennyire lehet orvosolni az általam küldött gépipari mintapéldányokat? Nagyon gáz? Vagy jó lesz? Izgulok miatta!
nekem szerelő azt mondta,hogy visszarakja azokat a tömítéseket amik benn voltak.
jó lesz az úgy? a hengertalpra azt mondta,majd vág ő klingeritből!
szerintetek?
250esét még nem szedtem le de ki kell csavarni, mert beszúrás van a tengelyen. Így már én is jártam, de csak jól megijesztett, ismerős ugyan így járt harmadikban, és sikerült neki e miatt rendesen túlugrani egy ugratót, kicsit összetört a váz, meg jókora véraláfutások lett a vége.
hello Hondások,
csak 1 kérdés azokhoz akik már szedtek le 250es CR váltókart:
Az csak úgy jön le ha kiveszem a csavart is? Gondolok itt arra,hogy van egy beszúrás a tengelyen?
Elforog a váltókarom! azt hittem háromba rakom,húztam neki egy csutkagázt.... ...és még mindig kettőbe volt! De nem tört le a hátsó sárvédő
Megjött a csapágy a lengőkarhoz végre nekiállhatok összerakni a gépet. A láncom meg nem tudom merre van hétfőn rendeltem de még nem érkezett meg. A gyújtás tekercsem meg nagyon gyanús hogy le van égve . Többet nem veszek Magyarországról motort. Most tekercselhetek egy gyújtást is.
Szasztok! Lazitsd meg a kuplung/fékkar felfogatóját anniyra, hogy éppen ne rázkódjon ki a csavar . Vághatsz alá műanyag fóliát akkor jobban elcsúszik, de én pl csak simán meglazitottam és mikor felkászálódok, csak visszaigazitom és megyek tovább egyszerű és nagyszerű
Szia Nautilus! Igazad van abban, hogy azok a kézvédő keretek nagyon jók, nekem a KTM –emen van, de szerintem nehezebb tőle kormányozni. Próbáld ki, ha megszoktad a kézvédővel, utána anélkül, sokkal másabb lesz. Vagy csak nekem?
Csoki! Én okos fékkar helyett, inkább ilyen korlátot használok. Azóta sokkal nyugodtabban megyek neki fáknak, döntöm le kanyarban, ugratok double backflipeket, ütök el lovakat a határban... 5000 pénz volt, egy kar meg 1000, lehet gyorsan fejszámolni, bár lehet néhány ember szerint nem esztétikus.
Sziasztok! Használ valamelyőtök flexibilis fék vagy kuplung kart? Milyen lehet? Mert elég sűrűn eltörik a sima kar nekem. Dud mondani nekem valami tapasztalatot?
mikor összerakod kend be loctite menet rögzitövel, ha nem jön szét akkor melegitsd meg, de utána ki kell cserélni az o-gyűrűt ami a végében van,,
jó lesz az úgy? a hengertalpra azt mondta,majd vág ő klingeritből!
szerintetek?
kiveszed teljesen a csavart a váltókarből és már lent is van.
Tetszik az ára
csak 1 kérdés azokhoz akik már szedtek le 250es CR váltókart:
Az csak úgy jön le ha kiveszem a csavart is? Gondolok itt arra,hogy van egy beszúrás a tengelyen?
Elforog a váltókarom! azt hittem háromba rakom,húztam neki egy csutkagázt.... ...és még mindig kettőbe volt! De nem tört le a hátsó sárvédő
Második hajlásnál tőben letört. De azért fék nélkül is jól elvoltam a pályán.