hááát,nézd a te dolgod,pénztálcád én is sok marhaságra elbaszom a pénzt,a lényeg hogy menjünk redszeres krosszolni,meg ha jó idő lesz túrázni, a többi nem lényeges
ha elfogadsz egy jo tanácsot, ,:
1 , cserélj hajtokart is, nem tudod mikor volt utoljára cserélve, nyilván azota párszor már lett dugo cserélve, ugyhogy az élete vége felé járhat, plussz jellemző hiba hogy mikor felűl megjön a joval nagyobb kompresszio, utána viszonylag rövid időn belűl széjjel bassza a hajtokart, ami nem kis kárral szokott járni,,,
2 , lenyalt, sérűlt nicasil felűlettel SOHA nem szabad összerakni egy 2t, mert ugy működik mint egy vésőgép, minden fel-le mozgáskor,pikk paak széjjel bassza az ujj dugodat,,!
3 , nem rossz megoldás a hűvelyeztetés,föleg egy öregebb motornál, csak jo helyen csináltasd, ahol tényleg jominőségű hüvelyt raknak bele, nem valami 3. osztályu zárványos öntvény vackot,, sok kűlömbséget nem fogsz teljesitményben észre venni, föleg nem egy 250-esnél , dugocserekor meg felfurják eggyel nagyobb tulméretre,és annyi,,
Amilyen állapotban az a dugó van én szétszedném mindenképpen a blokkot. Azzal nem vesztesz semmit hogy megnézed, de ha gubanc van és úgy hagyod azzal sokat.
dugó leszedve,hajtókar megmozgat le-fel és semmi!
megéri szétbontatnom,hogy főtengely csapágyakat cseréljen?
dugócsere az biztos mivel nagyon rossz állapotban van!
ha a nikasilom le van kopva akkor hüvelyeztessek?
akkor mi történik ha lekopott nikasillal összerakatom?
Halihó emberek! Valaki esetleg megtudná mondani a méreteit egy ilyen idomnak?pl 2003-feletti CR125 vagy CRF? asszem berajzoltam elég az a 2 méret NAGYON KÖSZIII
Havernak is volt derbije ami elég csúnyán füstölt, kissé szét is volt hulva. kipróbáltuk igol stsr olajjal és azzal alig füstölt! de a főtengelyszimeringre érdemes ránézni nem ereszt e!
Pitsába.
Szakadjon meg a posta. Hétfőn küldök egy másikat, és ha véletlen kettő jönne meg idővel, akkor így jártunk. A postacímed/neved nincs már meg, légyszi küldd el még egyszer a mailemre.
Tudom, hogy értesz hozzá, meg valahol igazad van, de ez 2T, legalább tudom szerelni, és annyira csak nem szar, ha több tízezret eladtak belőle, ezzel a blokkal meg több százezer motor fut.
Számomra nagyobb értéke van, hogy szívesen felülök rá elszaladni ide-oda, boltba, a határba, 50-esként még el lehet sütni, ha megállítanak, és Mónit is érdekli. A Kawával pályázgatni se időm, se pénzem, másra nem tudtam volna használni, és mióta hírdetem, 2-3 ,,szuper" csereajánlattól eltekintve a kutyát se érdekelte, mert öreg és nincs lepapírozva rendesen. Kaphattam volna érte e-h dobfékes Dominatort, meg tt350-et, ami csak ,,kicsit csörög", meg ilyen régi és drága fosokat.
Én ki nem hagynék egy alkalmat se, ha mehetünk krosszozni, pályázás kedvéért sem, így is necces, hogy a fél hétvégém folyton erre megy el Mi lesz, ha jön a jó idő, és még túrázni is el akarunk járni...
kakukk9hotmail.com
de még nem vagyok otthon
kéne mer a demo szar vagyis kevés
1 , cserélj hajtokart is, nem tudod mikor volt utoljára cserélve, nyilván azota párszor már lett dugo cserélve, ugyhogy az élete vége felé járhat, plussz jellemző hiba hogy mikor felűl megjön a joval nagyobb kompresszio, utána viszonylag rövid időn belűl széjjel bassza a hajtokart, ami nem kis kárral szokott járni,,,
2 , lenyalt, sérűlt nicasil felűlettel SOHA nem szabad összerakni egy 2t, mert ugy működik mint egy vésőgép, minden fel-le mozgáskor,pikk paak széjjel bassza az ujj dugodat,,!
3 , nem rossz megoldás a hűvelyeztetés,föleg egy öregebb motornál, csak jo helyen csináltasd, ahol tényleg jominőségű hüvelyt raknak bele, nem valami 3. osztályu zárványos öntvény vackot,, sok kűlömbséget nem fogsz teljesitményben észre venni, föleg nem egy 250-esnél , dugocserekor meg felfurják eggyel nagyobb tulméretre,és annyi,,
crf -el kell meni jó játék
megéri szétbontatnom,hogy főtengely csapágyakat cseréljen?
dugócsere az biztos mivel nagyon rossz állapotban van!
ha a nikasilom le van kopva akkor hüvelyeztessek?
akkor mi történik ha lekopott nikasillal összerakatom?
Szakadjon meg a posta. Hétfőn küldök egy másikat, és ha véletlen kettő jönne meg idővel, akkor így jártunk. A postacímed/neved nincs már meg, légyszi küldd el még egyszer a mailemre.
(az a gyanúm, hogy a postások CR-rel járnak)
Számomra nagyobb értéke van, hogy szívesen felülök rá elszaladni ide-oda, boltba, a határba, 50-esként még el lehet sütni, ha megállítanak, és Mónit is érdekli. A Kawával pályázgatni se időm, se pénzem, másra nem tudtam volna használni, és mióta hírdetem, 2-3 ,,szuper" csereajánlattól eltekintve a kutyát se érdekelte, mert öreg és nincs lepapírozva rendesen. Kaphattam volna érte e-h dobfékes Dominatort, meg tt350-et, ami csak ,,kicsit csörög", meg ilyen régi és drága fosokat.
Én ki nem hagynék egy alkalmat se, ha mehetünk krosszozni, pályázás kedvéért sem, így is necces, hogy a fél hétvégém folyton erre megy el Mi lesz, ha jön a jó idő, és még túrázni is el akarunk járni...