Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csákány
Na mentek krosszolni?
bassza meg a szar fém tankos motoromat
enged az a szar és kemény forrasztással megcsináltuk de ma feltetem, és folyik. Úgyhogy ma is csak a szerelés jutott
kakukk honvéd jelentkezem
Üdv mindenkinek.
Van még itt valaki?
Köszönöm a gyors választ!
...na mégegyszer: BR7EG, B7EG, BR7ES, B7ES
Vagy 2 ütemű hajtóműolaj, vagy négyüteműbe való motorolaj (4T motorolajnál fontos az olaj "T" jelzése, ez az olaj tartalmazza a kuplung megcsúszásának megakadályozásához az adalékot). A gyári gyertyája Br8EG, de javaslom, hogy legalább eggyel kisebb hőértékűt (pl. BR7ES, B7ES vagy BR7EG, BR7EG - az "R" jelzés csak a "rádiózavarszűrésre" utal, az "EG" nemesfém-elektróda jelzés, az "ES" a rézelektróda jelzése) tegyél bele, a gyárit szerintem még a versenyzők se mindig tudták kiégetni.
Szasztok!

Ma is jót kaprattunk! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Sziasztok!
A segítségeteket kérném! Cr 500-ba (92) milyen olaj(váltóba és mennyi) és gyertya kell?
Előre is köszönöm!
Az is lehet hogy át van ázva már a kipufogogyapot érdemes cserélni héba hóba.
Külön olajzásos?Egyébként mindegyik 2t köpi az olajat.
Szerintetek ha egy 2T-motorba a kipufból jön az olaj elég rendesen akkor az csak attól lehet h túl sok olajat kap?vagy lehet valami más gond is?
Azt mondták 1-2hét mire kész lesz hétfőn lesz 1 hete, szóval majd akkor felhívom őket. Blokkot még nem piszkáltam, csak a hengert szedtem le.
igen pontosan,látom találékony vagy! akkor többet nem is jártatom a számat,látszik hogy nem hungary fag csapágy bolt.legyetek jók
ez 2percre van tölem
germalex kft asszem ez már 18.ker az ullöi uton kifele van jobb oldalt a páratlan oldalon 271-291 es számok között,homasitát ford petrányit könnyen megismered onnan kb 80-100méterre ahogy áthuppansz a vasuti sineken rögtön jobbra egy udvarba van,tüzép is van ott,talán liszt f.ut 1 ha gps el mész,de én azt mondom hagyatkozz a szemedre.éveke óta oda járok,rengeteg motort raktam össze azokból az anyagokból és minden van ott egész jó áron.ha nagyon messziről mész vagy nem vagy képbe vakarok valahonnan egy telefonszámot,sokan járnak oda O gyürü,szimering,csapágy,ékszij,tömitő,ragsztó anyagok hozzá értő eladótól(nem érdekem reklámozni,de az elmúlt években soha nem volt rá panasz)
ne rakjatok bele skf-et!jó meg drága is csak nem oda való,hamarabb elfárad, nachi,koyo,ntn nyugodtan,ez mind japán de szart felesleges bele venni,akkor inkább neki se állj a generálnak
te hol veszed ennyiért?a legdrágább se kerül 3000nél többe.kivéve ha bemész a motoros boltba,mert ott elhozzák a csapágybóltból és nem kis haszonnal neked ennyiért adják
főtengely csapágy az 28/63 c akármi méretű 2800-3000ft /db, főtengely szimering 600-1100ft között, ha pontos méretek kellenek mert szétszedés elött meg akarod venni akkor szólj azt beírom a pontos méreteket
amikor új 0,8-1,2mm mozoghat oldalírányba, 2mm es billenésnél már cserét javasolnak,de ezt soha senki nem tartja be
mondjatok már nekem Budapest olyan csapágy boltot ahol kapható KOYO csapágy és magánszemély is tud vásárolni.

thx
Mi nagyon izgulunk,hogy milyen lesz,mert ez nagyon egyedi ötlet,és kevés ember van aki meg is valósítja
Hogy áll a géped? Vázmunka kész van, multkor irtad hogy viszed?! Blokkba belenéztél?
Mindig ebben a boltban vásárolok és az egészből kaptam 15% kedvezményt, tehát végülis nem volt olyan rossz vétel 1000ft-on meg nem vergődök! Skf csapágyak is jók, de nem főtengelycsapágynak, olyan helyre ahol kisebb terhelés van jó! Szerintem!
Drága de jó.Vegyél akkor magyar csapágyat az bir majd 5 üzemorát.