Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt a cégnél már járókerettel is lehet driftelni..."Lehet"? ! MUSZÁJ, ha akarsz, ha nem.

Tűzkarika: már nézik ki a Hondánál az árát, ha visszacsörögtem őket, írom, mennyi. De autósboltokban is lehet kapni átmérő alapján, negyedannyiért, igaz, nem PONT odavaló lesz, de hát magyarok vagyunk, éljen a sufnituning
http://www.vatera.hu/forum_rec...
ha esetleg kéne valakinek...
megbeszéltük,nem mentem csapágyat venni mert féltem a szekeret.már az udvaron is lehetne driftelni egy elektromos rollerral
biztos hogy van több féle is,csak ezeknek is van szavatossági idejük.érdemes gergö11 bácsira hallgatni és körbeérdeklődni.láttam már pár durva ragasztót.elég jól fejlődik ez az iparág!
Gyárilag van egy "tűzkarikának" csúfolt tömítő gyűrű. A Hondánál 2000Ft körülre mondták előzetesen, de jó oda bármilyen hőtűrő, viszonylag rugalmas paszta. Az FBS nekem pl. fél évig bírta valahogy
Nincsen

...kikérem magamnak ezt a matricás szöveget, engem marhára nem érdekel a motor esztétikája. Ezt meg is mondtam a Parillában is, ahol a Blackbird-ös matricaszettet félretettem. Cr250 2003-asra akciósan 10900Ft.
Jól számolsz, de komolyan.
Ez azért meredek számítás egy azonos súlyú autó meghajtásánál... Ennyi erővel viszont ha egy hengerrel menne mondjuk 120-szal, akkor 4 hengerrel 480 Km/h?
Van egy kérdésem. A rezó és a henger között van valami tömítés? Mert elég szépen kifúj ott a füst.
Szia mester, sot azt nem viszek, de vodkaval fellocsolhatjuk a kertet. Most, hogy minden matricat kicsereltel a motoron, mar csak az enyemet kene rendbepofozni . Van neked esetleg olyan ketkomponensu csapagyrogzito ragasztod, amirol gergo beszelt?
Egy henger óránként 50 köbméter gázt eszik. az 4-nél már 200
Este elcsúszkálok a rezóddal Bajner papához, az életem árán is, de jössz egy Józsi-pizzával
hütöt egyenget,sok barom nem tudja hol érdemes használni magasnyomásút,szerintem nem a víz hütön,de lehet csak én vagyok maradi,majd később reagálok naot.
Visszajönne a fogyasztáson...nem pörög annyit, és nem erőlködik. Most, hogy tél van, sok a melegítgetős üresállás (nem szeretek megfagyni a kocsiban, ezért percekig járatom), meg ugye jóformán csak utánfutóval ment a gép, kihoztam az 1.4-esből 10 literes fogyasztást
36000 ccm-nek sok ám az átírási költsége
Ez a hengerfej a 64 cm-es dugó felett szolgál, amit balra lehet látni pirosat az a 22 cm-eshez való hengerfej
Ilyenből kéne egy 4-es boxer a Renyómba, akkor szebben rángatná az utánfutót

...igaz, a gyári 1.4 is 110-zel jött a pályán, mikor rajta volt a Kawa ZX4R
Itt egy másik kép, amin jobban látszanak az arányok. Látszik mellette egy féktisztítós flakon.
Szeva arcok, itt lézengek a környéken, csak nem voltam pár napot gépközelben, de igazolt hiányzásom van...
Vízpumpacsapágy-és szimmeringcsere, láncszettcsere, benzincsőcsere, elsőgumi-csere, légszűrőcsere!


Vasárnapra hozzatok sót. Egy-egy raklappal fejenként.
Ha veszek tomitest meg ragasztot, akkor en is megyek, csak matyi baratunk nem ir vissza, hogy van e ragasztoja Te mivel mesz? Majd mehetunk egyutt.
En mar felkeszultem, hogy kb minusz 10 15 fok korul lesz, de megint kerek majd kemetol vodkat es azt tolom kozben. Probald ki te is, jo nagyokat lehet tole ugratni
Gergo szerintem is ragasztas lesz, mert nem olyan szar a helyzet, asszem tema lezarva, mert unnak minket a tobbiek. A csapagyboltot meg lehet felhivom.
Hali
Hát,vasárnap megyek én is edzeni egyet...remélem nem lesz kibebaszott hideg
csak azt a berugókaros témát kéne kipróbálni amit mondtam...ha jó,akkor aztán nem lesz megállás
minimum hordó nagyságra gondoltam
22cm
szivatsz minket mi
hát én ahogy láttam a csomagtartoban azért olyan nagy gebasz nincs, egy-két tized lehet max a játék,
az esztergálás is jó megoldás csak nagyon komoly szaki kell aki megcsinálja,.
a pereselyt egyszerü megcsinálni csak az öntvényt ugy felfogni a siktárcsára nem kis meccs, ( hogy fusson a tengelyel)
én beragasztanám.
de hát ilyen távolságból könnyü osztani az észt.
lássuk mi a lehetöség
- vagy a házat betömörited ( nagy terhelés, höingadozás, amugy is elég kokány megoldás egyszerü szerkezeteknél szokták , átgondolandó mert rövidtávu és hát valjuk be azért igénybe lesz véve )
-persely ( egy jó szerszámmühelybe esetleg helyzetfuróra rakva nem esztergára tényleg jó de körülményes, macerás , drága viszont "gyári" )
- stiftelni ( szintén egyszerü gépeknél csinálják a terhelést viszont birni fogja de nehéz megcsinálni, gépmühely kell min. )
- vagy beragasztod, én elmennék egy csapágyboltba és ott érdeklödnék mit ajánlanak.
( ahogy láttam azért olyan nagy baj nincs, én beragasztanám de miután a csapágyboltban ráérdeklödtem hogy mit ajánlanak mert ök aztán szerintem mindent tudnak a csapágyazásról )
A blokkfel most egy kicsit kozelebb van Matlehoz, mint hozzam (40km:D), ezert tole fugg, hogy csinal e kepet :)
Matle a kraterrel a csapagyam helyere celzol? Amugy van otthon neked ilyen ragasztod, vagy vennem kell?
Lehet muterom is, hogy eladtam a kocsiját