Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van egy gyürü,
nekem sincs meg én pasztával nyomom kb 3-4 orát bir
rendicsek
igen valami olyasmi az évjárata. na ha legközelebb ilyen akad a kezedbe azonnali felvásárló leszek
Nincs időm hétközben edzeni. Ez a minden vasárnapi krossz az én edzésem. Tavaly januárban még 2 kör után meg akartam halni, most már a 8-10 kör/5 perc pihenő/8-10 kör is megy 2-3 órán át, ha olyan passzban vagyok.
bandi hozta,mondta hogy passzoljam el valakinek...
kb 2 nap mulva el is kelt

neked most 95ös a cr ed nem?
fél éve kb vagy nemtom mikor,volt eg fmf rezó nálam 95-96 cr250 re...10 vagy 15 volt az ára
én magam nem próbáltam,de 07,08 as kxf telóról is csak jót hallottam
az a kipuffancs nagyon tetszik multkor hasinlítgattuk keme 250 éhez,elég durva külömbségek vannak,már a hengertől sokkal vastagabb a tied
ja hát hátul van egy öhlins,elöl meg elvileg át van szelepelve.
Nem szarok egyáltalán,csak nem dolgoznak annyira lágyan,mint egy speckó teló.
a 09 es 450kxf en mondjuk a gyári teló olyan volt,hogy azthittem álmodom hogy nem érzek semmit a pályából
jah kawa hátsó.hát nem occso az biztos!a gyárik annyira szarok?
igen én is gondolkodtam hogy el kéne kezdeni újra..
amikor megyek egy pár kört azért elkezdem érezni a felesleges kilókat,pedig csak 80 kg vagyok....
most már sajnos nem....lusta fasz vagyok...
de amúgy heti 2-3 szori konditermi edzés jót tesz az erőnlétnek
sok kardió gyakorlat a lényeg..meg egy kis sulyzózás sem árt azért
kawa lenne a legjobb nékem...jókat olvastam az újakról...
talán még a kipuffancs is rámenne az újra...nem szeretnék újra venni rendszert
amúgy hétközben jártok edzeni vagy valami hogy jobban bírjátok a hétvégi pályázást?
tudom jól,hogy mi mennyibe kerül ha ez meg az történik...ezért is tartom ésszerű választásnak a 2t-t az én estemben..viszont sajnos azt is tudom hogy 4t vel kibebbaszott jó motorozni....
amúgy nehogy azt hidd hogy egy 450 el olyan pihentető motorozni....
ebből szerintem úgy is új 2t lesz...kár is ezen agyalni
nekem mondod?
mióta nem ültem motoron...nem is emléxem
mármint melyik kx ben?
hát ja,végülis a telótuning egyszerűbb mint a motorikus...teló tuning az 100.000 tól egészen elmegy 5-6 kilóig...aztán vannak a komplett telót..1,5-2 milláért...azért elég húzós.
Jelenlegi idegállapotom mellett már kurvára nem érdekel, hogy 2 vagy 4 vagy 9,71 T, csak menjünk már
Nagyon bennem van a krosszozhatnék.
egyébként az tény hogy 4 t vel kényelmesebb pihentetőbb a motorozás mint 2 t vel,de az első szeleptányér szakadásnál,felújításkor sokan átértékelik a fő szempontokat.nem szeretnélek győzködni,ezek csak tények.
ehhez nem tudok mit szólni,de ahogy a madarak csiripelték a kx ben sem a gyári van!szerintem lényegesebb a motor tartóssága,verseny üzem óra költsége.telókat könnyebb tuningolni,cserélni nem?sosem versenyeztem csak a motor blokkhoz tudok hozzá szólni!
köszönöm szépen!
jó hát az más tészta...gyárilag marzo meg öhlins...
Én a TM-re hallottam ugyanezt. Bár az nem japán.
Garant
Bondhouse "nimdusz"
Facom
ki kéne próbálnom az újakat...de nem szerveznek sehol tesztek a 2t-kel.....buzi pr-esek...
igazából a teló a lényeg...én úgy hallottam hogy a legjobb széria teló az a suzukié