Nincs időm hétközben edzeni. Ez a minden vasárnapi krossz az én edzésem. Tavaly januárban még 2 kör után meg akartam halni, most már a 8-10 kör/5 perc pihenő/8-10 kör is megy 2-3 órán át, ha olyan passzban vagyok.
ja hát hátul van egy öhlins,elöl meg elvileg át van szelepelve.
Nem szarok egyáltalán,csak nem dolgoznak annyira lágyan,mint egy speckó teló.
a 09 es 450kxf en mondjuk a gyári teló olyan volt,hogy azthittem álmodom hogy nem érzek semmit a pályából
most már sajnos nem....lusta fasz vagyok...
de amúgy heti 2-3 szori konditermi edzés jót tesz az erőnlétnek
sok kardió gyakorlat a lényeg..meg egy kis sulyzózás sem árt azért
tudom jól,hogy mi mennyibe kerül ha ez meg az történik...ezért is tartom ésszerű választásnak a 2t-t az én estemben..viszont sajnos azt is tudom hogy 4t vel kibebbaszott jó motorozni....
amúgy nehogy azt hidd hogy egy 450 el olyan pihentető motorozni....
ebből szerintem úgy is új 2t lesz...kár is ezen agyalni
mármint melyik kx ben?
hát ja,végülis a telótuning egyszerűbb mint a motorikus...teló tuning az 100.000 tól egészen elmegy 5-6 kilóig...aztán vannak a komplett telót..1,5-2 milláért...azért elég húzós.
egyébként az tény hogy 4 t vel kényelmesebb pihentetőbb a motorozás mint 2 t vel,de az első szeleptányér szakadásnál,felújításkor sokan átértékelik a fő szempontokat.nem szeretnélek győzködni,ezek csak tények.
ehhez nem tudok mit szólni,de ahogy a madarak csiripelték a kx ben sem a gyári van!szerintem lényegesebb a motor tartóssága,verseny üzem óra költsége.telókat könnyebb tuningolni,cserélni nem?sosem versenyeztem csak a motor blokkhoz tudok hozzá szólni!
ki kéne próbálnom az újakat...de nem szerveznek sehol tesztek a 2t-kel.....buzi pr-esek...
igazából a teló a lényeg...én úgy hallottam hogy a legjobb széria teló az a suzukié
nekem sincs meg én pasztával nyomom kb 3-4 orát bir