a váltóba rendszeresen ellenőrizd az olajszintet,lehet főtengely szimering elhasználódása is,nézd meg milyen szinű a gyertya,légszürőt mikor tisztítottad,cserélted?kevés levegő is okozhat füstölést mert feldúsul a keveréked,akár a szivató is okozhatja,láttatlanba elég nehéz.de lépésről lépésre haladva meglesz a hiba
nem tudom,nekem is volt derbim de mindig okádta az olajat!
de olyan szinten,hogy ráfojt a lengővillára is!
minőségi olaj,tokéletesebb égés...
én ásványi olajjal jártam egy ideig vele utánna váltottam szintetikusra és megoldódott a probléma.a tovább információkért fáradt a derbi topikba!
Elcseréltem a Kawát egy 125-ös Pegaso-ra. Matlé szerint hülyeség, de nekem tetszik a kis gép, és Nyulamnak is, alig várja, hogy menjen vele. Mégiscsak enduro, én is inkább elszaladgálok vele, akár 50-esként, mint a 400-as sportgéppel.
mert ha igen akkor enduroztam vele egyszer!
de olyan szinten,hogy ráfojt a lengővillára is!
minőségi olaj,tokéletesebb égés...
én ásványi olajjal jártam egy ideig vele utánna váltottam szintetikusra és megoldódott a probléma.a tovább információkért fáradt a derbi topikba!
szerintem az a baj hogy nem köszörülte le a kétkomponensű ragasztót amivel először próbálkoztam,